ارسال به دیگران پرینت

مقاصد گردشگری

مکان های عجیب و رمزآلود در سرتاسر جهان +تصاویر

مکان های عجیب و رمزآلود زیادی در سرتاسر جهان وجود دارد اما برخی از آن ها در بین گردشگران بسیار محبوب است. آشنایی با این مکان ها برایتان جالب خواهد بود.

مکان های عجیب و رمزآلود در سرتاسر جهان +تصاویر

مکان های عجیب و رمزآلود زیادی در سرتاسر جهان وجود دارد اما برخی از آن ها در بین گردشگران بسیار محبوب است. آشنایی با این مکان ها برایتان جالب خواهد بود.

عجیب و غریب ترین مقاصد گردشگری از نظر توریست ها

کره زمین مکانی عجیب و شگفت انگیزی است، نقاط مختلفی در دنیا وجود دارند که برای توریست ها بسیار عجیب و غریب و رازآلود به نظر می‌رسند. این مکان ها ناشناخته که در گوشه و کنار دنیا یافت می‌شوند، گاهی ترسناک و رعب انگیز نیز می باشند.

 

دهکده عروسک‌ ها در ژاپن

دهکده عروسک ها در ژاپن محلی است که ساکنانش آنجا را ترک کرده‌اند، زیرا شاهد عروسک هایی با سایز های مختلف و اندازه انسان های معمولی با ظاهر بسیار ترسناک بوده اند که برای گرامیداشت یاد ساکنان قدیمی ساخته شده‌اند.

روستای روح در نامیبیا

جزیره نامیب محلی به نام روستای روح دارد که در آن ساختمان ها متروکه هستند و شن های ساحل وارد این ساختمان‌ها شده اند و هیچ کس در آنجا زندگی نمی کند و مردم عقیده دارند که آنجا محل زندگی ارواح سرگردان شده است. این شهر به دلیل صداهای عجیب و غریب به شهر اشباح معروف است و محلی‌ ها معتقدند این شهر با اشباح پر شده است.

روستای ارواح

موزه زیر آب در مکزیک

زیر دریای کاریب در مکزیک موزه ای وجود دارد که به آن موزه زیر آب گفته می‌ شود؛ موزه ای که مجسمه هایی شبیه به انسان داخل آن وجود دارد و اکثر افراد می‌ ترسند که از آن بازدید کنند، زیرا همه چیز خیلی واقعی به نظر می رسد.

خانه برعکس در چین

آیا می‌دانستید که خانه برعکس در چین یکی از عجیب و غریب ترین ساختارهایی است که در کل دنیا وجود دارد؟ اکثر افراد می‌ ترسند که وارد این خانه ها شوند، زیرا فکر می‌ کنند که سقوط می‌ کنند اما این خانه فقط ظاهرا برعکس ساخته شده است و هیچ خطری شما را تهدید نمی‌ کند.

دریاچه لکه‌دار در کانادا

این دریاچه در کانادا قرار گرفته است. در فصل تابستان لکه های حاصل از بخار آب روی آن ایجاد می شود. البته بعضی از افراد عقیده دارند که تعداد زیادی جنازه زیر این دریاچه دفن شده است و حاوی غلظت بالای مواد معدنی است که به خاطر آن، این لکه ها به وجود می آیند. به خاطر همین موضوع؛ کسی دوست ندارد که به آنجا سفر کند.

دریاچه لکه دار

شهربازی زیرزمینی در رومانی

اگر به رومانی سفر کنید؛ می توانید از شهر بازی عجیب و غریب که در زیر زمین ساخته شده است، بازدید کنید و احتمالاً ترس و دلهره شما را فرا خواهد گرفت.

موزه مو در ترکیه

این مکان بیشتر از این که عجیب و غریب باشد، شاید برای خیلی از شما چندش آور باشد. در سال 1979 یک آرایشگر در ترکیه هر مویی را که کوتاه کرد، برای خودش نگه داشت و بعد از آن یک موزه مربوط به موی 16000 خانم که به او مراجعه کرده بودند را تاسیس کرد.

جزیره گربه ها در ژاپن

آیا تا به حال به این فکر کرده اید؛ محلی وجود دارد که فقط گربه ها در آن زندگی می کنند و تعداد افرادی که آنجا هستند انگشت‌شمار هستند؟جزیره‌ای در ژاپن وجود دارد که تعداد گربه های آن بی شمار است و به خاطر همین خیلی از افراد دوست ندارند که از آنجا بازدید کنند.

جزیره گربه ها

کلیسای شیشه ای در تایوان

این کلیسای بسیار بزرگ که شبیه به کفش سیندرلا ساخته شده است، یکی از معروف‌ترین کلیساها در کشور تایوان است و بسیاری از افراد می‌ ترسند که وارد آن شوند، زیرا احساس می‌ کنند که این شیشه ها خراب می شود و روی سرشان آوار خواهد شد؛ در صورتی که اینگونه نیست.

مرداب غول پیکر در میکرونزی

در کف اقیانوس آرام یک مرداب غول پیکر شبیه به یک ماشین جنگی خیلی بزرگ قرار گرفته است که مربوط به جنگ جهانی دوم می باشد و اکثر افراد می ترسند که حتی از آن بازدیدکنند، زیرا یادآوری اتفاقات بسیار ترسناکی است.

کلیسای استخوان در جمهوری چک

کلیسای استخوان یکی از معروف‌ ترین مکان های دیدنی در جمهوری چک است که بسیار وحشتناک است. استخوان و جمجمه های زیادی از افراد مختلف (بیش از 40 هزار مورد) در آنجا قرار دارد که بازدید از آن کار هرکسی نیست، زیرا ترس و وحشت زیادی را در دل ها به وجود می آورد.

منبع : نمناک
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه