ارسال به دیگران پرینت

امروز سه شنبه؛

پسکوف: مسکو همچنان زلنسکی را رئیس جمهور اوکراین می داند

سخنگوی کرملین با اشاره به اینکه مسکو نتایج مذاکرات بین روسیه و اوکراین را تجزیه و تحلیل خواهد کرد، گفت که روسیه همچنان «ولودیمیر زلنسکی» را رئیس جمهور قانونی اوکراین تلقی می کند.

پسکوف: مسکو همچنان زلنسکی را رئیس جمهور اوکراین می داند

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین اعلام کرد که مسکو همچنان «ولودیمیر زلنسکی» را رئیس جمهور قانونی اوکراین می‌داند.

پسکوف در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا زلنسکی متعلق به آن دسته از نیروهایی است که باید نازی زدایی شوند، گفت: این جا یک مرکز نظامی نیست.

وی همچنین در بخش دیگری از اظهارت خود و با اشاره به اینکه مسکو امیدوار است که در آینده رهبرانی در اروپا وجود داشته باشند که آماده همکاری با روسیه باشند، گفت: به مرور زمان، رهبرانی با دید وسیع و با آگاهی از لزوم توسعه روابط با کشورمان، در اتحادیه اروپا ظاهر خواهند شد. بنابراین ما نیز برای این چشم انداز تلاش خواهیم کرد.

سخنگوی کرملین همچنین گفت که مسکو نتایج مذاکرات بین روسیه و اوکراین را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و بر اساس آن ارزیابی‌هایی را انجام خواهد داد.

گفتنی است که برخی منابع خبری اعلام کردند که هیئت‌های اوکراین و روسیه برای دیدار مجدد در مرز بلاروس توافق کردند.

پیشتر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در سخنانی گفته بود که مذاکرات هیئت این کشور با هیئت روسی در بلاروس هنوز به نتیجه دلخواه اوکراین نرسیده است، اما سیگنال‌هایی از سوی روسیه دریافت شده است.

سخنگوی کرملین همچنین افزود که نیروهای روسیه زیرساخت‌ها و مناطق مسکونی در اوکراین را بمباران نمی‌کنند و ادعاها درباره استفاده روسیه از بمب‌های خوشه‌ای در اوکراین، بی اساس و نادرست است.

پسکوف همچنین در پایان گفت که نسبت به تحریم‌های اعمال شده برضد خود بی تفاوت است و این مسئله تأثیری بر زندگی وی ندارد.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه