ارسال به دیگران پرینت

اوکراین | روسیه

له شدن یک خودرو و سرنشین آن توسط تانک روسی!+ویدئو

ویدیویی واضح تر از له کردن یک خودرو به همراه سرنشین آن توسط تانک روسی. سرنشین خودرو بطرز معجزه آسایی نجات یافت. این حادثه در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت.

له شدن یک خودرو و سرنشین آن توسط تانک روسی!+ویدئو

 

دبیرکل ناتو:

هدف روسیه برکناری دولت اوکراین است

دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی با بیان این‌که ناتو اوضاع را از نزدیک زیر نظر دارد، مدعی حمایت این ائتلاف از اوکراین شد.

 

 هدف روسیه برکناری دولت اوکراین است

 دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در واکنش به تهاجم روسیه به اوکراین، مدعی شد که روسیه صلح را در اروپا از بین برده است و مردم اوکراین از آزادی خود در برابر تهاجم روسیه دفاع می‌کنند.

 

به گزارش الجزیره، ینس استولتنبرگ در اظهارات خود گفت که تجاوز روسیه به اوکراین منجر به احترام بین‌المللی نخواهد شد و آینده بهتری را برای شهروندان این کشور تضمین نخواهد کرد.

 

او با اعلام این‌که ناتو اوضاع را از نزدیک زیر نظر دارد گفت: «روسیه در حال انجام یک تهاجم تمام عیار به اوکراین با استفاده از تمام قابلیت‌های نظامی خود در حال حرکت به سمت کی‌یف است و هدف آن برکناری دولت منتخب اوکراین است. اهداف کرملین به اوکراین محدود نمی‌شود و اعضای ناتو بر ادامه حمایت نظامی، مالی و بشردوستانه از اوکراین تأکید دارند.»

 

دبیرکل ناتو با نادیده گرفتن اعتراضات رئیس جمهور اوکراین به اقدامات ناتو، گفت: «نیرو‌های اوکراینی شجاعانه می‌جنگند و می‌توانند با نیرو‌های روسیه مقابله کنند. من نمی‌توانم نتایج عملیات نظامی در اوکراین را پیش‌بینی کنم، اما از شجاعت نیرو‌های اوکراینی قدردانی می‌کنم.»

 

دبیرکل ناتو با اعلام اینکه رهبران ناتو بر ادامه حمایت خود از اوکراین تاکید کرده و اظهار داشت که به حمایت خود از گرجستان، مولداوی و بوسنی و هرزگوین برای مقابله با روسیه ادامه خواهیم داد. او همچنین اظهار داشت که بیش از ۱۰۰ هواپیمای جنگی و ۲۰ کشتی نیروی دریایی را در نقاط مختلف برای حمایت از اوکراین مستقر کرده اند.

 

او با بیان اینکه ائتلاف آماده دفاع از همه کشور‌های عضو ناتو است، گفت: «نیرو‌های مستقر در کشور‌های عضو را به ۴۰ هزار نفر افزایش داده‌ایم که همه نیرو‌های ائتلاف نیستند. ما قوی‌ترین ائتلاف نظامی در جهان هستیم و هیچکس نباید توانایی آن در دفاع از اعضای خود را زیر سوال ببرد.»

 

پیش از این نیز ناتو با انتشار بیانیه‌ای حمله به اوکراین را یک اشتباه استراتژیک بزرگ دانست که روسیه تا چند سال از نظر اقتصادی و سیاسی تاوان آن را خواهد داد.

منبع : چند ثانیه
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مصطفی محمدنسب ارسالی در

      اخه وقتی میگن حکومت نظامی اخه نمیفهمم چ کاری مهمتر از جون ادمه ،مگه حکومت نظامی معنیش این نیست ک باید برن توی خونه هاشون بمونن

    • یک ایرانی ارسالی در

      بله درجنگ نقل ونبات خیرات نمیکنند!!آیااوکراینیهاتابحال علیه دولت خودوفروخته ومزدورودست نشانده ی آمریکا وناتواعتراض کرده اند؛بله وقتی نشستیدوسکوت کردیدواجازه دادیدکه بیگانگان وناقضان حقوق بشروآمربکا تادوقدمی همسایه ی شما قدم گذاشت مسلّم روسیه برای امنیت خودسکوت نمبکند،سی سال بادولت اوکراین مداراکردآیاکافی نبود؟؟.

      • ناشناس ارسالی در

        بهتره دست از توهم وعوام فریبی برداریم ماشینه ۷تومنی را داریم ۲۰۰ملیون پول میدیم کافی نیست همه اندازه خودشون میفهمنلازم نیست بگیم چی خوبه چی بد وچی درسته وچی غلط کی باید به خودمون بیایم !!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه