ارسال به دیگران پرینت

دوچرخه برقی:

رونمایی از دوچرخه برقی مجهز به رادار

دوچرخه الکترونیکی Mavaro Neo برای استفاده در شهر طراحی شده است. این دوچرخه دارای یک باتری ۷۵۰ وات ساعتی است که شارژ بیشتری را نسبت به بسیاری از دوچرخه‌های الکترونیکی ارائه می‌دهد. همچنین ادعا شده که این دوچرخه تا ۱۷۵ کیلومتر (۱۰۹ مایل) برد دارد.

رونمایی از دوچرخه برقی مجهز به رادار

شرکت Cannondale به تازگی یک دوچرخه الکترونیکی جدید بنام"Mavaro Neo" منتشر کرده است. این دوچرخه الکترونیکی کاربردی برای استفاده در شهر طراحی شده است. Cannondale با ارائه این دوچرخه وعده "قدرت بیشتر، راحتی بیشتر و اطمینان بیشتر" را داده است.

 این دوچرخه دارای یک باتری ۷۵۰ وات ساعتی است که شارژ بیشتری را نسبت به بسیاری از دوچرخه‌های الکترونیکی ارائه می‌دهد. همچنین ادعا شده که این دوچرخه تا ۱۷۵ کیلومتر (۱۰۹ مایل) برد دارد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این دوچرخه الکترونیکی می‌پردازیم:

راحتی

سیستم تعلیق معمولا در اشکال مختلفی ارائه می‌شود. شاید از نظر مکانیکی جالب‌ترین چنگال تعلیق HeadShok باشد که از سیستم بلبرینگ سوزنی Quad Gage جدید Cannondale برای ارائه ۵۰ میلی متر حرکت انعطاف پذیر و کم اصطکاک استفاده می‌کند. یک پایه صندلی تعلیق موازی با یک پایه محکم به قطر ۳۱.۶ میلی متر به صاف کردن برآمدگی‌ها کمک می‌کند. بالشتک این سیستم از الاستومر (دسته خاصی از پلیمر‌های خطی که هنگام اعمال نیرو، از خود مقدار فوق‌العاده زیادی تغییر شکل الاستیک نشان می‌دهند) تشکیل شده است.

دوچرخه

همچنین از اتصال متوازی الاضلاع برای کنترل جهت حرکت استفاده می‌کند. وجود حجم زیادی از تایر‌های کنتاکت کروزر با عرض ۲.۲ اینچ / ۵۵ میلی متر سبب ایجاد فشار کمتر و در نتیجه کنترل لرزش‌های پرسرعت توسط لاستیک‌ها خواهد شد. علاوه بر اشکال مختلف سیستم تعلیق، Mavaro Neo هندسه خود را برای راحتی سوار با موقعیتی عمودی و آرام، بهینه کرده است. اندازه چرخ‌های مختلف نیز بین فریم‌های کوچکتر و بزرگ‌تر مشخص شده‌اند که به حفظ تناسب کمک می‌کند. اندازه‌های کوچک و متوسط دارای چرخ‌های ۲۷.۵ اینچی و اندازه‌های بزرگ دارای چرخ‌های ۲۹ اینچی هستند.

اطمینان

این دوچرخه دارای لاستیک‌های پهن و محکم می‌باشد. از ویژگی‌های منحصربه فرد این دوچرخه می‌توان به رادار عقب Varia گارمین اشاره کرد. این رادار از طریق کنسولی که روی فرمان نصب شده است، به شما می‌گوید که آیا ماشینی پشت سر شما هست یا خیر و چقدر با شما فاصله دارد. نور‌هایی در جلو و عقب این دوچرخه برای دید بهتر در شب تعبیه شده اند. این دوچرخه دارای یک تسمه کربنی گیتز پیشرانه نیز می‌باشد که تعمیر و نگهداری را به حداقل می‌رساند. زیرا نیازی به روغن کاری یا چربی زدایی ندارد و در شرایط مرطوب زنگ نمی‌زند.

دوچرخه

این دوچرخه دارای یک باتری عظیم ۷۵۰ وات ساعتی با بردی فوق العاده می‌باشد. اکثر دوچرخه‌های الکترونیکی باتری‌هایی در حدود ۴۰۰ وات ساعت دارند؛ بنابراین ادعا می‌شود که Mavaro Neo با یک بار شارژ می‌تواند ۱۷۵ کیلومتر (۱۰۹ مایل) را طی کند. در صورتی که قفسه دوچرخه را با حداکثر ظرفیت خود بارگیری کنید و در حالت بالاترین تنظیمات کمکی سوار دوچرخه شوید، طبیعتاً این برد کمتر خواهد شد. همچنین استفاده از روتور(چرخانه)‌های ۲۰۳ میلی‌متری جلو و عقب و کالیپر‌های هیدرولیک Magura CT2 سبب ایجاد قدرت زیادی خواهد شد. در جاده، روتور‌ها معمولاً ۱۶۰ میلی‌متر هستند. معمولاً دوچرخه‌های کوهستانی قدرتمند چنین ترمز‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

قیمت

این دوچرخه دارای دو نوع قاب (سنتی و پله ای) می‌باشد که هر کدام در چهار اندازه کوچک، متوسط، بزرگ و فوق العاده بزرگ عرضه می‌شوند. در حال حاضر فقط قیمت ۵۸۰۰ پوند برای این محصول اعلام شده است.

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه