ارسال به دیگران پرینت

علت نیمکت نشینی طارمی در لیگ اروپا مشخص شد

سرمربی پورتو دلایل نیمکت نشینی 3 بازیکن تیمش را در لیگ اروپا تشریح کرد.

علت نیمکت نشینی طارمی در لیگ اروپا مشخص شد

شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله پلی‌آف راه یابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پورتو در نبود طارمی مقابل لاتزیو به برد 2 بر یک دست یافت تا قدمی بلند برای صعود به جمع 16 تیم پایانی بردارد.

با اینکه گفته می‌شد، طارمی در این بازی نقشی اساسی ایفا خواهد کرد ولی سرخیو کونسیسائو تصمیم گرفت به ستاره کشورمان بازی ندهد و «تونی مارتینز» به جای او در خط حمله بازی کند.

مهاجم اسپانیایی که به دلیل درخشش‌های طارمی و اوانیلسون به یک نیمکت نشین بدل شده بود، شب گذشته در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایشی خیره کننده از خود به ثبت رساند. او در دقایق 37 و 49 برای پورتو گلزنی کرد تا به بهترین بازیکن پورتو و زمین شود.

کونسیسائو پس از این مسابقه  درباره بازی ندادن به طارمی و اوانیلسون گفت: ما باید حواسمان به آمادگی بدنی بازیکنان باشد. طارمی، ویتینا و اوانیلسون همه در تمامی بازی‌ها مرتبا در زمین حضور داشتند و ما باید به آنها استراحت بدهیم. در ضمن ما یک گروه هستیم که کارها را روزانه آنالیز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین 11 نفر را انتخاب کنیم.

کونسیسائو ادامه داد: همه این نظرات به من مربوط است، به استراتژی مسابقه، به رقابت،‌ به بازی بعدی و من باید حواسم به همه این مسائل باشد. هفته آینده ما به مصاف موریرنسه خواهیم رفت که برای من آن، هدف اصلی است. آنجا ما باید به قهرمانی برسیم. پس همه این مسائل به برنامه ریزی ما وابسته است و البته من می‌خواستم که تونی مارتینز را در ترکیب اصلی قرار دهم زیرا همان اعتماد به نفسی که در طارمی و اوانیلسون می‌بینم در تونی مارتینز نیز وجود دارد.

دیدار برگشت هفته آینده در پورتو برگزار خواهد شد.

 

 

"ماتادور" لقب جدید مهدی طارمی

روزنامه مشهور ایتالیایی به مهدی طارمی لقب "ماتادور جدید" را نسبت داد.

"ماتادور" لقب جدید مهدی طارمی
 

تیم فوتبال پورتو در چارچوب دیدار هفته بیست و دوم فوتبال پرتغال به مصاف اسپورتینگ رفت و این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ به اتمام رسید. مهدی طارمی در دقیقه ۷۸ گل دوم و تساوی بخش تیم خود را به ثمر رساند.

کوریره دلا اسپورت ایتالیا در گزارشی به اهمیت مهدی طارمی اشاره کرد و این بازیکن را مهره بزرگ پورتو در دیدار پنجشنبه مقابل لاتزیو در چارچوب مسابقات لیگ اروپا دانست. در تیم فوتبال پورتو نگاه همه طرفداران به این ستاره ایرانی دوخته شده است. او گل زیاد زده و پاس‌گل‌های زیادی نیز ساخته و مهره اصلی کونسیسائو است.  

 

این روزنامه معتبر ایتالیایی در تیتر خود نوشت: حواستان به طارمی باشد. پورتو روی «ماتادور جدید» خود حساب باز کرده است. او مهره خطرناک و اصلی پورتو در دیدار مقابل تیم فوتبال لاتزیو خواهد بود.

 

15651578_930

 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
منبع : فارس
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ح ر ارسالی در

      سرمربی پورتو باهوش هست و با حداقل امکانات بهترین نتایج رو گرفته و از داشته هاش به خوبی استفاده میکنه و نه کسی رو می کوبه نه لوس می کنه

    • سعید ارسالی در

      تتم لاتزیو برنامه داشت برای مهار طارمی ولی مربی پورتو حرفه ای بود کارش به این میگن مربی سطح بالا ونتیجه دل خواهش رو بدست آورد 👑

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه