ارسال به دیگران پرینت

آیفون A۱۵ معرفی شد

آیفون‌ها به گران قیمت بودن شهرت دارند، اما به نظر می‌رسد قرار است این نکته کمی نقض شود، نسل سوم آیفون SE دو سال پس از ورود نسل دوم به بازار آمد و ممکن است اساساً در ظاهر شبیه به طراحی آیفون ۶ از سال ۲۰۱۴ باشد، اما طراحی داخلی آن بسیار بهبود یافته است.

آیفون A۱۵ معرفی شد

آیفون‌ها به گران قیمت بودن شهرت دارند، اما به نظر می‌رسد قرار است این نکته کمی نقض شود، نسل سوم آیفون SE دو سال پس از ورود نسل دوم به بازار آمد و ممکن است اساساً در ظاهر شبیه به طراحی آیفون ۶ از سال ۲۰۱۴ باشد، اما طراحی داخلی آن بسیار بهبود یافته است.

شاید بد نباشد که با چیپست اپل A۱۵ شروع کنیم، همان چیپست سری آیفون ۱۳ و سریعترین تراشه گوشی‌های هوشمند موجود.  گزینه‌های ذخیره سازی یکسان باقی مانده اند (۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت).

اندازه صفحه نمایش همچنان ۴.۷ اینچ است، اگرچه حاشیه‌های سنگین در بالا و پایین آن را بزرگتر از یک آیفون مینی می‌کند.  با این حال، این نسل "سخت‌ترین شیشه در گوشی‌های هوشمند" (سپر سرامیکی) را برای دوام بهتر به دست می‌آورد.  

1222489_114

همچنین، در زیر صفحه نمایش، یک خوانشگر اثر انگشت Touch ID وجود دارد، بنابراین لازم نیست نگران اشکالات Face ID در مورد ماسک باشید و دوربین بهبود یافته است، اگرچه بیشتر در بخش عکاسی محاسباتی است.  آیفون SE (۲۰۲۲) همچنان دارای یک واحد ۱۲ مگاپیکسلی بدون ویژگی‌هایی مانند تثبیت‌کننده تصویر با تغییر سنسور مانند سری ۱۳ است.  SE (۲۰۲۲) دارای Smart HDR ۴، سبک‌های عکاسی و Deep Fusion است.

ناگفته نماند که SE جدید از ۵G پشتیبانی می‌کند.  اپل همچنان مدل‌های آیفون ۱۱ را می‌فروشد، بنابراین دارای ۴G است، اما همه مدل‌های فعلی در حال حاضر روی ۵G هستند.  همچنین باید توجه داشته باشیم که SE اصلی ۲۰۱۶ دارای آخرین iOS است.

1222490_996

آیفون SE جدید (۲۰۲۲) از جمعه ۱۱ مارس با قیمت پایه ۴۲۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی پیش‌فروش خواهد شد. فروش محموله‌ها از ۱۸ مارس در موج اول به سمت ۳۰ کشور از جمله استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن، بریتانیا، ایالات متحده آغاز می‌شود.

1222491_123

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه