ارسال به دیگران پرینت

سفیر اوکراین:

تاکید سفیر اوکراین در تهران بر اهتمام دولتش برای حفظ جان ایرانیان و کمک به خروجشان از این کشور

سفیر اوکراین در تهران بر اهتمام دولتش برای حفظ جان ایرانیان و کمک به خروج آنها از این کشور تاکید کرد.

تاکید سفیر اوکراین در تهران بر اهتمام دولتش برای حفظ جان ایرانیان و کمک به خروجشان از این کشور

 «سرگئی بوردیلیاک»، سفیر اوکراین در تهران، در گفت‌وگو با رئیس اداره اول اوراسیا ضمن اشاره به شرایط سخت کشورش، دلیل معطلی و عدم امکان خروج تعدادی از دانشجویان ایرانی در مرزهای اوکراین با لهستان را تجمع هزاران نفر از اتباع اوکراین و همچنین دیگر کشورها در مبادی مرزی این کشور خواند و قول داد با مسئولین ذیربط اوکراین در این زمینه تماس های خود را ادامه دهد.

وی در عین حوال خواستار درک شرایط خاص کشورش و لزوم احترام به مقررات مربوط به اولویت خروج افراد دارای شرایط خاص بویژه سالخوردگان و زنان شد.

بر اساس این گزارش، بخش قابل توجهی از دانشجویان و دیگر ایرانیان مقیم اوکراین در روزهای گذشته پس از تشدید تنش در روابط روسیه با اوکراین و بویژه پس از آغاز جنگ، این کشور را ترک‌ کرده و به کشورهای همسایه اوکراین وارد شده‌اند.

صبح سه‌شنبه اولین گروه از دانشجویان ایرانی از طریق پرواز اختصاصی به ایران بازگشتند و برای بازگشت تعداد بیشتری از آنها هماهنگی های لازم با برخی کشورها از جمله لهستان و مجارستان در جریان است.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      آفرین به اقای جانسون ،اقای جانسون به خطر اسرائیل در اوکراین پی برده چه خوب بود فرانسه وماکرون هم به خطر اوکراین که مزدور اسرائیل شده برای نا امنی در اروپا پی می برد .بزرگترین اشتباه وخریت وخیانت اوکراین ورئیس جمهور خائن یهودی اوکراین این بود که مزدور وحمال اسرائیل شد که با دستور ودسیسه اسرائیل فتنه ای در اوکراین درست کند که رابطه وتعامل امریکا وروسیه را بر سر توافق برجام برهم بزند وبرجام فرو بپاشد.اوکراین با هم دستی با اسرائیل به ایران خیانت کرد وحالا دارد تاوان خیانتش را می دهد.وباید زیر مشت ولگد روسیه له شود وامریکا وناتو هم به دادش نخواهند رسیدچون می دانند اوکراین مزدور اسرائیل است برای برهم زدن برجام.تنها فریاد رس اوکراین خود اسرائیل است. که اسرائیل هم از ترس امریکا واروپا جرات کمک به اوکراین را ندارد. اوکراین با همدستی اسرائیل متهم به ایجاد نا امنی در اروپا واشغال اروپاست . اسرائیل با مزدوران منطقه ای اش نظیر اوکراین وترکیه وآذربایجان قصد ایجاد ناامنی در اروپا وبه دنبال ان اشغال اروپا و انتقام هولوکاست از اروپائیان ومسیحیان وکشورگشایی دارد.سناریوی پلید اسرائیل را امریکا واروپا خوانده اند ودستشان رو شده. روسیه باید مواظب باشد اسرائیل خریت نکند وجلو خریتش را بگیرد .چون سر نخ فتنه اوکراین دست اسرائیل همان خانه عنکبوت است. مذاکرات هسته ای به کوری چشم اسرائیل به توافق منجر خواهد شد و در نهایت پدر اوکراین وبعد از آن اسرائیل در خواهد آمد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه