ارسال به دیگران پرینت

شبنم قلی خانی

حرفهای خصوصی شبنم قلی خانی در استوری اینستاگرامش+تصاویر

شبنم قلی خانی، یکی از بازیگران اصلی سریال هشت و نیم دقیقه در استوری جدید خود در اینستاگرام، به برخی از سوالات دنبال کنندگانش پاسخ داد.

حرفهای خصوصی شبنم قلی خانی در استوری اینستاگرامش+تصاویر

سؤال و جوابهای شبنم قلی خانی با فالوورهایش در اینستاگرام

گاهی برخی از بازیگران برای ارتباط نزدیک تر با دنبال کننده هایشان در فضای مجازی، به صورت استوری با آنها ارتباط برقرار میکنند و در این فرصت، آنها به برخی از سوالات خصوصی فالوورهای خود پاسخ میدهند.

 

شبنم قلی خانی، بازیگر نقش اصلی فیلم فراموش نشدنی مریم مقدس به تازگی در چنین فضایی، به 10 سؤال دنبال کننده هایش پاسخ داد و تصاویر این سؤال و جواب ها را به شکل وضعیت در صفحه رسمی خود منتشر کرد. در این سؤال و جواب ها، موارد جالبی درباره همسر و دختر شبنم قلی خانی از او پرسیده شد که خانم بازیگر به آنها پاسخ داد که در این بخش از چهره ها در نمناک، گزارش تصویری این پرسش و پاسخ ها رو مشاهده کنید.

شبنم قلی خانی:فقط 10 تا سؤال جواب میدم، بپرس

سؤال اول از خانم بازیگر سریال "آنا" در مورد ورزش مورد علاقه اش بود که او ورزش شنا و تنیس را به عنوان ورزش محبوبش معرفی کرد.

باقی سوالات را نیز در ادامه به صورت عکس نوشته مشاهده میکنید.

استوری

سوال و جواب

شبنم قلی خانی

سؤال ششمی که از شبنم قلی خانی پرسیده شد در موردبازیگر مورد علاقه اش بود که ایفاگر نقش نسا در سریال بیگانه ای با من است، مریل اسرتیپ را به عنوان بازیگر محبوب خود نام برد.

فرزند شبنم قلی خانی

بازیگر ایرانی

بازیگر زن

شغل بازیگران

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه