ارسال به دیگران پرینت

فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد؛

دستگیری ۵۰ نفر از اراذل و اوباش در نهاوند

همدان- فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری ۵۰ نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: خط قرمز پلیس امنیت مردم و شهروندان است.

دستگیری ۵۰ نفر از اراذل و اوباش در نهاوند

 سرهنگ ذبیح الله درویشی با اشاره به وقوع سه فقره قتل در هفته گذشته در نهاوند اظهار کرد: با تلاش عوامل انتظامی قاتل حادثه اول در کمتر از دو ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: در قتل دوم نیز که دو نفر توسط یک نفر به قتل رسید در کمتر از ۷۲ ساعت قاتل و همدستانش دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند در ادامه با اشاره به طرح مبارزه با اراذل و اوباش در نهاوند گفت: در هفته گذشته این طرح در نهاوند آغاز و بیش از ۷۰ قبضه سلاح سرد و چند قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد.

سرهنگ درویشی خاطرنشان کرد: این طرح به صورت منسجم و مقتدرانه اجرا و تاکنون ۵۰ نفر از اراذل و اوباش سطح یک و سه شهرستان نهاوند در این طرح دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: به معدود افرادی که قصد درگیری و قدرت نمایی و استفاده از سلاح سرد می‌کنند هشدار می‌دهیم که پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با آنها برخورد می‌کند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مگه نهاوند چقد،که ع۰ ارازل دارد؟ وآنگهی چرا ارازل گنده لات و خطرناک کلان شهرها را نمیگیرید. زورتان نمیرسه؟ پیش بینی میشد که خون افسر شیرازی به هدر میرود. اولین ظلم از جانب هم لباسی های شهید به شهید و خدمت ب ارازل است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه