ارسال به دیگران پرینت

خواننده آمریکایی

خواننده سرشناس نامزد کرد

تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی با انتشار عکسی نامزدی خود را اعلام کرد.

 خواننده سرشناس نامزد کرد

تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی با انتشار عکسی نامزدی خود را اعلام کرد.

براساس گزارش منتشر شده توسط نشریه این تاچ ویکلی تیلور سوئیفت خواننده سرشناس آمریکایی ۳۲ ساله با دوست پسرش جو آلوین بازیگر ۳۰ ساله نامزد کرده است! تیلور سوئیفت و جو آلوین از سال ۲۰۱۶ تاکنون با یکدیگر رابطه دارند.

"خواننده معروف" بلاخره ازدواج کرد/ عکس

 

تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift؛ زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹) خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی است.

سبک ترانه‌سراییِ روایی او که بیشتر از تجربیات شخصی‌اش الهام می‌گیرد، با پوشش گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها همراه بوده و مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌است.

سوئیفت در وست ردینگ، پنسیلوانیا متولد شد و در ۱۴ سالگی برای پیشرفت حرفه‌ای در زمینهٔ موسیقی کانتری به نشویل، تنسی نقل مکان کرد. او یک قرارداد ترانه‌سرایی با انتشارات موسیقی سونی و یک قرارداد ضبط موسیقی با بیگ مشین رکوردز امضا کرد و در سال ۲۰۰۶ با اولین آلبوم استودیویی‌اش که همنام خودش بود، وارد صحنهٔ موسیقی کانتری شد.

 
 

تیلور آلیسون سوئیفت در ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹، در وست ردینگ، پنسیلوانیا زاده شد. پدرش، اسکات کینگزلی سوئیفت، یک کارگزار بازار سهام برای مریل لینچ بود.

مادرش، آندره‌آ گاردنر سوئیفت (متولدشده با نام خانوادگی فینْلی)، یک خانه‌دار بود که پیشتر در شغل مدیر اجرایی برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک کار می‌کرد. سوئیفت اسکاتلندی‌تبار است و نام او از روی خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی، جیمز تیلور گذاشته شده‌است.

برادر کوچک‌ترش، آستین، بازیگر است.پدربزرگِ پدربزرگِ پدربزرگِ پدری سوئیفت یک کارآفرین و رهبر اجتماعی مهاجر ایتالیایی بود که در دههٔ ۱۸۰۰ تعداد زیادی کسب‌وکار در فیلادلفیا راه‌اندازی کرد.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Army ارسالی در

      نهههههه

    • ناشناس ارسالی در

      تیلورررر مگه قرار نبود ازدواج نکنی😐فقط من سینگل موندم عررررر

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه