ارسال به دیگران پرینت

سازمان سنجش:

تمدید مهلت ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ برای سومین بار

سازمان سنجش به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ اقدام نکرده‌اند، فرصت ثبت نام در کنکور سراسری را تا روز جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تمدید کرد.

تمدید مهلت ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ برای سومین بار

سازمان سنجش به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ اقدام نکرده‌اند، فرصت ثبت نام در کنکور سراسری را تا روز جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تمدید کرد.

براساس این گزارش، متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و در آزمون ثبت نام کنند.

همچنین تمام داوطلبانی که در بازه‌های زمانی اعلام شده ثبت نام کرده‌اند نیز می‌توانند تا ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ در صورت تمایل اطلاعات فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.


تمدید مهلت ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ برای سومین بار

تاکنون یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۸۰۳ نفر در پنج گروه آزمایشی کنکور سراسری ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند.

* مغایرت در معدل قبولی را ملغی می‌کند

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان تأکید ‌کرد حتما در درج معدل خود توجه داشته باشند، چرا که مغایرت در معدل، قبولی آنها را ملغی می‌‌کند و خاطرنشان کرد: پنج نوبت فرصت به داوطلبان داده می‌شود تا معدل  خود را اصلاح کنند، در غیر این صورت در صورت مغایرت، قبولی آنها در کنکور ۱۴۰۱ ملغی می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۱  به طور ویژه درنظر گرفته شده است، گفت: همکاری و هماهنگی با حوزه حفاظتی و امنیتی در سطح بالایی قرار دارد. هرگونه وسیله غیراستاندارد از جمله پاک‌کن، خودکار، عینک غیراستاندارد به منزله تقلب لحاظ می‌شود. دستگاه‌های امنیتی حتی عضویت داوطلبان در کانال‌ها و سایت‌هایی که تبلیغات کنکوری دارند را  تقلب تلقی می‌کنند و داوطلبان از پروسه آزمون حذف می‌شوند.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه