ارسال به دیگران پرینت

در پیامی توئیتری؛

اولیانوف از دیدار جداگانه با «باقری» و «مورا» خبر داد

نماینده روسیه در مذاکرات وین از دیدارهای جداگانه با هیئت های ایران و اتحادیه اروپا در ادامه کار فشرده برای پیشبرد گفتگوها خبر داد.

اولیانوف از دیدار جداگانه با «باقری» و «مورا» خبر داد

میخائیل اولیانوف دیپلمات ارشد و نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، ساعاتی پیش در صفحه رسمی توئیتر خود از روند رو به جلوی مذاکرات احیای برجام خبر داد.

وی در این باره نوشت: امروز از مذاکرات حرفه‌ای، بسیار جالب و عمیق با هیئت ایرانی در وین لذت بردم. ما روی مسائل مهم باقیمانده که باید قبل از دستیابی به توافق برای احیای برجام حل و فصل شوند، تمرکز کردیم.

اولیانوف از دیدار جداگانه با «باقری»  و «مورا» خبر داد

توئیت این دیپلمات ارشد روس در حالی در صحفه شخصی وی منتشر شد که سه ساعت قبل از دیدار با «علی باقری» دیپلمات ارشد ایران، وی در توئیت جداگانه دیگری از مذاکرات خود با «انریکه مورا» نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین خبر داده بود.

اولیانوف در این توئیت نوشته بود: با انریکه مورا نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین و هیئت همراه او جلسه‌ای برگزار کردیم تا روند پیشرفت گفتگوها را ارزیابی و پیرامون مسائل باقیمانده مذاکره کردیم تا به این ترتیب بتوانیم برای دستیابی به توافق برای احیای برجام به نتیجه برسیم، هنوز وقت استراحت نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سام ارسالی در

      ملت ایران تاکنون از برجام چیزی مثبت ندیدن گرانی کمر مردم را شکسته نماینده روسیه میگه برجام روبه جلو است ولی خبری از ارزانی وتغییری مشاهده نشده امیدوارم برجام تمام بشه به داد مردم شریف وشهیدپرور باشند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه