ارسال به دیگران پرینت

عصر تازه فنر با درخشش ستاره ایرانی

لقب جدید سعید در ترکیه: بابا معروف!

ستاره تیم ملی والیبال ایران شب بسیار درخشانی را در جریان پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل تیم دوم جدول داشت.

لقب جدید سعید در ترکیه: بابا معروف!

حضور سعید معروف در تیم فنرباغچه ترکیه بازتاب های زیادی در رسانه های این کشور داشت. این انتقال بزرگ در حالی رقم خورد که کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از بازی های المپیک راهی امریکا شده بود. برخی ها از پایان کار او به عنوان بازیکن خبر می دادند اما سعید طی تصمیمی غافلگیر کننده، بعد از چند ماه سکوت و دوری از فضای بازی، راهی لیگ ترکیه شد تا پیراهن فنر را به تن کند. تجربه قبلی باشگاهی او تحت تاثیر کرونا، خیلی موفقیت آمیز نبود اما استقبال گرم هواداران فنرباغچه از ستاره تیم ملی ایران باعث شد تا او دوباره انگیزه بگیرد.

بعد از چند بازی حضور در ترکیب فنرباغچه، در بازی شب گذشته شاهد رونمایی از سعید معروف واقعی بودیم؛ پاسوری که فراتر از پاس دادن، یک لیدر واقعی در زمین بود و در قامت یک ستاره، مثل سال های قبل هر کاری که دوست داشت انجام داد؛ او جای خالی انداخت، اسپک زد، امتیاز سرویس گرفت، با دفاع تک نفره امتیاز کسب کرد و در انجام وظیفه اصلی خود یعنی پاس دادن هم کم اشتباه و هوشیار عمل کرد.

معروف3

مدافعان روی تور تیم حریف بارها با پاس های غیرقابل پیش بینی سعید کاملا از جریان بازی خارج شدند و اگر بخواهیم در چند کلمه توصیف کنیم، استادی سعید برای والیبالی های ترکیه اثبات شد؛ بعد از بازی و در میان کامنت های توئیتر رسمی فنرباغچه، عبارت "معروف بابا" را خیلی شاهد بودیم؛ بابا لقبی است که ترکیه ای ها به یک بزرگ یا استاد در کار خود اعطا می کنند.

فنرباغچه شب گذشته در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ والیبال ترکیه به مصاف بانک کشاورزی (تیم دوم جدول) رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داده و در مکان چهارم جدول جای بگیرد. سعید معروف در این دیدار همان نقشی را ایفا کرد که در ذات بازی اش نهفته است. او بعد از تنها چند بازی توانست اعتماد هم تیمی ها و کادرفنی را به توانایی های خود جلب کرده و به مغز متفکر فنر تبدیل شود. او با اعتماد به نفس بالا در تیمی که یک ماه است در آن حضور یافته، نقش لیدر را به خوبی ایفا کرد و به قدری درخشید که بخش قابل توجهی از توئیت های مربوط به پیروزی فنر مقابل بانک کشاورزی به درخواست هواداران از باشگاه برای تمدید قرارداد پاسوری اختصاص داشت که حضورش در ترکیب، شرایط بازی تیم را تغییر داده است.

معروف

هواداران فنر البته حق داشتند که شگفت زده شده و مدام بگویند "سعید معروف تا حالا کجا بود؟!"؛ آنها به دیدن این حجم از توانایی های فردی منحصربفرد در یک پاسور والیبال عادت نداشتند؛ پاسوری که چندین امتیاز مستقیم را با جای خالی های هوشمندانه، دفاع و سرویس برای تیمش به دست آورد و حتی ابایی از زدن آبشار هم نداشته و در میان چشمان از حدقه بیرون زده بازیکنان حریف، توپ برگشت داده شده را یک ضرب، روی تور به امتیاز تبدیل کند. سعید در نقش یک ستاره، در بازی بزرگ، تعیین کننده ظاهر شد تا توانایی هایش را به رخ بکشد. هواداران فنر انتظار برد در این دیدار اگر داشتند به سه – دو هم قانع بودند اما تیم شان با "معروف بابا" به قدری مقتدر بود که سه ست پیاپی را برد و پیروز شد.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه