ارسال به دیگران پرینت

مجلس شورای اسلام | طرح صیانت

نماینده ملایر: طرح صیانت باید به صحن مجلس بازگردد | محتوای طرح نسبت به آنچه که مجلس به آن رأی داده، تغییر کرده

احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس تأکید کرد: از آنجا که محتوای طرح صیانت نسبت به آنچه که مجلس به آن رأی داده است تغییر کرده، لذا مجددا این طرح باید از کمیسیون مشترک به صحن مجلس بازگردد.

نماینده ملایر: طرح صیانت باید به صحن مجلس بازگردد | محتوای طرح نسبت به آنچه که مجلس به آن رأی داده، تغییر کرده

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از آنجا که محتوای طرح صیانت نسبت به آنچه که مجلس به آن رأی داده است تغییر کرده، لذا مجددا این طرح باید از کمیسیون مشترک به صحن مجلس بازگردد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: چیزی که آیین نامه مجلس می گوید کاملا مبین و شفاف است و حرف اول و آخر را آیین نامه مجلس می زند. ما وکلای مردم در مجلس هستیم و به نمایندگی از مردم در مجلس حضور یافته ایم پس وظیفه ما است که از حقوق مردم و آرمان های انقلاب دفاع کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: همه اقدامات ما باید متناسب با آیین نامه باشد و ما حق نداریم خلاف آنچه که به آن قسم خورده ایم عمل کنیم. نمایندگان در صحن مجلس رأی دادند که طرح صیانت براساس اصل ۸۵ در کمیسیونی مشترک بررسی شود اما براساس آیین نامه اگر اعضای کمیسیون قبل از ارائه به شورای نگهبان در محتوای طرحی که مجلس به آن رأی داده تغییری ایجاد کنند مجددا این طرح باید به صحن مجلس بازگردد. همه ما موظف هستیم که به قانون عمل کنیم. آنچه که ما به آن رأی دادیم در خصوص طرح صیانت تغییر کرده و حال باید براساس آیین نامه عمل شود.

 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه