ارسال به دیگران پرینت

هشدار خطیب جمعه اردبیل:

هر اداره‌ای داخل رینگ شورابیل ساخت و ساز کند با دست خودم آن را تخریب خواهم کرد

آیت‌الله عاملی گفت: آقای شهردار و شورای شهر حواس خود را جمع کنند و اجازه احداث در رینگ شورابیل را ندهند و اگر تحت فشار بودند حتما استعفاء بدهند، اما امضاء ندهند.

هر اداره‌ای داخل رینگ شورابیل ساخت و ساز کند با دست خودم آن را تخریب خواهم کرد

آقای شهردار و شورای شهر حواس خود را جمع کنند و اجازه احداث در رینگ شورابیل را ندهند و اگر تحت فشار بودند حتما استعفاء بدهند، اما امضاء ندهند.

آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های این هفته نماز با تاکید بر اینکه نباید در حریم برکه‌های طبیعی ساخت و سازی صورت بگیرد اظهار داشت: زیبایی یک شهر به عواملی بسته است از جمله برکه‌ها مخصوصا اگر برکه، برکه طبیعی باشد خدای متعال دو برکه طبیعی به شهر ما داده است یکی دریاچه شورابیل و دیگری قوری گل ساخت و ساز در حریم این برکه‌ها ظلم بزرگ به شهر و اهالی شهر و نشان بلادت در حفظ امانت است .

در این خصوص فقط اداراتی که قدرت بیشتری دارند گاهی از ترس و خوف و واهمه مسئولین استفاده می‌کنند و مجوز می‌گیرند من اینجا با صراحت اعلام می‌کنم هر اداره‌ای داخل رینگ شورابیل ساخت و ساز کند من با دست خودم آن را تخریب خواهم کرد از شما اهالی مکرم اردبیل هم می‌خواهم با عمل به اصل نورانی آتش به اختیار اجازه ندهید چشم شهر شما را کور کنند.

عاملی ادامه داد: اگر داخل رینگ اداره‌ای اقدام به ساخت و ساز کرد در لزوم تخریب آن تردیدی به خود راه ندهید من در این عمل مقدس کنار شما خواهم بود از یکی از ادارات که پول هنگفت پروانه هم داده بود و حتی خواست کلنگ بزند، اما با درک اشتباه و ناراحتی اینجانب از تصمیم خود برگشت صمیمانه تشکر می‌کنم آقای شهردار و شورای شهر حواس خود را جمع کنند و اجازه احداث در رینگ شورابیل را ندهند و اگر تحت فشار بودند حتما استعفاء بدهند، اما امضاء ندهند از شهردار و شورای شهر می‌خواهم اگر مجوزی در داخل رینگ صادر کرده‌اند سریعا ابطال آن را اعلام کنند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه