ارسال به دیگران پرینت

هدایای ارزان قیمت چوبی جذاب و متفاوت و دوست داشتی

به نظر شما عشق و درخت چه ویژگی مشترکی دارند؟ هر دوی آنها قوی و پایدار هستند، می‌توانند آب‌وهوای سخت را تحمل کنند و برای رشد و پرورش نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند.

هدایای ارزان قیمت چوبی جذاب و متفاوت و دوست داشتی

به نظر شما عشق و درخت چه ویژگی مشترکی دارند؟ هر دوی آنها قوی و پایدار هستند، می‌توانند آب‌وهوای سخت را تحمل کنند و برای رشد و پرورش نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند. همین وجه تشابه کوچک باعث می‌شود هدایای چوبی از جمله هدایای بسیار مهم و ارزشمند باشد. چوب نماد استحکام و دوام است و می‌تواند به‌عنوان هدیه‌ای برای هر سالگرد و مناسبتی خوب باشد. این همان چیزی است که همه را به طبیعت بازمی‌گرداند. مهم‌تر از همه، اینکه این هدایا را می‌توان با قیمتی نسبتا مناسب‌تر و ارزان‌تر در تعداد و اندازه‌های مختلف تهیه کرد و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. تنوعی که در هدایای چوبی وجود دارد بسیار قابل‌توجه است. اگر به فکر خرید هدایای چوبی ارزان قیمت برای تبلیغات و مناسبت‌های مختلف هستید، این مطلب کمک می‌کند تا با آگاهی بیشتری هدایای مناسب خود را از بین تنوع زیاد محصولات چوبی انتخاب کنید.

اهمیت هدایای ارزان قیمت چوبی

چوب انواع مختلفی دارد و می‌توان ردپای آن را در سراسر زندگی افراد پیدا کرد. از آثار هنری گرفته تا سرویس‌های روی میز، لوازم جانبی، لوازم‌خانگی و مبلمان و... که بخش‌های بسیاری از دنیای ما را تشکیل می‌دهد. هدایای چوبی نه‌تنها جنبه زینتی قابل‌توجهی دارند بلکه کاربرد و استفاده از آنها هم زیاد است. افرادی که دنبال هدایای خاص، هدایای جدید، هدایای شخصی، هدایای متفاوت یا حتی هدایای ترند می‌گردند، برای آنها بهترین گزینه است.

 سال‌‌ها هم از خرید و استفاده از این ابزارهای چوبی بگذرد، هنوز هم قابل‌استفاده و از همه مهم‌تر، به‌روز و جذاب‌اند. اگر صاحب یک شرکت و مجموعه کوچک هستید یا اگر در بخش روابط‌عمومی سازمانی خدمت می‌کنید و در تلاش برای خرید هدایای تبلیغاتی، سازمانی و مناسبتی هستید، هدایای ارزان قیمت چوبی را در اولویت قرار دهید.

همان‌طور که اشاره شد، این هدایا بسیار ارزشمند هستند. تنوع زیادی دارند و درعین‌حال، با یک هزینه اقتصادی و می‌توان تعداد زیادی از این نوع هدایا را تهیه کرد.

همچنین به‌خاطر دیده‌ شدن رگه ‌ها و گره ‌های متفاوت چوب روی این هدایا، حس واقعی بودن، مطلوبیت و دوست‌داشتنی بودن را در مخاطب زنده می‌کنند.

انواع هدایا و ست‌های چوبی

تنوع هدایای ارزان قیمت چوبی آن‌قدر زیاد است که با هدف خرید هر وسیله‌‌ای به بازار بروید، چندین و چند گزینه مختلف را پیدا خواهید کرد. از جعبه‌ها و ست‌های هدیه رومیزی چوبی گرفته تا کتاب‌های نفیس قاب چوبی و ساعت چوبی جزء پرطرفدارترین هدایای چوبی هستند. در ادامه نگاهی به تنوع این محصولات خواهیم داشت.

ست‌های هدیه رومیزی چوبی

اگر به فکر دادن هدیه به مجموعه کاری، مشتریان و تیم خود هستید، ست‌های هدیه رومیزی چوبی یکی از گزینه‌های بسیار زیبا، کاربردی و مناسب است. این ست‌‌ها معمولاً یک یا چندتکه هستند و می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. از جای ماگ، شکلات، تلفن همراه، ساعت رومیزی و برگه‌دان تا ست گل تراریوم و چوب، جزء پرفروش‌ترین محصولات محسوب می‌‌شوند.

1-2

کتاب‌های نفیس

یکی دیگر از هدایای ارزان قیمت چوبی که علاوه بر زیبایی، ارزش مادی و معنوی قابل‌توجهی هم دارند، ست کتاب‌های جلد چوبی نفیس است. مثل قرآن چوبی رویه چرم، جعبه خیام قاب چوبی و ... که در این دسته‌بندی موجود هستند و هدایایی بسیار شکیل و زیبایی است. 

ساعت چوبی

جزء پرمصرف‌ترین هدایای ارزان قیمت چوبی بسیار کاربردی و خوب ساعت‌‌های چوبی است. این ساعت‌ها هم می‌توانند یک هدیه زینتی و جذاب باشند و هم انتخاب بسیار کاربردی و خوبی برای هدیه، به‌خصوص هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند.

جعبه پذیرایی چوبی

جعبه‌های پذیرایی چوبی در اندازه‌‌های مختلفی موجود هستند. از جعبه‌های قسمت‌بندی شده که می‌توان در آن انواع و اقسام خوراکی‌های مثل دم‌نوش، شکلات، آجیل، نبات و ... را قرار داد تا جعبه‌های کوچک‌تری که برای نگه‌داری کتاب و اشیاء مختلف به کاربردی می‌شوند.

ست رومیزی چوبی

اگر به فکر تهیه کردن و هدیه دادن یک ست مدیریتی چوبی هستید؛ خودکار نفیس، مداد چوبی، جاکلیدی، ست‌های پازلی برای قراردادن موبایل، کارت، و سایر ملزومات اداره گزینه‌های مناسبی خواهند بود.

سررسید‌ها و دفاتر چوبی

سررسید‌های رقعی و دفاتر جلد چوبی هم به‌عنوان یک هدیه جدا استفاده می‌شوند و هم جزئی از ست‌های مدیریتی و چوبی هستند.

ست‌های خاتم‌کاری شده

یکی از جذاب‌ترین و پرتقاضاترین هدایای جذاب چوبی، ست‌‌های خاتم‌کاری شده‌اند. اگر می‌خواهید هدیه چوبی که به فرد موردنظرتان تقدیم می‌کنید ارزش معنوی و ارزش مادی قابل‌توجه داشته باشد، بدون شک باید سراغ ست‌های خاتم‌کاری شده چوبی بروید. این هدایا یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

خرید هدایای ارزان قیمت چوبی

درباره هدایای چوبی، تنوع این هدایا و کاربردها و استفاده‌هایی که می‌توان از آنها داشت صحبت کردیم. اگر به فکر خرید یک هدیه زیبا، ساده و درعین‌حال ماندگار برای مجموعه کاری و مشتریان خود هستید، می‌توانید از بین هدایای ارزان قیمت چوبی انتخاب کنید. با انتخاب این هدایا هم از صرفه اقتصادی آنها بهره خواهید برد و هم هدیه‌ای تهیه می‌کنید که قابلیت استفاده دارد. با نزدیک شدن به مناسبت‌های مختلف مثل یلدا و روزهای آغازین سال جدید می‌توانید برای خرید هدایای خود سری به سایت حس هفتم بزنید و از میان تنوع بسیار محصولات و هدایایی که در فروشگاه ما می‌بینید، گزینه مناسب خود را پیدا کنید.  

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه