ارسال به دیگران پرینت

معرفی محبوب ترین شهرهای ساحلی مازندران

همسایگی دریا و جنگل در شمال ایران این نقطه را به محبوب ترین مقصد گردشگری مسافران در تمام طول سال تبدیل کرده است. این خطه همیشه سرسبز با قرارگیری در کنار دریای خزر، هرساله گردشگران زیادی را برای گذراندن تعطیلات نوروزی و تابستانه به سمت خود می‌کشاند. شهرهای ساحلی مازندران به دلیل نزدیکی به تهران در دسترس ترین گزینه‌ برای سپری کردن یک تعطیلات آرامش‌بخش هستند. آشنایی با محبوب ترین شهرهای ساحلی مازندران به شما کمک می‌کند که بهترین مقصد را برای سفر بعدی خود انتخاب کنید.

معرفی محبوب ترین شهرهای ساحلی مازندران

همسایگی دریا و جنگل در شمال ایران این نقطه را به محبوب ترین مقصد گردشگری مسافران در تمام طول سال تبدیل کرده است. این خطه همیشه سرسبز با قرارگیری در کنار دریای خزر، هرساله گردشگران زیادی را برای گذراندن تعطیلات نوروزی و تابستانه به سمت خود می‌کشاند. شهرهای ساحلی مازندران به دلیل نزدیکی به تهران در دسترس ترین گزینه‌ برای سپری کردن یک تعطیلات آرامش‌بخش هستند. آشنایی با محبوب ترین شهرهای ساحلی مازندران به شما کمک می‌کند که بهترین مقصد را برای سفر بعدی خود انتخاب کنید.

جاذبه های گردشگری شهر نور که نباید از دست داد

تلاقی دریا و جنگل، دریاچه‌های بی‌نظیر، آبشار‌های باشکوه و روستا‌های تاریخی، نور را به یکی از محبوب ترین شهرهای ساحلی مازندران تبدیل کرده است. موقعیت مرکزی شهرستان نور در استان مازندران و همجواری با دیگر شهر‌های ساحلی، انتخاب خوبی برای گردشگران است. شما چه اهل تفریحات آبی هستید و چه از اقامت در ییلاقات و در میان جنگل لذت می‌برید، این شهر را برای سفر انتخاب کنید.

امکان بازدید از روستاهای تاریخی یوش و لاویج در نزدیکی این شهر، جایگاه متفاوتی به این شهر ساحلی بخشیده است. چشمه‌های آب گرم لاویج با اقامتگاه‌های بومگردی شما را برای چند روز از زندگی شهری دور می‌کند. دیدن محل زندگی نیما یوشیج و قدم‌زدن در کوچه پس‌کوچه‌های یوش نیز تجربه منحصربه‌فردی به مسافران می‌دهد.

قایق‌سواری و ماهیگیری در دریاچه الیمالات، دیدن چشم اندازی زیبای آبشار آب پری و لذت بردن از طبیعت جنگل نور، تنها بخشی از فرصت‌های گردشگری در این شهر هستند. به دلیل حضور همیشگی مسافران در این شهر اجاره ویلا در نور به یکی از مشاغل مهم افراد محلی تبدیل شده است. اجاره ویلا‌های ساحلی و نزدیک به تفریحات آبی، همه خستگی ناشی از مشغولیات زندگی را از تن شما بیرون می‌کند.

مکان های طبیعی شهر ساحلی نوشهر

2-2

دریاچه ارواح را ببینید! حتی شنیدن اسم آن هم لرز به تن آدم می‌اندازد، اما شما برای همیشه مسحور زیبایی و رازآلودگی آن خواهید شد. دریاچه ارواح که در میان افراد محلی با نام ممرز شناخته می‌شود، جذابیت خود را مدیون درختان و وجود درختان نیم شکسته در اطراف و میان دریاچه است. این مکان از بکرترین نقاط گردشگری استان مازندران و نوشهر است. اگر از آن دسته از طبیعت گردان کنجکاو و علاقه‌مند به دیدن مکان‌های عجیب هستید، دریاچه ارواح که پوشیده از مه و صدا‌ی پرندگان هست را از دست ندهید!

شهر نوشهر به دلیل نزدیکی به دریا و جنگل، وجود بازار روز نوشهر، روستای تاریخی کندلوس، سد و دریاچه آویدر یک نقطه مهم گردشگری در استان مازندران است. امکان اجاره ویلا در نوشهر از سایت هومسا یک تجربه راحت و بی‌دغدغه برای سفر شما است. اجاره یک ویلا جنگلی‌ساحلی هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طرفداران دریا را راضی نگه می‌دارد و هم دوستداران جنگل از اقامت خود لذت می‌برند.

 

مکان های دیدنی محبوب گردشگران در محمودآباد

شهر ساحلی محمودآباد ازیک‌طرف به شهر نور و جاذبه‌های گردشگری آن نزدیک است و از طرف دیگر به شهر‌های آمل، بابل و بابلسر دسترسی دارد. شهر‌های ساحلی معمولاً در فصل تابستان مقصد مهم گردشگران هستند. اجاره ویلا در محمودآباد این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند که از شنا، جت اسکی و دیگر تفریحات آبی در ماه‌های گرم سال لذت ببرند. اگر در فصل زمستان قصد سفر دارید، تالاب سرخ رود محمودآباد را از دست ندهید! دیدن پرندگان مهاجر در این فصل زیبایی این تالاب را صدچندان می‌کند.

تالاب سرخ رود، تپه‌های سرخ رود و ساحل شنی سرخ رود از مکان های دیدنی محبوب گردشگران در محمودآباد هستند. علاوه بر این، جنگل اهلم و بونده نیز دوستداران جنگل را راضی نگه می‌دارد. جنگل‌ها معمولاً مکان‌های بکرتری برای خلوت کردن با طبیعت و به‌دست‌آوردن آرامش هستند. به همین دلیل، گردشگران شهر‌های ساحلی ترجیح می‌دهند چند روزی را نیز در جنگل و میان درختان سپری کنند.

بهترین جاهای دیدنی شهر ساحلی رامسر

زیبایی شهر‌سازی رامسر در کنار مکان‌های دیدنی ساحلی و جنگلی، این شهر را جز محبوب ترین شهرهای ساحلی مازندران قرار داده است. رامسر شهری برای تمام فصول و تمام سلیقه‌هاست! با معرفی بهترین جاهای دیدنی شهر ساحلی رامسر، خواهید دید جمله قبل حقیقت محض است. گروهی از مسافران اهل تفریحات آبی و لذت بردن از دریا هستند، گروهی به قدم‌زدن در یک شهر شمالی سرسبز علاقه‌مندند و گروهی پناه بردن به مکان‌های بکر و دور از سروصدا را ترجیح می‌دهند. امکان اجاره ویلا و سوئیت در رامسر همه این گروه‌ها را راضی نگه می‌دارد.

ییلاقات روستای جواهرده و جنگل دالخانی چشم‌انداز‌های طبیعی زیبایی دارند. شما با سفر به این مناطق چشم‌های خود را از زیبایی و ریه‌های خود را از هوای تازه پر می‌کنید. شهر ساحلی رامسر نیز به دلیل وجود بلوار کازینو، هتل قدیم رامسر و تله‌کابین رامسر مکان خوبی برای چند روز اقامت و استفاده از جاذبه‌ها و چشم‌انداز‌های یک شهر ساحلی سرسبز است.

 

مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی چالوس

شهر چالوس را همه به جاده چالوس می‌شناسند! این مسیر زیبا و پرتردد محل عبور و مرور مسافران زیادی به تهران و خطه شمال است. این شهر یکی از سر سبزترین شهر‌های ساحلی ایران است که آبشار‌ها و مکان‌های گردشگری متعددی دارد. شهر چالوس انتخاب خوبی برای استراحت بین‌راهی و ادامه سفر باانرژی بیشتر است. به همین دلیل اجاره روزانه ویلا در چالوس طرفدار زیاد دارد و از مشاغل مهم افراد محلی است. آبشار اکاپل، پارک جنگلی فین و دریاچه ولشت جاذبه های دیدنی چالوس هستند.

رزرو و اجاره آنلاین ویلا از طریق سایت homsa.net خیال مسافران را از دغدغه‌های پیداکردن یک اقامتگاه خوب در زمان سفر راحت کرده است.

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه