ارسال به دیگران پرینت

واکسیناسیون:

افرادی که دو دوز واکسن کرونا هم زده‌اند، جریمه می‌شوند

براساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، پلاک‌های خودروهایی که واکسیناسیون مالکان آنها تائید نشود از ۲۰ اسفند ماه در صورت تردد بین جاده‌ای جریمه می‌شوند. این طرح ابتدا بر مبنای تزریق دو دوز واکسن مصوب شده بود اما در جلسه دیروز ستاد ملی الزام به تزریق سه دوز مصوب شد!

افرادی که دو دوز واکسن کرونا هم زده‌اند، جریمه می‌شوند

 تاکنون در هیچ کشوری تزریق سه دوز واکسن کرونا اجباری نشده و فقط در برخی از کشورها ارائه خدمات به افراد منوط به تزریق حداکثر دو دوز واکسن است. مشخص نیست مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا بر چه پایه و اساسی است.

 تعریف واکسیناسیون کامل در همه کشورهای جهان یعنی تزریق دو دوز واکسن کرونا و هنوز هیچ کشوری تزریق دو دوز واکسن به علاوه دوز تقویتی را به عنوان واکسیناسیون کامل تعریف نکرده است.

 اینکه ده‌ها میلیون نفر از مردم ایران که با برنامه واکسیناسیون کرونا همراهی کرده و دو دوز واکسن زده‌اند، عملا با چند میلیون نفری که حتی یک دوز هم واکسن نزده‌اند، یکسان فرض شوند و هر دو گروه به یک میزان جریمه شوند، به چه معنایی است؟!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمدجواد ارسالی در

      دزدی که حساب کتاب نداره..‌

    • امیدی ارسالی در

      مانمیخایم واکسن بزنیم چکار کنیم

    • علی ارسالی در

      گدایی رو از حد گذروندن بهانه تراشی برا سرکیسه کردن ملت و پر کردن جیب دولت

    • ایرانی ارسالی در

      سلام، اینها فکر کردن واکسن نقل و نبات که میگن برین هی واکسن بزنین، بابا اگر یادتون باشه قدیم واکسن میزدیم یه دوره‌ای داشت، چند سال باید می‌گذشت تا اون هم تازه یه یادآوری شو میزدیم ، تو رو خدا آهای دکترهای با تجربه ما، هر چی این بهداشت جهانی میگه گوش نکنین شاید اونا بخوان همه رو بکشتن بدن، یه کم خودتون هم برین تحقیق کنین .

    • ناشناس ارسالی در

      هدفتون فقط جریمه کردنه نه واکسن .واکسن اجباری .من سه دوزواکسن زدم چراکروناگرفتم تاحدمرگ رفتم دقیقاروزی کروناگرفتم که واکسن زدم

    • ناشناس ارسالی در

      وقتی مسئولین و تصمیم گیران مغز فندقی هستند توقعی بیش از این نیست..

    • ناشناس ارسالی در

      دولت به گدایی از مردم افتاده

    • ناشناس ارسالی در

      پدرسوخته بازی که شاخ و دم نداره اصلا بحث سلامت مردم مد نظرنیست چگونه از چه طریقی جیب مردم را بزند مهم است

    • ناشناس ارسالی در

      آنها که دو دوز زدن باید جریمه نشن باید فرقی باید بین آن که اصلا نزده و آن که زده باشه .برید تنها کسانی که واکسن نزدن جریمه کنید آن هم دو برابر

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه