ارسال به دیگران پرینت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:

اوج‌گیری دوبارە کرونا در کردستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 111 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد.

اوج‌گیری دوبارە کرونا در کردستان

آرزو فلاحی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: سنندج ۱۵۶ نفر، سقز ۱۹ نفر، مریوان ۱۹ نفر، قروه ۱۲ نفر، بیجار ۱۴ نفر، کامیاران ۵ نفر، دیواندره ۴ نفر و در بانه ۲۱ نفر بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

فلاحی از مرگ ۳ بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را ۱۹۸۵ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 864 نفر در سنندج، 317 نفر در سقز، 152 نفر در قروه، 105 نفر در کامیاران، 160 نفر در بانه، 92 نفر در دیواندره، 76 نفر در بیجار، 190 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان و 5 نفر در سروآباد جان ‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

وی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و سه نوبت آن را تکمیل نمایید.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه