ارسال به دیگران پرینت

مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد فردا سرویس دهی ندارد

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد:سرویس‌دهی در محدوده ایستگاه‌های کرج تا هشتگرد فردا (جمعه ۲۹ بهمن‌ماه) انجام نمی‌شود.

مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد فردا سرویس دهی ندارد

به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری خط پنج متروی تهران در محدوده ایستگاه‌های کرج تا هشتگرد از( ۲۲ دی‌ماه) آغاز شده است و به همین خاطر این هفته نیز طبق برنامه ریزی اعلام شده، تردد قطار در این محدوده انجام نمی‌شود و همانند گذشته، به‌منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با کمیته فنی استانداری البرز، سازمان اتوبوسرانی و پلیس راهور جهت انتقال مسافران انجام شده است.

فاز اول تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری به طول ۱۰ کیلومتر است که تا کنون اورهال پنج هزار و ۴۰۰ متر از این مسیر انجام شده است، این تعمیرات هر هفته از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه آغاز می‌شود و با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه و تا صبح روز شنبه خط برای سرویس دهی مسافری آماده می‌شود.

این گزارش حاکی ست، کار عملیات بهسازی شبکه برق بالاسری هفته گذشته به مناسبت برپایی مراسم راهپیمایی در مسیر خط پنج انجام نشد و اقدامات تکمیلی اورهال در سایر بخش‌ها و پایانه مهرشهر به طول ۱۵۰۰ متر انجام شد و در روز سه شنبه نیز به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)  و تعطیلی رسمی سرویس دهی در محدود ایستگاه هشتگرد تا کرج متوقف بود و در این روز هزار و ۳۰۰  متر تعمیرات در این مسیر انجام شد.

همچنین، در (روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه) سرویس‌دهی در خط پنج متروی تهران از ایستگاه کرج تا تهران (صادقیه) و بالعکس طبق جدول زمان‌بندی قبلی و بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شود.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی ارسالی در

      سلام مترو هشتگرد کی عادی و فاصله قطار ها کم تر میشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه