خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

چمران | کرایه اتوبوس

توضیح چمران درباره دو برابر شدن کرایه اتوبوس در شب: طوری خبر را منعکس کردند که انگار ما دو برابر کرده ایم | ۲۰ سال است که چه شورای انقلابی بر سر کار بوده و چه غیرانقلابی، اینگونه بوده

رییس شورای شهر تهران در توضیح دوبرابر شدن کرایه اتوبوس در شب گفت: قیمت بلیت اتوبوس ۲۰ سال است که شب ها دوبرابر گذاشته شده است تا با تعداد کم مسافری که دارند بتوانند کار کنند و ما دو برابر نکردیم سال های سال است که دو برابر بوده است.

توضیح چمران درباره دو برابر شدن کرایه اتوبوس در شب: طوری خبر را منعکس کردند که انگار ما دو برابر کرده ایم |  ۲۰ سال است که چه شورای انقلابی بر سر کار بوده و چه غیرانقلابی، اینگونه بوده

 رییس شورای شهر تهران در توضیح دوبرابر شدن کرایه اتوبوس در شب گفت: قیمت بلیت اتوبوس ۲۰ سال است که شب ها دوبرابر گذاشته شده است تا با تعداد کم مسافری که دارند بتوانند کار کنند و ما دو برابر نکردیم سال های سال است که دو برابر بوده است.

مهدی چمران در ابتدای چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: امروز سوم اسفندماه سال گشت کودتای انگلیسی رضاخان پهلوی در سال ۱۲۹۹ است. آغاز پادشاهی یا حکومت پهلوی از این کودتا شروع شد و البته می‌دانیم که به سلطنت خودکامه قاجار پایان داده شد و رضاخان با قوای مصلح خود کودتای سوم اسفند را عملی کردند و در کشور ما مستقر شدند.

او ادامه داد: حکومت مشروطه را از جهالت مشروطگی خارج کردند و استبداد دیگری را به نام مشروطه سلطنتی را آغاز کردند که سال ها درگیر آنها بودیم و با انقلاب اسلامی سلنطت آنها نیز پایان پذیرفت.

چمران افزود: باید درس بگیریم که دوران استبداد و حکومت و ظلم و جور هیچگاه در دنیا پایدار نمی ماند.

او همچنین با اشاره به سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی گفت: پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و ریاضی دان بزرگ کشور است که آثار بسیار ارجمندی از خود به یادگار گذاشت و از مفاخر اسلام و ایران است. این روز که به عنوان روز مهندسی انتخاب شده را به همه ی مهندسین عزیز تبریک می گوییم و می دانیم فارغ التحصیلان رشته مهندسی در کشور ما بالا است و با برنامه ریزی درست از این نیروی کار که به ویژه با توجه به علم و علم گرایی بر آن تاکید کردند امیدواریم بتوانیم پیشرفت های فراوان داشته باشیم.

او همچنین شهادت دو خلبان ارتش در حادثه سقوط هواپیمای ارتش در تبریز را نیز تسلیت گفت.

چمران همچنین توضیحی درباره دوبرابر شدن بلیت اتوبوس در شب ارایه داد و گفت: رسانه ها خبر را به گونه ای منعکس کردند که گویی ما نرخ بلیت اتوبوس را در شب دوبرابر کردیم. قیمت بلیت اتوبوس ۲۰ سال است که شب ها دوبرابر گذاشته شده است تا با تعداد کم مسافری که دارند بتوانند کار کنند و ما دو برابر نکردیم سال های سال است که دو برابر بوده و چه شورای انقلابی و چه شورای غیرانقلابی اینگونه بوده است و قیمت دو برابر بوده است.

او گفت: این رقم دو برابر بوده همیشه و اگر به گونه دیگری گفته شده نیاز به اصلاح دارد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مگه شورای غیر انقلابی هم داشتیم..چه حرفا ..ملاک چیست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه