ارسال به دیگران پرینت

ولادیمیر پوتین:

انگلیس هم مانند اتحادیه اروپا علیه پوتین و لاوروف تحریم وضع کرد

انگلیس در کنار اتحادیه اروپا علیه رئیس جمهوری روسیه و وزیر امور خارجه این کشور تحریم اعمال کرده که شامل مسدود سازی اموال این دو نفر می‌شود.

انگلیس هم مانند اتحادیه اروپا علیه پوتین و لاوروف تحریم وضع کرد

بر اساس سند موجود درباره وضع تحریم علیه ولادیمیر پوتین و سرگئی لاوروف، رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه روسیه، نوع دارایی‌هایی که قرار است مسدود شود و اینکه آیا این دارایی‌ها موجود است یا خیر، صحبتی نشده است.

اخیرا دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به درخواست‌های واشنگتن برای مسدود سازی دارایی‌های پوتین واکنش نشان داد و گفت، رئیس جمهوری روسیه عادت دارد پول‌هایش را در بانک روسیا نگه دارد که پیشتر تحریم شده است و به این مساله اشاره کرد که تحریم‌ها برای نمایندگان رئیس جمهوری روسیه نیز دردناک نخواهد بود.

براساس فهرست تحریم‌ها که توسط وزارت امور خارجه انگلیس منتشر شده است دلیل اعمال این تحریم‌ها علیه پوتین این است که وی مسئول سیاستگذاری دولت مسکو و نیروهای مسلح این کشور است و در فوریه ۲۲ دستور داده تا نیروهای روسیه به اوکراین حمله کنند.

پیش از این سفیران ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا توافق کردند که دارایی‌های اروپایی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه این کشور را مسدود کنند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه