ارسال به دیگران پرینت

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران خبر داد؛

تشکیل شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر در تهران

تهران- رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران از تشکیل شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر در استان و شهر تهران خبر داد.

تشکیل شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر در تهران

 حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد عصر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور محسن منصوری استاندار تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتلای فرهنگی کشور و استان یکی از مباحث مهم و پیچیده است که ارزیابی آن به شدت دشوار می‌باشد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه چیزی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی مد نظر است ایجاد بالاترین سطح هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان است گفت: هر چه قدر میزان این هماهنگی‌ها افزایش پیدا کند به همان میزان سطح اثر پذیری بالاتر خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه کنار ارتقا هماهنگی افزایش هم افزایی ها نیز در دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی از اهمیت ویژه برخوردار است افزود: برخی از مسائل محوری در حوزه فرهنگ عمومی وجود دارد که در این یک سال محور کار قرار داده شده و برای اینکه نگاه مسئولان ارشد استان به این حوزه معطوف باشد و راه را برای تأثیرگذاری هموار تر کند به همین جهت مجموعاً فعالیت شورای فرهنگ منسجم و جدی بوده و با توجه به تغییرات در دولت جدید با مدیران جدید کار را آغاز کرده ایم.

ابوترابی فرد عنوان داشت: طبق مذاکرات به این نتیجه رسیدیم در سطح مناطق تهران شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر را با حضور نهادهای فعال فرهنگی و اجتماعی و مدیران مسئول و جریان‌های فرهنگی انقلابی فرهنگی و مردمی که در آن مناطق فعال هستند تشکیل بدهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان داشت: شکل گیری شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف در مناطق مختلف استان و شهر تهران سطح تأثیر گذاری شورای فرهنگ عمومی در تهران را ارتقا می بخشد و انشالله شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه