ارسال به دیگران پرینت

روانشناسی

تست روانشناسی و شخصیت شناسی با انتخاب کلید

شاید شما هم از انجام تست های روانشناسی لذت میبرید اما جواب درستی برای شناخت شخصیت خود نمیگیرید، تست کلید به شما برای رسیدن به پاسخ صحیح کمک می کند.

تست روانشناسی و شخصیت شناسی با انتخاب کلید

شاید شما هم از انجام تست های روانشناسی لذت میبرید اما جواب درستی برای شناخت شخصیت خود نمیگیرید، تست کلید به شما برای رسیدن به پاسخ صحیح کمک می کند.

تست روانشناسی و شخصیت شناسی با انتخاب کلید

شاید از تست دادن و مراجعه کردن به سایت های مختلف برای شناخت شخصیت خودتان خسته شده باشید یا شاید به این فکر کنید که ای کاش یک تست دیگری بود که خیلی سریع انجام می‌ شد و زمانم را زیاد هدر نمی دادم و نتیجه مثبتی می گرفتم. شخصیت ناخودآگاه را می‌ توان از طریق تست کلید تا حد زیادی شناخت. این تست یک سؤال هدفمند از شما می پرسد و بعد می بینید که چقدر نتایج دقیق هستند.

 

شاید این تست خیلی علمی به نظر نرسد اما در نهایت متوجه دقت آن می شوید، زیرا تصویری که برای این تست طراحی شده است، سوالات مشخصی را در مورد ذهن ناخودآگاه می پرسد؛ بنابراین نتایج دقیقاً درست از آب در می آید.

نکته جالب شخصیت شناسی انتخاب

ذهنِ ناخودآگاه طبق نظر پزشکان، منبع خلاقیت، غریزه، الهام، انگیزه، دانش درونی، ارتباطات و اقدامات معنوی است.

پیام ‌هایی که از رویا ها و آرزو ها دریافت می‌ کنیم، نماد هایی از شخصیت و اطلاعات منحصر به فردی هست که در اختیارمان قرار می دهند. هنگامی که به سراغ این پیام ها می رویم، یعنی مسیری به سمت روح و روانمان را طی می‌ کنیم. این سمبل ها و نماد ها جزء ضروری از ذهن ناخودآگاهمان محسوب می‌ شوند و ساختار بندی آن ها متفاوت است.

با توجه به اطلاعات زمینه ای که در مورد ذهن ناخودآگاه پیدا کردید، خودتان را آماده کنید تا تست کلید را انجام دهید. از بین تمام کلید هایی که در تصویر می بینید، باید یک کلید را انتخاب کنید و سپس متوجه راز های پنهان شخصیت خود شوید.

تست کلید

کلید شماره 1

اگر کلید شماره یک را انتخاب کردید، یعنی فرد عاقلی هستید، تفکر منطقی دارید، شرایط را تجزیه تحلیل می‌ کنید، مصمم هستید، ذهن تان به شدت قوی و خوب کار می‌ کند، به تجربیات اهمیت می‌ دهید، به دنبال زندگی واقعی می‌ روید و خیلی در دنیای فانتزی خودتان سیر نمی کنید. البته روح شکننده و آسیب پذیری هم دارید که مدام در حال تغییر است.

کلید شماره 2

اگر کلید شماره 2 را انتخاب کردید، یعنی شما فرد قوی و کاریزماتیکی هستید. خلاقیت و نوآوری بالایی دارید. سرشار از انرژی خلاقانه می باشید. عقاید خود را راحت بیان می‌ کنید و معمولاً به آن چیزی که می خواهید دست پیدا می‌ کنید. روح آزادی دارید و تحت فشار و اجبار دیگران فعالیت نمی‌ کنید.‌ بزرگترین نقطه قوت تان این است که مستقل هستید و دوست ندارید که درگیر فشار ها و محدودیت دیگران باشید.

کلید شماره 3

اگر کلید شماره 3 را انتخاب کردید، یعنی فرد مصمم و ثابت قدمی هستید، اعتماد بنفس بالایی دارید، به خودتان باور دارید، همیشه ایده های عالی در ذهن تان است. خیلی راحت جمع های شلوغ را تحمل می کنید و کلافه نمی شوید و از این لحاظ منحصر به فرد عمل می کنید. همیشه مورد توجه دیگران قرار می گیرید. از گفتن عقاید و ایده های ذهنی خود نمی ترسید و آن را با صدای بلند به زبان می آورید. به دنبال چالش های جدید هستید. روی خود و زندگی تان کنترل دارید و خیلی تغییر مسیر نمی‌ دهید.

کلید

کلید شماره 4

اگر کلید شماره 4 را انتخاب کردید، یعنی شما فردی راضی؛ خوش انرژی و مثبت نگر و راحت گیر هستید. زندگی را سخت نمی گیرید و همیشه به دنبال نیمه پر لیوان می باشید. باید مراقب افراد دور و برتان باشید که می خواهند از خوش‌بینی بیش از حدتان سوء استفاده کنند. گاهی اوقات این خوش ‌بینی بیش از حد باعث می‌ شود که حواستان از اطراف پرت شود و درگیر مشکل شوید، بدون این که خودتان متوجه باشید.

کلید شماره 5

اگر کلید شماره 5 را انتخاب کردید، یعنی خلاق هستید، تصویر سازی بسیار خوبی دارید و رویا های زیادی در ذهن تان دارید. شخصیتتان منحصر به فرد است. ویژگی منفی شخصیت شما این است که همه چیز را به خودتان می گیرید و نمی پذیرید که انسان منحصر به ‌فرد و کاملی هستید و همین باعث می‌ شود که مدام دچار سوء تفاهم شوید و فکر کنید که دیگران شما را نادیده گرفته اند. در واقع شما دنیای فانتزی خودتان را دارید که شاید کم‌تر کسی از آن خبر داشته باشد و آن را درک کند.

کلید شماره 6

اگر کلید شماره 6 را انتخاب کردید، یعنی فرد عاقلی هستید. در علمِ قضاوت می توانید خوب عمل کنید. احساسات خوبی در درون تان است که به دیگران هم منتقل می شود. قدرت تمرکز فوق‌العاده بالایی دارید. خیلی زود به چیزی عادت می کنید و نمی توانید از نقطه راحتی خود خارج شوید.‌ ترجیح می دهید که راهکار های سنتی را در پیش بگیرید تا این که به دنبال مدرنیته بروید. شما فرد وفاداری هستید و به همان اندازه هم از دیگران وفاداری می خواهید.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حسن ارسالی در

      چرت بود
      من خودم میدونم اوصافم چی هست و چیزی که این گفت با واقعیت در تعارض است

    • ناشناس ارسالی در

      یک

    • مرجان ارسالی در

      دقیقا برا من درست بود.شماره۶

    • Setayesh Jalili ارسالی در

      خوب بود واقعا درست بودن

    • مهسا ارسالی در

      تا حدودی راست بود

    • مهدی.. ارسالی در

      با سلام..
      تمام درست میگید..

    • BP ارسالی در

      کاملا درست بود :)
      پنجمی :)

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه