ارسال به دیگران پرینت

اوکراین | روسیه

پیشبینی سیمپسون‌ها از حمله روسیه به اوکراین!+ویدئو

پیشبینی جالب سیمپسون‌ها از حمله روسیه به اوکراین

پیشبینی سیمپسون‌ها از حمله روسیه به اوکراین!+ویدئو

«سیمپسون‌ها» نام یک مجموعه تلویزیونی کارتونی آمریکایی است که توسط «مت گرینیگ» برای شبکه رسانه‌ای فاکس ساخته می‌شود. این کارتون که نمایشی طنز از سبک زندگی خانواده‌ای پنج نفره به نام سیمپسون‌ها است، در شهری خیالی به نام «اسپرینگفیلد» رخ می‌دهد که فرهنگ آمریکایی، ارتباطات تلویزیونی و دیگر رفتار‌های انسانی را به تصویر می‌کشد. آغاز پخش مستقل این مجموعه در ۱۷ دسامبر ۱۹۸۹ آغاز شد. این مجموعه، طولانی‌ترین مجموعه کمدی است که تاکنون در آمریکا به نمایش درآمده است.

ارجاع به فرهنگ عامه، شوخی‌های جذاب و همچنین همزمانی داستان فیلم با رویداد‌های زمان، یکی از ویژگی‌های بارز این سریال به شمار می‌رود. اما آنچه این مجموعه را به شهرت رسانده است، رشته‌ای از وقایع به نمایش درآمده در این سریال است که به باور بسیاری از طرفداران سیمپسون ها، پیشگویی‌هایی کاملاً دقیق است. حتی رسانه‌های بزرگی مانند «تایم» و «هالیوودریپورتر» هم گزارش‌هایی درباره پیشگویی این مجموعه و قدرت عجیب نویسندگان این برنامه منتشر کرده‌اند.

امروز مصادف با حمله‌ی روسیه به اوکراین، کاربران فضای مجازی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد سیمپسون‌ها حمله‌ی روسیه به اوکراین را نیز پیش‌بینی کرده بودند!

این ویدئو را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

حجم ویدیو: 3.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه