ارسال به دیگران پرینت

زلنسکی | اروپا | آمریکا | روسیه |اوکراین

زلنسکی "سکوت" غرب را محکوم کرد: تحریم‌ها کافی نیستند

همزمان با اینکه روسیه اعلام کرد حملاتش علیه صنایع دفاعی اوکراین را ادامه می‌دهد، رئیس جمهوری اوکراین "سکوت" غرب را محکوم کرد.

زلنسکی "سکوت" غرب را محکوم کرد: تحریم‌ها کافی نیستند

همزمان با اینکه روسیه اعلام کرد حملاتش علیه صنایع دفاعی اوکراین را ادامه می‌دهد، رئیس جمهوری اوکراین "سکوت" غرب را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین در پیامی ویدیویی، حملات روسیه را به دلیل "حضور صدها هزار تن" که دراطراف زندگی می‌کنند، "قتل عمد" خواند.

او غرب را به دلیل سکوتش در برابر اطلاعیه وزارت دفاع روسیه محکوم کرده و گفت: انگار رهبران غربی حل شده‌اند!

او بار دیگر تکرار کرد که تحریم‌های غربی علیه روسیه از شدت کافی برخوردار نبوده‌اند.

 

 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      کشورهای دیگر سیاست‌های خود را دارند، اکراین چه نفعی برایشان خواهد داشت تا آن را بر اساس آن تنظیم کنند، حتی تحریم روسیه هم برای آنها هزینه های غیر قابل جبرانی دارد، جنگ که بماند، بنظر من دنیا باید به یک جمع بندی با روس‌ها برسد و قضیه کلا فراموش شود، روسیه می‌داند اکراین خواه جزئی از خاک روسیه شود و خواه نشود، خود اکراینیها می‌دانند، حتی آمریکا هم در طولانی مدت به متضرر خواهند شد، از همه بیشتر هم حزب حاکم کنونی، در آینده به این نتیجه خواهند رسید که یک اشتباه کردند و آن حمایت از اکراین و زلنسکی بود، طرفدار جنگ نیستم ولی میانجیگری بی مورد طرفهای دعوا را جری تر می‌کند، خصوصا طرف ضعیف که باعث تحریک هر چه بیشتر طرف قوی‌تر خواهد شد .
      آمریکا بخیال تحریم روس‌ها و ضعیف کردن اونها این معرکه را راه انداختند ولی هیچ گونه برنامه ریزی و حساب آینده را نکردند، بزودی خواهند فهمید که اشتباه کردند، حتی اگر نقشه آنها کنترل بیشتر کشورها هم باشد نتیجه معکوس خواهد داد، اروپا خیلی زود خواهد فهمید که چه کلاه گشادی بر سرش رفته،
      روسیه در ارإمش نه تنها کاری به اروپا ندارد بلکه باعث آبادانی و پیشرفتشان هم خواهد بود، فنلاند و سوئد را هم بی جهت می‌ترسانند برای اینکه کشورهای غیر عضو ناتو به آن بپیوندند برای گرفتن پول از آنها، و قدرت باجگیری بیشتر آمریکا بدون اینکه به آنها چیزی برسد،
      فرانسه و آلمان قدری این را فهمید ه اند ولی بقیه خیر

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه