ارسال به دیگران پرینت

طرز تهیه ۵ سوپ سم زدا

طرز تهیه 5 سوپ سم زدا ، بهترین گزینه برای کاهش وزن

با ترکیب چند نوع سبزیجات پرخاصیت می توان یک سوپ سم زدا عالی برای بدن تهیه کرد ، این نوع سوپ برای افرادی که یک وعده ی رژیمی کاملا طبیعی و گیاهی می خواهند فوق العاده موثر است.

طرز تهیه 5 سوپ سم زدا ،  بهترین گزینه برای کاهش وزن

با ترکیب چند نوع سبزیجات پرخاصیت می توان یک سوپ سم زدا عالی برای بدن تهیه کرد ، این نوع سوپ برای افرادی که یک وعده ی رژیمی کاملا طبیعی و گیاهی می خواهند فوق العاده موثر است.

دستورالعمل سوپ های سم زدای بدن

سوپ سم زدا روش جدیدی هستند که کمک می کنند هر چیزی از بدنتان که به آن نیاز ندارید از بین ببرید و با اضافه وزن خداحافظی کنید ، بهترین بخش این است که مواد مغذی ضروری را فراهم می کنند، غنی از فیبرها هستند همچنین اشتها را راضی می کنند. اگر می خواهید هضم را بهبود بخشید، سوخت و ساز را افزایش دهید و وزن را کنترل کنید ، سوپ سم زدا بهترین گزینه است

 

طرز تهیه 5 سوپ سم زدا برای سلامت بدن و کاهش وزن

سوپ سم زدا

دستورالعمل پخت سوپ سم زدا طبیعی و سبزیجاتی

سوپ سم زدا گازپاچو :

یک غذای محبوب اسپانیایی است که حاوی ویتامین A ، E و C به خاطر گوجه فرنگی می باشد.این کار به حفاظت از عفونت های ویروسی کمک می کند، اما هم چنین مغذی و کم کالری است . هم چنین اثر پاک سازی دارد چون حاوی فیبر است و باعث تسریع سوخت و ساز می شود.
مواد اولیه :
1 عدد پیاز کوچک 
1کیلو گوجه
1 بوته سیر
نصف خیار
روغن زیتون 15 گرم
1ق نمک دریا 
نصف فلفل سبز
1 لیتر آب
طرز تهیه :
برای شروع، گوجه فرنگی را پوست بکنید، و آن ها را در یک لیتر آب بجوشانید سپس، فلفل، پیاز، خیار و سیر را بشویید حالا گوجه فرنگی را در مخلوط کن بریزید و تمام مواد اولیه را اضافه کنید.
برای چند دقیقه به هم بزنید. اگر سفت است کمی آب اضافه کنید. در نهایت روغن زیتون و نمک را اضافه کنید.
 

سوپ سم زدا  کرم سوپ سبزیجات :

فواید سبزیجات سبز برای تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ بدن بسیار مهم هستند. آن ها مقادیر باورنکردنی ویتامین، مواد معدنی، فیبرها، اسید فولیک و منیزیم دارند.
سوپ سم زدا

سوپ سبزیجات سم زدا با کرفس و اسفناج

مواد اولیه :
اسفناج 45 گرم
1 شاخه کرفس
2 شاخه بروکلی
5 بوته سیر
1فنجان آب
1ق غ روغن زیتون
طرزتهیه:
اولین کاری که باید انجام دهید این است که آب را بجوشانید سپس اسفناج قبل نشسته شده را بدون ساقه اضافه کنید ، بعد از آن کرفس را خرد وبه آن اضافه کنید.سیر را خرد و به آن اضافه کنید حالا ترکیب را به خوبی مخلوط کنید و سپس روغن زیتون بریزید در نهایت، مزه دار و میل کنید.

سوپ سم زدا کرم چغندر :

چغندر حاوی بتانین است و به محافظت از سلول ها کمک می کند. با این حال، آن همچنین با التهاب مقابله و از ارگان های داخلی محافظت می کند و گردش خون را بهبود می بخشد. به علاوه، رنگدانه های آن به سم زدایی خون و کبد کمک می کنند.
سوپ سم زدا

سوپ سم زدا چغندر

مواد اولیه :
250گرم چغندر
750 میلی لیتر آب
سیب زمینی کوچک
سیر
1عدد برگ بو
روغن زیتون 15 گرم 
نمک و فلفل برای مزه دار کردن
طرز تهیه:
اول، چغندر ، سیر، پیاز و سیب زمینی را بشویید سپس در یک ماهی تابه، آب را با سیر و برگ بو اضافه کنید بقیه مواد اولیه را اضافه کنید سپس درتابه را بگذارید تا به آرامی بپزد تا زمانی که کاملا پخته شود. همچنین باید نمک و فلفل را در هنگام پخت اضافه کنید در نهایت از سوپ خوش مزه لذت ببرید.
 

سوپ سم زدا کرم هویج :

هویج غنی ازبتا کارا تن گیاهی است که ویتامین آ را شامل می شود. علاوه بر این ، خواص آنتی اکسیدانی دارد و به رشد سلول، تقویت استخوان ها و بهبود بینایی کمک می کند. آن ها همچنین به بازسازی بافت های پوست کمک می کنند.
سوپ سم زدا

سوپ سم زدا و پرخاصیت هویج

مواد اولیه :
هویج 500گرم 
رازیانه 125 گرم
روغن زیتون 15 گرم
1 عدد پیاز
1بوته سیر
2فنجان آب
طرز تهیه:
ابتدا، رازیانه را به تکه های کوچک ببرید سپس روغن زیتون را به ماهی تابه اضافه کرده و تکه های رازیانه را تا زمانی که نرم شوند اضافه کنید. در یک قابلمه دیگر، آب و هویج را اضافه بعد از آن، برش پیاز، سیر و رازیانه را اضافه کنید و بگذارید 30 دقیقه روی حرارت بماند در نهایت، مخلوط را صاف کنید و از سوپ لذت ببرید.

سوپ سم زدا کنگر فرنگی :

کنگر فرنگی شامل سینارین ،فیتو استرول، و فیبر هستند. این فرآیند گوارش را تسریع و چربی ها را می سوزاند. اما آن ها از یبوست، درد شکمی و تپش قلب جلوگیری می کنند.
سوپ سم زدا

روش پخت سوپ سم زدا با کنگر 

مواد اولیه :
2عدد پیاز
10 میلی لیتر لیمو
15 گرم روغن زیتون
کنگر فرنگی
نمک و فلفل برای مزه دار کردن
طرز تهیه:
اول، کنگر را تمیز کنید ( طبق روش تمیز کردن کنگر که قبلا در بخش خانه داری نمناک آموزش داده شده ) سپسآن ها نصف و عصاره لیمو را اضافه کرده پس از آن ، پیاز را پوست و خرد کنید و اجازه دهید تا روغن زیتون را جذب کنند. سپس ، نمک و فلفل را اضافه و بگذارید آب به مدت 10 دقیقه بپزید. شعله را خاموش کنید و مواد لازم را مخلوط کنید.
در نهایت، مخلوط را صاف کنید و از آن لذت ببرید .

نکات سلامتی و تغذیه

از نوشیدنی های کربناته خودداری کنید چون باعث گاز می شوند.
از ادویه ها به جای نمک برای طعم دادن به غذاهای خود استفاده کنید.
5بار در روز به مقادیر کم بخورید. اگر اجازه دهید بدن شما احساس گرسنگی کند، به قدرت بیشتری برای دریافت پروتیین نیاز دارد.
حداقل 30 دقیقه در روز ورزش کنید.
روزانه حداقل دو لیتر آب بنوشید.
منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه