ارسال به دیگران پرینت

وضعیت «قابل قبول» کیفیت هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با توجه به کاهش تردد خودروها تا صبح امروز، کیفیت هوا در بیشتر مناطق تهران در محدوده قابل‌ قبول قرار دارد.

وضعیت «قابل قبول» کیفیت هوای تهران

بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با توجه به کاهش تردد خودروها تا صبحگاه امروز جمعه (۶ اسفندماه) و وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

همچنین وزش باد مؤثر در طی روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد و با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت جمعه برقراری وضعیت قابل‌قبول کیفیت هوا در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

از سوی دیگر کاهش نسبی تندی باد تا صبح روز شنبه (۷ اسفندماه) همراه با آغاز تردد خودروها سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش تندی باد در طول روز نیز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد و تقویت ناپایداری جوی، رشد ابرناکی و احتمال بارش پراکنده تا ساعات پایانی شنبه همراه با وزش باد مؤثر، کاهش غلظت آلاینده‌ها و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق را به‌دنبال خواهد داشت.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۵ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه