ارسال به دیگران پرینت

روسیه | اوکراین

یک ایرانی در اوکراین درگذشت | استوری سفارت ایران برای پیدا شدن خانواده‌ی این هم‌وطن

یک ایرانی در حوالی شهر «نووایا وادالاگا» دچار نارسایی قلبی شده و به رغم امداد پزشکی اولیه، جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

یک ایرانی در اوکراین درگذشت | استوری سفارت ایران برای پیدا شدن خانواده‌ی این هم‌وطن

یک ایرانی در حوالی شهر «نووایا وادالاگا» دچار نارسایی قلبی شده و به رغم امداد پزشکی اولیه، جان به جان آفرین تسلیم کرده است. 

پس از انتشار خبر فوت یک تبعه ایرانی در کشور اوکراین، سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور پس از بررسی‌های مختلف خبر را تایید کرد.

تبعه مذکور به نام محمدمحسن شوشتریان فرزند نصرالله ۵۱ ساله حین خروج از شهر خارکوف (به همراه دو تبعه دیگر ایرانی و اوکراینی) در حوالی شهر «نووایا وادالاگا» دچار نارسایی قلبی شده و به رغم امداد پزشکی اولیه، جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

سفارت جمهوری اسلامی ضمن ابراز تسلیت و همدردی صمیمانه با خانواده و بستگان آن مرحوم، در تلاش است تا ضمن کسب اخبار تکمیلی در خصوص علل حادثه و وضعیت پیکر متوفی، اقدامات مرتبط با این امر را صورت دهد.

تصویر استوری اینستاگرام سفارت ایران در اوکراین درباره این هموطن است. 

منبع : جماران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • shahram ارسالی در

      خیلی عجیبه یه عده از جنگ اکراین خوشحال هستند و میگن چون به امریکا تکیه کرده بود روسیه این حق رو داره به خاک سرزمین اونها حمله کنه و مرد مان اون کشور رو بکشه ....اولا همین روسیه که شما سنگش رو به سینه میزنید 2008 حتی یه سامانه دفاعی به شما نداد اخرشم بعد از چندسال دو ورژن پایینتر از توافق رو داد و تو شرایط تحریمی ایران هیچ مبادله ای با ایران نداشت دوما خیلی ها میگن رییس جمهور اکراین اسرایلی و صهیونیست واقعا بی سواد هستید و بدون کوچکترین اطلاعات درست چون نمیدونید اسراییل تو مسکو سفارت داره با مسکو پیمان نظامی و استراتژیک داره شما که صهیونیست و دوستانشون رو بد میدونید چرا با روسیه خوب هستید پس اخرین عملیات مشترک اونها تو سوریه بود جایی که نیروهای شما رو زدن اونم با چراق سبز روسیه اینها رو گفتم اولا فرقی بین روسیه و امریکت نیست هردوی اونها تو طول تاریخ پدر مردم ایران رو در اوردن مخصوصا همین تاریخ معاصر دوما شما که منطقتون اینه هر کسی صهیونست هست بده و دشمن هست پس اینهمه پاچه خواری پوتین برای چیه چون به شدت با صهنویست ها همکاری داره و رابطه نزدیکی داره سفارت اونها هم تو مسکو به شدت فعاله ....سواد ندارید شعور که دارید ....در ضمن تفکر شما رو اکثر مردم ایران قبول ندارن تو اکثر موارد مگیید نه یه مقدار وجود داشته باشید رفراندوم بزارید ببینید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه