ارسال به دیگران پرینت

رهبران ناتو:

به حمایت سیاسی از اوکراین ادامه می دهیم| روسیه مجازات خواهد شد

رهبران ناتو لحظاتی پیش اعلام کردند که به حمایت سیاسی و عملی از اوکراین ادامه خواهند داد و روسیه و بلاروس به خاطر اقدامات خود مجازات خواهند شد.

به حمایت سیاسی از اوکراین ادامه می دهیم| روسیه مجازات خواهد شد

 رهبران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بیانیه ای اعلام کردند که در پی تداوم عملیات نظامی روسیه در اوکراین به حمایت سیاسی و عملی از کی یف ادامه خواهند داد.

در این بیانیه آمده است: استقرار نیروهای بیشتر در شرق اروپا به عنوان یک عامل بازدارنده، ضروری است. از روسیه می خواهیم که فورا حملات نظامی خود را به اوکراین متوقف کند و تمامی نیروهای خود را از خاک این کشور خارج کند.

در ادامه بیانیه با اعلام اینکه اهداف کرملین منحصر به اوکراین نیست، گفته شده است: کسی نباید فریب دروغ های روسیه را بخورد.

رهبران ناتو اعلام کردند: حمله به اوکراین یک اشتباه استراتژیک فاحش بود و روسیه تا سالهای آینده بهای اقتصادی و سیاسی آن را خواهد پرداخت.

در این بیانیه ذکر شده است: حمله ای که به اوکراین شد و از مدتها پیش برای آن برنامه ریزی شده بود، وحشیانه و غیر قابل توجیه است. صلح در اروپا به مخاطره افتاده است و روسیه و بلاروس به خاطر اقدامات خود مجازات خواهند شد.

ناتو خاطرنشان کرد: از تمامی کشورها می خواهیم که حمله روسیه به اوکراین را محکوم کنند، روسیه مسیر دیپلماسی و گفتگو را که بارها به آن پیشنهاد دادیم، نپذیرفت و باید مسئولیت این تنش را برعهده بگیرد.

ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو نیز اظهار داشت: ما بیش از ۱۰۰ جنگنده و ۲۰ ناوگان دریایی در پایگاه های مختلف داریم و به حمایت از اوکراین، گرجستان، مولداوی و بوسنی و هرزه گوین ادامه خواهیم داد. نیروهای اوکراینی با شجاعت در حال جنگ هستند و قادرند به نیروهای روسیه خسارت وارد کنند. حمله روسیه به اوکراین با هدف نابودی دولت منتخب اوکراین صورت می گیرد.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مصطفی محمدنسب ارسالی در

      باعث همه بدبختی های اکراین همین رهبرهای ناتو هستند اگه زور شون به هر کشوری برسه باخاک یک سان میکنن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه