ارسال به دیگران پرینت

ابتلا به ویروس کرونا

علائم بسیار متفاوت و خطرناک بعد از ابتلا به ویروس کرونا

ویروس کرونا هر روزه جان افراد را تهدید میکند. علائمی که افراد بعد از ابتلا به این ویروس بروز میدهند بسیار متفاوت و خطرناک است که باعث نگرانی همه شده است.

 علائم  بسیار متفاوت و خطرناک  بعد از ابتلا به  ویروس کرونا

ویروس کرونا هر روزه جان افراد را تهدید میکند. علائمی که افراد بعد از ابتلا به این ویروس بروز میدهند بسیار متفاوت و خطرناک است که باعث نگرانی همه شده است.

علائمی که باعث ترسناک شدن کرونا شده است

این روز ها پاندمی بیش از هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده است. بسیاری از مردم هم هنوز واکسینه نشده اند. به خاطر همین هنوز این مسئله جای نگرانی دارد و بسیاری از افراد از کرونا می‌ ترسند. علائم مختلفی هم وجود دارد که باعث شده مردم از آن بترسند که در این قسمت از بهداشت و سلامت نمناک آنها را به شما معرفی می کنیم.

 

بیماری قلبی

بیماری های قلبی جزء نگرانی های بعد از ابتلا به کرونا هستند؛ یعنی خیلی از افرادی که به کرونا مبتلا شده اند، به خاطر اینکه سطح اکسیژن آنها افت کرده، بعداً به بیماری های قلبی دچار شدند و حتی بعضی از آنها در دورانِ کرونا هم مشکلات قلبی پیدا کردند. مشکلاتی شبیه به تپش قلب یا کاهش خونرسانی و اکسیژن رسانی به ماهیچه قلب برایشان اتفاق افتاده است.

بیماری قلبی

توهم شدید

توهم ذهنی اتفاق رایج و ترسناکی در کرونا است که هرگز نباید آن را نادیده بگیرید. بعضی از افراد در دوران ابتلا به بیماری متوجه سردرد های شدید؛ همراه با توهمات ذهنی شده اند که باعث شده تا دیگران از این علائم بترسند.

افسردگی و اضطراب

کرونا باعث شده است که بسیاری از افراد به مشکلاتی مانند افسردگی و اضطراب دچار شوند و تجربه‌ های ترسناکی را از این بیماری داشته باشند، زیرا افراد در دوران ابتلا به کرونا به خاطر استرسی که دارند و شرایط سختی که تحمل می‌ کنند، ممکن است که اضطراب به افسردگی در آنها تبدیل شود.

افسردگی در کرونا

از دست دادن حس بویایی و چشایی در طولانی مدت

از دست دادن حس بویایی و چشایی در طولانی مدت یکی از مشکلات جدی است که افراد بعد از کرونا آن را تجربه می‌ کنند و اثرات بلند مدت روی آنها دارد و ممکن است که بعد از گذشت زمان طولانی دیگر حس بویایی و چشایی سابق را نداشته باشند.

مشکلات تنفسی

بعضی از افراد ممکن است که مشکلات تنفسی مختلف را تجربه کنند‌. به طور مثال تنگی نفس و آسیب به ریه جزء مشکلات رایجی است که افراد بعد از کرونا تجربه می کنند و تا مدت زمان طولانی بعد از کرونا نمی توانند به حالت عادی برگردند و همین باعث می شود که بیشتر از این بیماری بترسند.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه