ارسال به دیگران پرینت

کاپیتان تیم ملی پرتغال | اقتصاد آمریکا

ضرر هنگفت رونالدو از فروش آپارتمانش در برج ترامپ

کریستیانو رونالدو در این فصل نه فقط از نظر ورزشی افت محسوسی داشته، بلکه از نظر اقتصادی هم متحمل ضرر و زیان قابل توجه شده است.

ضرر هنگفت رونالدو از فروش آپارتمانش در برج ترامپ

فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد آپارتمانش در برج ترامپ شهر نیویورک که آن را سال 2015 خریده بود به قیمت 7.18 میلیون دلار فروخت که این رقم 11.32 میلیون دلار پایین‌تر از رقمی است که برای خرید این واحد سه خوابه و مشرف به سنترال پارک شهر نیویورک پرداخته بود.

در زمان انجام این معامله، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه هدف کاپیتان تیم ملی پرتغال از خرید این آپارتمان تهیه مکانی برای سکونت خود در آمریکا هنگام ورودش به این کشور برای بازی در لیگ MLS است که البته این اتفاق هرگز رخ نداد. اکنون با فروش این آپارتمان آن هم با چنین ضرر مالی، به هیچ عنوان به نظر نمی‌رسد که شانسی برای ورود او به MLS وجود داشته باشد.

رونالدو2

اگرچه این ضرر در قیاس با درآمدی که رونالدو دارد خیلی به چشم نخواهد آمد - چرا که طبق اعلام نشریه فوربس ستاره پرتغالی سال 2021 سومین ورزشکار پردرآمد دنیا با درآمد سالانه 120 میلیون دلار است - اما باز هم رقم کمی نیست. به گزارش سایت مارکت‌واچ دلیل کاهش شدید قیمت ملک رونالدو در برج ترامپ تأثیر پاندمی کرونا بر اقتصاد آمریکا بوده است. این سایت مدعی شده که رونالدو سه سال پیش قصد داشت آپارتمام خود را با رقمی در حدود 9 میلیون دلار بفروشد اما برای آن مشتری پیدا نکرد. به همین دلیل او یک سال بعد باز هم قیمت را پایین‌تر آورد و آن را به 7.99 میلیون دلار کاهش داد و در نهایت در سال جاری با همین قیمت ملک خود را فروخت که این کمتر از نصف پولی است که برای خرید آن پرداخت.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه