ارسال به دیگران پرینت

مقام آمریکایی:

پوتین نزدیک به ۱۰۰ درصد نیروهایش را در اوکراین مستقر کرده است

یک مقام ارشد دفاعی ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اکنون نزدیک به ۱۰۰ درصد از بیش از ۱۵۰ هزار نیرویی را که قبل از تهاجم آماده کرده بود، در اوکراین مستقر کرده است.این مقام که نخواست نامش فاش شود به خبرنگاران گفت: «این بهترین برآورد ما در حال حاضر است.»

 پوتین نزدیک به ۱۰۰ درصد نیروهایش را در اوکراین مستقر کرده است

 یک مقام ارشد دفاعی ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اکنون نزدیک به ۱۰۰ درصد از بیش از ۱۵۰ هزار نیرویی را که قبل از تهاجم آماده کرده بود، در اوکراین مستقر کرده است.

این مقام که نخواست نامش فاش شود به خبرنگاران گفت: «این بهترین برآورد ما در حال حاضر است.»

دوازده روز پس از آغاز تهاجم به اوکراین، نیروهای روسیه اغلب در شمال کی‌یف متوقف شده‌اند و هنوز آسمان اوکراین را در کنترل خود ندارند و به‌طور فزاینده بر حملات موشکی و توپخانه‌ای تکیه می‌کنند.

این مقام گفت که روسیه بیش از ۶۲۵ موشک به سمت اهداف اوکراینی‌ها شلیک کرده است.

این مقام گفت پنتاگون در آخر هفته دستور داد ۵۰۰ نیروی دیگر به اروپا اعزام شوند که تعداد کل نیروهای آمریکایی در آنجا را به حدود ۱۰۰ هزار نفر می‌رساند. ایالات متحده آمریکا به دنبال محافظت در برابر سرایت جنگ به کشورهای ناتو است.

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • یک ایرانی ارسالی در

      این حق روسیه است وآمریکا بهتره دیگردراموراوکراین فضولی ودخالت نکند؛ دوران قلدری وجنایات آمریکاتوسط زلسنگی مزدورودست نشانده ی آمریکا وناتو تمام شد@@!.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه