ارسال به دیگران پرینت

ایران | مذاکرات | برجام | مجلس شورای اسلامی | تعهدات هسته ای

بیانیه ۲۵۰ نماینده خطاب به رئیسی: دولت موظف است که پس از تایید و تصویب نتیجه مذاکرات وین توسط مجلس، به تعهدات هسته ای برجامی اش عمل کند

آمریکا و سایر کشورهای برجام باید تعهد بدهند از مکانیزم ماشه استفاده نکنند / تحریم «یو ترن» هم باید لغو شود / آمریکا باید تحریم ها را لغو کند، بعد از راستی آزمایی، ما تعهداتمان را انجام دهیم / دولت آمریکا و سایر کشور‌های غربی هم باید تضمین دهند که از برجام خارج نمی‌شوند

بیانیه ۲۵۰ نماینده خطاب به رئیسی: دولت موظف است که پس از تایید و تصویب نتیجه مذاکرات وین توسط مجلس، به تعهدات هسته ای برجامی اش عمل کند

۲۵۰ نماینده مجلس در بیانیه ای درباره مذاکرات وین برای احیای برجام، خطاب به ابراهیم رئیسی نوشتند: رژیم آمریکا و سه کشور اروپایی باید به ملت ایران تعهد دهند که تحریم‌ها علیه ملت ایران به بهانه‌های واهی هسته ای، تروریسم، موشکی و حقوق بشر را لغو می‌کنند، از جمله باید تحریم‌های آیسا، کاتسا و U-Turn لغو شود.

متن بیانیه بدین شرح است:

جناب حجت الاسلام آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

مذاکرات ایران در مورد رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران به نقطه حساسی رسیده است، ما نمایندگان مردم عزیز و سربلند ایران، ضمن تشکر نسبت به دیپلماسی فعال و عزتمندانه حضرتعالی و تیم مذاکرات، ضمن همکاری‌های لازم، توجه شما و مسئولان مذاکرات را به نکات زیر جلب می‌کنیم:

۱- دولت ظالم و تروریست آمریکا و نیز دنباله روان ضعیف و ذلیل آمریکا یعنی سه کشور اروپایی در طول ۸ ساله گذشته نشان داده اند که به هیچ تعهدی پایبند نبوده و از هر وسیله ممکن جهت ضربه وارد کردن به منافع ملت ایران، استفاده و حتی برخلاف تمام قوانین دنیا، دارو را نیز علیه ملت ایران تحریم کرده اند، بر این اساس، باید از تجربه سابق درس عبرت بگیریم و با خط قرمز قراردادن منافع ملت ایران، بدون اخذ تضامین لازم، متعهد به هیچ توافقی با بدعهدان نگردیم.

٢- دولت تروریست آمریکا و سایر کشور‌های عهدشکن غربی باید تضمین دهند که از برجام خارج نمی‌شوند.

٣- رژیم آمریکا و سایر کشور‌های طرف برجام باید تعهد دهند که از مکانیسم ماشه استفاده نخواهند کرد.

۴- رژیم آمریکا و سه کشور اروپایی باید به ملت ایران تعهد دهند که تحریم‌ها علیه ملت ایران به بهانه‌های واهی هسته ای، تروریسم، موشکی و حقوق بشر را لغو می‌کنند، از جمله باید تحریم‌های آیسا، کاتسا و U-Turn لغو شود.

۵- در مقام اجرا نیز ابتدا باید آمریکا و سایر اطراف بدعهد برجام به تعهد خود در لغو تحریم‌ها عمل کنند، و بعد از راستی آزمایی، ایران به سراغ انجام تعهدات خود رفته و آن را انجام دهد.

۶- مطابق ماده ۷ قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی، دولت جمهوری اسلامی موظف است انجام تعهدات از سوی طرف غربی در لغو تحریم‌ها به ویژه تحریم‌های نفتی و بانکی و برگشت پول صادرات ایران به صورت بانکی و بدون هیچ مشکلی را به مجلس گزارش کند و در صورت تایید و تصویب مجلس، می‌تواند نسبت به گام‌های کاهشی در زمینه هسته‌ای اقدام نماید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      نمایندگان مجلس حد تعادل را رعایت کنند نه به شوری مجلس قبل که برجام را بیست دیقه ای به پاچه ملت فروکرد ونه به مجلس کنونی افراطی که سرطو شروط سخت ومتعدد وبا زبانی تحکمانه به ابرقدرتها ایراد کرده حد وسطی را باید قائل شد ،مجلس در کار دولت مردمی وانقلابی سنگ اندازی نکند دولت ایت ا... رئیسی زیرک وحافظ منافع ملت است مجلس کاسه از اش داغ تر نشود. به احتمال زیاد اعضای سازمان منافقین در مجلس انقلابی نفوذ کرده اند وهمصدای اسرائیل شده اند.

    • ناشناس ارسالی در

      نمایندگان مجلس حد تعادل را رعایت کنند نه به شوری مجلس قبل که برجام را بیست دیقه ای به پاچه ملت فروکرد ونه به مجلس کنونی افراطی که شرط و شروط سخت ومتعدد وبا زبانی تحکمانه به ایت ا.. رئیسی و ابرقدرتها ایراد کرده .حد وسطی را باید قائل شد با فرعونهای زمان طبق توصیه خداوند به حضرت موسی س باید با زبانی نرم ولین صحبت کرد تا به نتیجه دلخواه رسید ،مجلس در کار دولت مردمی وانقلابی سنگ اندازی نکند دولت ایت ا... رئیسی امانت دار وزیرک وحافظ منافع ملت است مجلس کاسه از اش داغ تر نشود. به احتمال زیاد اعضای سازمان منافقین در مجلس انقلابی نفوذ کرده اند وهمصدای اسرائیل شده اند ودر مسیر احیای برجام انقلابی ورفع تحریمهای ظالمانه سنگ اندازی وتهدید می کنند. وضعیت مجلس و کمیسیون ها ی تخصصی علی الخصوص کمیسیون عمران مجلس کاملا به هم ریخته ومخلوط به حق وباطل وفتنه انگیزانه شده ومشکوک به نفوذ اعضای مخفی سازمان منافقین برای اختلال در قوانین ووضع قوانین انحرافی و قانون شکنانه وبه بازی گرفتن قوانین وزارت خانه ها وسازمانها وادارات است.به پدیده نفوذ وهوشیاری مسئولین نسبت به جلوگیری از نفوذ در دستگاهها توسط مقام معظم رهبری بار ها تاکید شده ولی مسئولین نسبت به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ بی توجه وبی تفاوت هستند.وامروز به احتمال زیاد مجلس وکمیسیونهای تخصصی مجلس هدف نفوذ اعضای خطرناک سازمان منافقین هستند وبه احتمال زیاد در ارکان وکمیسیونهای تخصصی مجلس علی الخصوص کمیسیون عمران مجلس برای تخریب وانحراف واختلال در قوانین سازمانها ووزارت خانه ها نفوذ کرده اند. طبق فرمایش امام خمینی ره اگر مجلس اصلاح شود همه امور اصلاح می شود وسازمان منافقین متوجه اهمیت مجلس شده اند وبا نفوذ در مجلس وکمیسیونهای تخصصی مجلس قصد به انحراف کشاندن مجلس را دارند که باید دستگاههای مسئول منافقین نفوذی در مجلس وکمیسیونها را شناسایی واز مجلس بیرون انداخته ومحاکمه کنندومجلس را که از ارکان نظام است از لوس منافقین نفوذی پاکسازی نمایند.درغیر اینصورت منافقین نفوذی درمجلس کلیه سران سه قوه را بادستکاری در قوانین کشور ووضع اصلاحیه های انحرافی قوانین به بازی وانحراف خواهند کشاند ونظام مقدس را به پرتگاه تباهی وانحراف خواهند کشاند.

    • ناشناس ارسالی در

      نمایندگان مجلس حد تعادل را رعایت کنند نه به شوری مجلس قبل که برجام را بیست دیقه ای به پاچه ملت فروکرد ونه به مجلس کنونی افراطی که شرط و شروط سخت ومتعدد وبا زبانی تحکمانه به ایت ا.. رئیسی و ابرقدرتها ایراد کرده .حد وسطی را باید قائل شد با فرعونهای زمان طبق توصیه خداوند به حضرت موسی س باید با زبانی نرم ولین صحبت کرد تا به نتیجه دلخواه رسید ،مجلس در کار دولت مردمی وانقلابی سنگ اندازی نکند دولت ایت ا... رئیسی امانت دار وزیرک وحافظ منافع ملت است مجلس کاسه از اش داغ تر نشود. به احتمال زیاد اعضای سازمان منافقین در مجلس انقلابی نفوذ کرده اند وهمصدای اسرائیل شده اند ودر مسیر احیای برجام انقلابی ورفع تحریمهای ظالمانه سنگ اندازی وتهدید می کنند. وضعیت مجلس و کمیسیون ها ی تخصصی علی الخصوص کمیسیون عمران مجلس کاملا به هم ریخته ومخلوط به حق وباطل وفتنه انگیزانه شده ومشکوک به نفوذ اعضای مخفی سازمان منافقین برای اختلال در قوانین ووضع قوانین انحرافی و قانون شکنانه وبه بازی گرفتن قوانین وزارت خانه ها وسازمانها وادارات است.به پدیده نفوذ وهوشیاری مسئولین نسبت به جلوگیری از نفوذ در دستگاهها توسط مقام معظم رهبری بار ها تاکید شده ولی مسئولین نسبت به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ بی توجه وبی تفاوت هستند.وامروز به احتمال زیاد مجلس وکمیسیونهای تخصصی مجلس هدف نفوذ اعضای خطرناک سازمان منافقین هستند وبه احتمال زیاد در ارکان وکمیسیونهای تخصصی مجلس علی الخصوص کمیسیون عمران مجلس برای تخریب وانحراف واختلال در قوانین سازمانها ووزارت خانه ها نفوذ کرده اند. طبق فرمایش امام خمینی ره اگر مجلس اصلاح شود همه امور اصلاح می شود وسازمان منافقین متوجه اهمیت مجلس شده اند وبا نفوذ در مجلس وکمیسیونهای تخصصی مجلس قصد به انحراف کشاندن مجلس را دارند که باید دستگاههای مسئول منافقین نفوذی در مجلس وکمیسیونها را شناسایی واز مجلس بیرون انداخته ومحاکمه کنندومجلس را که از ارکان نظام است از لوس منافقین نفوذی پاکسازی نمایند.درغیر اینصورت منافقین نفوذی درمجلس کلیه سران سه قوه را بادستکاری در قوانین کشور ووضع اصلاحیه های انحرافی قوانین به بازی وانحراف خواهند کشاند ونظام مقدس را به پرتگاه تباهی وانحراف خواهند کشاند. به احتمال زیاد اعضای سازمان منافقین در مجلس مثل ویروس مخرب وغده سرطانی خطرناک نفوذ کرده اند وخود را به جای نیروی خودی در مجلس جازده اند ودر جایگاه وضع ودستکاری واصلاح قوانین کشور وسازمانها ووزارت خانه ها قرار گرفته اند.

    • یک معلم ازکاشان ارسالی در

      دولت آمریکانمی دونست چکارکندحالانمایندگان مجلس بهش گفتندکه بایدچکارکنی اونم گفت چشم هرچی شماهابگید.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه