ارسال به دیگران پرینت

ادعای نفتالی بنت:

ایران به عنوان کشوری هسته ای پذیرفته نخواهد شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای پیشین خود گفت این رژیم نمی پذیرد ایران هسته ای شود.

 ایران به عنوان کشوری هسته ای پذیرفته نخواهد شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای پیشین خود گفت این رژیم نمی پذیرد ایران هسته ای شود.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی با تکرار ادعاهای پیشین خود گفت این رژیم، یک ایران هسته ای را نخواهد پذیرفت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما نخواهیم پذیرفت ایران کشوری هسته ای باشد. ما آزادی عمل برای دفاع از خود را حفظ خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم همچنین مدعی شد: توافق هسته ای با ایران سبب می شود این کشور قادر باشد اورانیوم را تا سطح نظامی غنی سازی کند.

گفتنی است روز گذشته نیز «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در حاشیه نشست امنیتی مونیخ، با «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا، دیدار کرد و دو مقام درباره ایران و اوکراین رایزنی کردند.

بنی گانتس در بیانیه‌ای با بیان آن‌که دیدار روز شنبه با هریس با محوریت مذاکرات هسته‌ای ایران در وین و همچنین تحولات اوکراین انجام شد، مدعی شده بود: «من قدردانی خود را از بایدن و معاون او به دلیل تعهد آن‌ها به جلوگیری از شکل‌گیریِ یک ایران هسته‌ای ابراز کردم. من به او گفتم که هر توافقی در آینده باید شامل حضور آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رسیدگی به پرونده‌های هسته‌ای ایران باشد. من همچنین از نقش آمریکا در حفظ ثبات در خاورمیانه و اقدامات ایران در منطقه تشکر کردم.»

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اسرائیل در برابر ایران همچون مگس هست در برابر فیل.
      اسرائیل عدد نیست که بخواد در مورد هسته ای بودن و یا نبودن ایران تصمیم و یا قضاوتی داشته باشد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه