ارسال به دیگران پرینت

سلبریتیها

اختلاف خانوادگی بازیگر معروف ایرانی لو رفت!

آقای بازیگر و برادرش که هر دو جزو سلبریتی های معروف ایرانی هستند، مشکل پنهانی داشتند که به تازگی فاش شده است.

اختلاف خانوادگی بازیگر معروف ایرانی لو رفت!

این دو برادر و سلبریتی ایرانی سالهاست که با هم قهر هستند!

حریم خصوصی بازیگران و سلبریتی ها همواره زیر ذره بین طرفداران و کاربران فضای مجازی باشد. این افراد گاهی قادر نیستند اطلاعات مربوط به زندگی خصوصی خود را مخفی نگه دارند و برخی از اخبار خصوصی زندگیشان در فضای مجازی منتشر می شود. اگر شما هم اخبار زندگی هنرمندان جذاب است، این بخش را به زندگی و قهر چندین ساله دو سلبریتی کشورمان اختصاص داده ایم.

 

در روزهای اخیر صفحه اینستاگرامی روزنامه‌نگاران جوان با انتشار دو تصویر از ایرج طهماسب و ناصر طهماسب (دوبلور پیشکسوت) از رابطه این دو هنرمند پرده برداشته و نوشتند:

چند ساله بودید که فهمیدید این دو تا با هم داداشن و خیلی وقته با هم قهرن؟

برادران هنرمند

قهر چندین ساله ایرج طهماسب و برادرش

پس از انتشار این موضوع و قهر چند ساله، این دو برادر معروف، هیچ واکنشی از سوی آنها صورت نگرفت و بحث اختلاف خانوادگی ایرج طهماسب همچنان در حد یک موضوع در انتظار تایید و یا واکنش، فعلا دست بدست می شود.

ایرج طهماسب کارگردان و مجری معروف برنامه‌های کودک تلویزیون متولد 30 اردیبهشت 1338 در تهران است که اصالتا اهل جهرم فارس بوده و در یک خانواده پرجمعیت با 8 خواهر و برادر در خیابان عباسی بزرگ شد. برادر بزرگترایشان ناصر طهماسب است.

ناصر طهماسب متولد 1318 در تهران، دوبلور و گوینده است که در کنار دوبله، بازی در فیلم هایی مانند مرگ تدریجی یک رویا، سریال کلانتر 3، من مادر هستم را تجربه کرده است.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام خدا رحمتش کنه عاشق صداش بودم کاش این صداها نمیمردن تسلیت به برادرعزیزش آقای ایرج طهماسب روحش شاد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه