ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگی معلمان | وزارت آموزش و پرورش | مجلس | صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

تعویق بازنشستگی معلمان تا۶۵ سالگی

نمایندگان مجلس، وزارت آموزش و پرورش را مجاز کردند تا بازنشستگی معلمان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر را در صورت رضایت معلمان تا سن ۶۵ سالگی به تعویق بیندازد.

تعویق بازنشستگی معلمان تا۶۵ سالگی

خانه ملت: نمایندگان مجلس، وزارت آموزش و پرورش را مجاز کردند تا بازنشستگی معلمان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر را در صورت رضایت معلمان تا سن ۶۵ سالگی به تعویق بیندازد.

نمایندگان در نشست علنی امروز _دوشنبه، شانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰_ مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با بندهای (ط) و (ی) تبصره ۹ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بر اساس بند (ط) تبصره ۹ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور؛

- به استناد بند (پ) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز نمایند. وجوه واریزی از محل ردیف ۴۷-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (۹) این قانون به نسبت سی درصد (۳۰%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیون‌های مربوط) و هفتاد درصد (۷۰%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

بر اساس بند (ی) تبصره ۹ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور؛

- وزارت آموزش و پرورش مجاز است بازنشستگی معلمان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر را در صورت رضایت معلمان تا سن ۶۵ سالگی به تعویق بیاندازد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ولا فقط ایرانه که از 9 سالگی میرن سر کار 45سالگی بازنشسته میشن کشور های دیگه کاری ندارند کی شروعکردی به کار باید تا ه5سالگی کار کنی ولی اونا واقعا کار میکنند ایران حال ندارنداز روی صندلی بلند بشندمگر برای خوردن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه