ارسال به دیگران پرینت

دلار | بانک مرکزی | بودجه | ارز | ایران | یارانه

حاجی بابایی: کمیسیون تلفیق ۸۰ هزار میلیارد تومان به یارانه سال آینده اضافه کرد | حداکثر حقوق کارکنان در سال آینده ۷ برابر حداقل حقوق خواهد بود

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده، گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، حداکثر حقوق کارکنان در سال ۱۴۰۱ هفت برابر حداقل حقوق پرداختی خواهد بود. همچنین کمیسیون تلفیق با در نظر گرفتن اعتباراتی، مصوب کرد که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ نیز انجام شود.

حاجی بابایی: کمیسیون تلفیق ۸۰ هزار میلیارد تومان به یارانه سال آینده اضافه کرد | حداکثر حقوق کارکنان در سال آینده ۷ برابر حداقل حقوق خواهد بود

 رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده، گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، حداکثر حقوق کارکنان در سال ۱۴۰۱ هفت برابر حداقل حقوق پرداختی خواهد بود. همچنین کمیسیون تلفیق با در نظر گرفتن اعتباراتی، مصوب کرد که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ نیز انجام شود.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود پیرامون لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، گفت: مجموع منابع و مصارف بودجه سال ۱۴۰۱ ۱۳۷۲ هزار میلیارد تومان است که دولت برای آن اعتبار در نظر گرفته است. همچنین ۸۰ هزار میلیارد تومان در کمیسیون برای یارانه ها کنار گذاشته شد که جمع یارانه پرداختی دولت در سال آینده ۲۲۰ هزار میلیارد تومان شد.

وی ادامه داد: با تمام کارهای کارشناسی انجام شده کمیسیون ۹ میلیارد دلار ارز ترجیحی را برای سال آینده در نظر گرفت و حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان به عدد دولت اضافه شد. همچنین ۴ میلیارد دلار ارز ترجیحی به صورت ریالی برای گندم اختصاص دادیم و یارانه کالا‌های اساسی، دارو و گندم حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود و قیمت گندم برای سال آینده ۹۵۰۰ تومان تعیین شد.

وی با بیان اینکه مجلس بر حامل‌های انرژی و یارانه انرژی نورافکن انداخت، تصریح کرد: برای سال آینده ۶۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه بخش انرژی در نظر گرفته شد.

حاجی بابایی درخصوص درآمدهای نفتی در سال آینده، گفت: در تبصره ۱۴ بودجه مشخص شد که درآمد و هزینه نفت و همچنین میزان یارانه سوخت باید مشخص شود به عبارتی جدول شفافیت نفت در بودجه داریم تا بر تاریک خانه نفت نورافکن بیندازیم.

وی در بخش دیگری از این نشست درخصوص کارکنان در سال آینده، عنوان کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، حداکثر حقوق کارکنان در سال ۱۴۰۱ هفت برابر حداقل حقوق پرداختی خواهد بود. همچنین کمیسیون تلفیق با در نظر گرفتن اعتباراتی، مصوب کرد که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ نیز انجام شود.

وی ادامه داد: در لایحه بودجه سال آینده برای اولین بار یک صندوق برای حمایت از بیماری‌های صعب العلاج راه اندازی شده و برای این صندوق ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ۴ درصدی و ۵ هزار میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض در نظر گرفته شده است. این تسهیلات به افراد بی بضاعت که از قبل شناسایی شده است، پرداخت می‌شود.

 

 

دلار | بانک مرکزی | بودجه | ارز | ایران | یارانه

۹ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای سال آینده تصویب شد

حاجی بابایی رییس کمیسیون تلفیق بودجه بیان داشت: تا امروز در کمیسیون تلفیق هیچ تصمیم شخصی در بودجه گرفته نشده است و بودجه سال آینده یک بودجه دقیق، شفاف و قابل دفاع است و همچنین در تبصره ۱۴ بودجه بنده به عنوان رئیس نظری نداده ام و همچنین یک سر سوزن ابهام در بودجه ۱۴۰۱ نیست و هیچ فشاری نمی تواند نظر کمیسیون را تغییر دهد.

۹ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای سال آینده تصویب شد
 

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه بودجه دولت افزایش پیدا نکرده و بار اضافی بر دولت تحمیل نشده است، گفت: در سال ۱۴۰۱ و با مصوبات ما حقوق ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیونی دیگر پرداخت نخواهد شد.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق ۱۴۰۱ بودجه مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 25 بهمن) در نشست خبری درباره لایحه بودجه سال آینده، اظهار داشت: لایحه بودجه سال آینده با رقم 1372 هزار میلیارد تومان به مجلس تقدیم شد و دولت مصارف و منابعی برای سال آینده تعریف کرد.

 

وی ادامه داد: دولت موفق نشد تاییدیه برداشت 20 درصدی از صندوق توسعه ملی را دریافت کند. این موضوع بدین معنی است که 137 همت منابع دولت در بودجه کاهش پیدا کرد. این در حالی است که دولت برای این منبع مصارفی تعریف کرده بود.

 

حاجی بابایی افزود: ما منتظر بودیم دولت با نامه ای 137 همت مذکور را از طریق معرفی منابعی تامین کند یا این رقم را از مصارف بکاهد، در حالی که این اتفاق نیفتاد، هر چند در جلساتی در این خصوص جمع بندی داشتیم، اما لازمه آن این بود که دولت آن را به مجلس ابلاغ می کرد

 

رییس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: ۸۰ هزار میلیارد تومان برای یارانه ها کنار گذاشته شد که جمع یارانه ها برای سال آینده ۲۲۰ هزار میلیارد تومان شد.

 

حاجی بابایی با اشاره به حذف ارز ترجیحی، تصریح کرد: با تمام کارهای کارشناسی انجام شده کمیسیون تصمیم گرفت که ۹ میلیارد دلار ارز ترجیحی را برای سال آینده در نظر گرفت و حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان به عدد دولت اضافه شد.

 

حاجی بابایی افزود: ۴ میلیارد دلار ارز ترجیحی به صورت ریالی برای گندم اختصاص دادیم. همچنین یارانه کالا‌های اساسی، دارو و گندم حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه دولت این رقم را ۱۷۲ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده بود، تاکید کرد: قیمت گندم برای سال آینده ۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

رییس کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به بودجه حامل های انرژی، گفت: مجلس بر حامل های انرژی و یارانه آنها نورافکن انداخت و ۶۰۰ هزار میلیارد یارانه بخش انرژی در نظر گرفته شد.

 

حاجی بابایی بیان داشت: در تبصره ۱۴ بودجه مشخص شد که درآمد و هزینه نفت و همچنین میزان یارانه سوخت باید مشخص شود به عبارتی جدول شفافیت نفت در بودجه داریم تا بر تاریک خانه نفت نورافکن بیندازیم.

وی با اشاره به وضعیت حقوق ها در سال آینده، گفت: میزان پایین‌ترین حقوق ۵ میلیون تومان است که این عدد برای شاغلین ۵ میلیون و ۶۰۰ و برای بازنشستگان ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش حقوق داشتیم.

 

رییس کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه حقوق تا ۵ میلیون تومان معاف از مالیات است، افزود: از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان ۱۰ درصد مالیات می‌پردازند و مازاد ۱۵ تا ۲۵ میلیون ۱۵ درصد و مازاد ۲۵ میلیون تا سقف ۷ برابر ۲۰ درصد مالیات می‌پردازند.

حاجی بابایی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق بودجه ۵ هزار میلیارد تومان برای تعرفه پرستاری در نظر گرفته است، بیان داشت: بودجه رتبه بندی معلمان را از ۲۵ به ۴۰ هزار میلیارد تومان رساندیم همچنین ۴۰ هزار میلیارد تومان برای بدهی و مطالبات جانبازان و ایثارگران به ویژه جانبازان ۷۰ درصد تعیین شد.

 

وی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای اولین بار، پدر و مادر شهدا حداقل حقوق را دریافت خواهند کرد.

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • عبداله ارسالی در

      کور فقط چشم بینا میخواد خدا به شما سلامتی بدهد که از حق همسانسازی بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی دفاع میکنید

      • ناشناس ارسالی در

        کجا گفته تامین اجتماعی فقط مثل همیشه دولتیهاهستند

      • ناشناس ارسالی در

        جالبه!! بودجه همسان سازی یک میلیون فرهنگی کشور ۴۰ هزار میلیارد تومان و طلب و بدهی جانبازان عزیز ۴۰ هزار میلیارد تومان. مخلص همه ی جانبازان عزیز هستم.

    • علی ولیپور ارسالی در

      بازم خداخیربده به دکترحاجی بابایی

      • ناشناس ارسالی در

        این اختلاف 7 برابری در حقوق کارمندان دولت ظلم است.
        نمایندگان مجلس هم مانند دولت های قبل مدافع این ظلم بزرگ هستند.
        تجربه جهانی اختلاف بیش از 3 برابری در حقوق کارمندان دولت را نه تنها مفید نمی داند بلکه این ظلم بزرگ را برای سیستم دولتی بسیار مضر می شمارد.
        ادامه این کار غلط فقط به نفع ویژه خواران و آقازاده هایی است که مدیرکل متولد می‌شوند.

    • صادق ارسالی در

      این آمار و ارقام توی جیب کی می رود چرا مردم هنوز وهنوز هم مشکل اقتصادی دارند . در صورتی که دیگر کشور ها لبنان و سوریه و عراق و بقیه دارند از این ارقام استفاده می برند .

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام وادب محضر نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی.عنایت فرمائید برای رزمندگانی که زیر ۶ماه و بالای ۳ماه در دفاع مقدس حضورداشتن نیز همانند ۶ماه جبهه که شاغلین ارتقا مدرک برایشان صادرشد برای سایر رزمندگان شاغل نیز اعمال شود مقصر مانیستیم که مدت حصورما۶ ماه نشد طبق روال بعداز عملیات بسیجیان مرخص میشدند و منتظر خبر خوش برای رزمندگان شاغل درمجلس یازدهم هستیم.(همانطورکه دردفاع مقدس سهیم بودیم دراحقاق حق بعداز جنگ نیز سهیم باشیم)

    • ناشناس ارسالی در

      جناب حاجی بابایی شما دم از عدالت می زنید وسالها ور مجلس بودید وخودتون کارمند بودید چرا پاداش پایان خدمت کارکنان که طبق قانون باید افزایش پیدا کند را افزایش ندادید مگر خانه ارزان شده ؟ مگر جهیزیه ارزان شده؟ چرا حق بازنشسته ها را که چشمشان به همین پاداش آخرخدمت هست راضایع میکنید پاداش پایان خدمت سال ۱۴۰۱ باید حد اقل ۷۰۰ میلیون باشد اما شما آن همانند سال ۱۴۰۰یعنی ۴۷۲ میلیون مصوب کردید(برخلاف قانون) شما نماینده ملت هستید یا دولت؟ چرا ما کارمندان بایدچوب بی کفایتی وبله قربانگو بودن نماینده ها را بخو ریم واگذار همتون بخدا بزرگ

    • ناشناس ارسالی در

      ایول ،من و بچه ها چمدونا رو بستیم بریم جزایر هاوایی، من و خانمم ودخترو پسرم هر نفر یک خونه یک ماشین یک شرکت و۴پس انداز ریالی، بلیط تو جیب یکماه دیگه ایرلاین میپره،بای بای،،

    • ناشناس ارسالی در

      تمام کارمندان بالای چهار ملیون تومان دزد هستند ومدیون ملت فقیرایرانی هستند بیت المال فقط از ان کارمندان دولتی نیست

      • ناشناس ارسالی در

        خدا به تو هم بده تو هم از صاحب کارت بگیر

    • ناشناس ارسالی در

      این فرد و همفکرانش اسیبی که به سرمایه های اجتماعی این مرز و بوم زده و میزنند امریکا و همپیمانش نزده. اقای نماینده نمی خواد ادرس غلط بدی و عوام را فریب بدی. اگر واقعا نماینده مردمی دستمزد و حقوق ملت را برگردان به ده سال پیش. مرد حسابی دلار شده سی هزار تومان به یک‌کارگر یا کارمند فلک زده ماهی به جای دوهزار دلار با منت می خوای بدی دویست دلار!
      نظام اگر به مردم و ملت احترام قایل باشه اولین کاری که باید بکنه امثال این افراد را بازنشسته می کنه. اگر عدالتی باشد محاکمه می کنه.

    • ناشناس ارسالی در

      موسسات غیر قانونی که معلوم نیست برای کی وچی این همه بودجه را برداشت می‌کنند چه شد بازهم هستشون بازم اختلاس بازم برداشت خلاف ؟

    • ناشناس ارسالی در

      دکترحاجی بابایی فقط خیلی قشنگ حرف میزنه خودش ۸سال وزیر بود برا آموزش و پرورش چکارکرد ازهمون دوره حرف از رتبه بندی بود هنوزهم حرفهای قشنگی زده میشه البته دیگه حرفها هم قشنگ نیست این رتبه بندی اینا اگه اجرابشه ما شایدقدرت خرید ۵سال پیش روبتوانیم کسب کنیم تازه اگه رتبه بندی دستکاری شده اینا اجرابشه انتظارخیلی زیاد شده همه دیگه ازبس انتظارکشیدن خسته شدن برگشت افسردگی خیلی کار سختی

    • ناشناس ارسالی در

      چرا باید یک عده هفت برتبر حداقل حقوق دریافتی داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      جناب اقای حاجی بابایی من یکنفر بازنشسته حداقل بگیرهستم با ۳۰ سال پرداخت حق بیمه به تامین اجتماعی ماهیانه مبلغ ۴۲۰۰ هزارتومان که ماهی ۲۰۰ هزارتومان بابت بیمه تکمیلی کسرمیشود بخدا پول دکتر وداروی خودم با زنم بیشترازیک ونیم میلیون تومان است باوربفرمایید نه گوشت ونه مرغ نه میوه درست حسابی پرمنزل ما یافت نمی شود خودم زنم و دخترم بخدا خیلی با سختی زندگی میکنیم من شما را بخدا قسمت میدهم بداد ما حداقل بگیران تامین اجتماعی برسید ما ها هم انسانیم وحق زندگی داریم ازشما خواهش میکنم لااقل شما بداد ما برسید توفیق جنابعالی را ازخداوند مننان خواستارم.

      • ناشناس ارسالی در

        ایشان فکر قشر معلمان ودولتی ها هستند

      • محسن ارسالی در

        بله این پدربزرگواردرست می‌فرماید توروبه خدایی که می پرستیدقسم میدیم به جان عزیزانتان قسم میدم به حداقل بگیراتوجه کنیدهمیشه خداشرمنده زن وبچه هستیم هی میگم امسال وضعمون بهترمیشه هی سال دیگه خسته وشرمنده ایم

    • ناشناس ارسالی در

      حاجی دروغ گفت رئیس کمیسیون تلفیق رحیم زارع است

      • ناشناس ارسالی در

        رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق است نه رییس.

    • ناشناس ارسالی در

      نمیخوایم حقوق اضافه کنید اونم با هزار منت همون دلار بکنید ۳ هزار تومن اینکه وظیفتونه

    • شاهین بخرد ارسالی در

      بادرود فراوان ودعای خیر قلبیم که سلامتی وطول عمر باعزت برای مسئولان مستقل وهمنوع دوست وبـویژه جناب دکتر حاج بابایی که ازدست مبارک ایشان به عنوان وزیر اموزش وپرورش لوح تقدیر دریافتم ودرتمام این دهه بازنشتگی به عنوان یک مطالبه گر ، انتظاری که از اقای بابایی داشتم ومحقق نمیشد، مات ومبهوت بودم، اما امشب بعد از ماهها افسردگی وشرمندگی از خانواده ام، شیرین ترین خبری بود که شنیدم وبه امید گشایشی از درهای رحمت ذوق کردم وبرای ثبات قیمت وکاهش تورم وتوفیق دلسوزان به وطن وهموطن دعامیکنم وارزومندم ، خدا عمرتو زیاد کنه حاج بابایی

      • حالذ ارسالی در

        چقد پاچه خاری تو

    • ناشناس ارسالی در

      بنده پنج نفرهستم بازنشسته ام مجروح
      به خدا موندم نمی دونم چگار کنم یه پسر و
      دوتا دختر بزرگ دانشجو

    • ناشناس ارسالی در

      با ادب سلام صبح بخیر آقا یان محترم مجلس شورای اسلامی ونمایندگان محترم جناب آقا حاج بابایی افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح وطرح همسان سازی نیروهای مسلح بکجارسید وقرار بودازبرج ۲یعنی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح وطرح همسان سازی انجام شودهنوز خبری نشدوبرج ۲،۳و۰۰۰۰آمدتمام شد داریم به پایان سال ۱۴۰۰،میرسیم بنده بازرسی سال خدمت بازنشسته شدم بیش از ۶۰۰ششصد روز مرخصی محاسبه نکردن درسال ۱۳۹۵ بازنشسته شدم و از همان ابتدا بازنشستگی‌ پیگیربودیم تاریخ یعنی ۲۵، ۱۱، ۱۴۰۰ هنوز بحق وحقوقم نرسیدم ازشما بزرگواران استدعا دارم در این زمینه مساعدت لازم را مبذول فرمایید با تشکر فراوان بازنشسته نیروهای مسلح خراسان رضوی مشهد مقدس

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام،همه حرفشون گفتندماکارگران روزمزدکه نه حقوق ماهانه،بازنشتگی،پاداش پایان خدمت وعیدی اخرسال و...نداریم چکارکنیم به کی وکجابگیم خدا،خدا،خدا،والسلام

    • نهاوند ی ارسالی در

      از حاجی بابایی چیزی جز کارهای مزخرف ندیده ایم

    • نهاوندی ارسالی در

      کارهای حاج بابایی مزخرفه=بت نظرت خوب و زیباست ولی در واقع خراب خراب خراب
      دوران وزارت وی در آموزش و پرورش را همه لمس کردیم مزخرف بود یعنی خراب خراب خراب

    • ناشناس ارسالی در

      هدف کمیسیون تلفیق از بالا بردن حداقل حقوق بیشتر برای کمک به حد اکثر بگیران است چون قراره ۷برابر حقوق بگیرند لذا اول ازهمه مبلغ حداقل را بالا بردند

    • محمد ارسالی در

      این اقا اصلاً بدردنخور میباشد واقعاً خیلی از نمتینده ها درخور این مجلس نیستند اخه گرانی خیلی از چیزها چکار به دلار دارد تورم ۴۰ درصدی ایا باید ۱۰ درصد بر حقوق اضافه بشود این کجای عدالت است ۳سال از جیب مردم دولت را چرخانندن حالا که درامد نفتی زیاد شده بازهمگرانی بیداد میکند اقا مجلس ضعیف است خود باعث تورم وگرانی میشود

    • پرویز حسنی آزاده جانباز عصاب روان ارسالی در

      سلام دکتر آنمدینژاد چرا این داوری کارت خواب کار چوپانی گزینش کردی که شده با شما دوش من این داوری کارتن خاوران بود دکتر دلش سوزن کار چوپان داد حالا شود دشمنت بیسواد

    • ت ن ارسالی در

      با سلام ، انشاالله در پرداختی ها برای همه قشر برابر عدالت اجتماعی و قانون عمل گردد.

    • ب ارسالی در

      سلام وخسته نباشید درمورد رتبه بندی معلمان برخی از آنان درسال جاری و اخیرا بازنشسته شده اند و چند مدتی بوده درانتظار رتبه بندی وتلاش و زحمت کشیده اند لطفا ترتیبی اتخاذ که از مزایای و فرمول رتبه بندی بهره مند شوند . باتشکر.

    • بی نام ارسالی در

      تا پول وارد جیب نشه اینها همش حرف زدن بیخودی ، انقدر توی مجلس و غیره شب حرف زدن روز بعد زدن زیرش ، فقط و فقط حرف کو عمل مرد میدان هستین عملا نشون بدین کمتر دروغ تحویل مردم بدین

    • ناشناس ارسالی در

      دکترحاجی بابایی من معلم هستم بیست روز از یک ماه نه میوه می خوریم نه گوشت نه مرغ من جواب چهارتا فرزندم را چی بدم که دوتا دانشجو هستن و یک سرباز

      • ناشناس ارسالی در

        من بانصف حقوق تواگه داشته باشم بهترین میوه وگوشت و.... میخورم. مگه چکارسختی انجام دادی؟ دوساله ک ول حقوق میگیرید. نه کلاسی میریدنه تلاشی برای نیمساعت انلاین بودن زمین وزمان بدهکارمیکنید. همش معلمهادهانشون بازه. پس کارگربدبخت چی تو شرکتهاو...ربع شماحقوق نمیگیرند. برای 4سال دانشگاه فرهنگی خوندن میلیاردخواهانی؟طمع!!

    • فرهنگی ارسالی در

      دکترحاجی بابایی من چهار فرزند دارم دوتا دانشجو یکی سرباز ما از دهم به بعد حقوق تمام میشه توی این بیست روز خبری از میوه گوشت و مرغ توی خانه ی ما نیست من جواب فرزندانم رو چی بدم شما بگید چه کار کنم

    • نهاوندی ارسالی در

      سلام
      حاجی بابایی را خوب نشناخته اید ایشان خودش سر دسته ی همان افرادی است که حقوق دیگران را به راحتی پایمال می کنند. تمام مدیران کل استان هه مه دان با نظر ایشان حکم می گیرند یا رد می شوند.
      مدیر کل لایق آموزش وپرورش هه مه دان جناب دکتر پور داوود را برداشتند و رییس دفتر خود را به جای ایشان معرفی کردند. این اعمال نفوذ زیادی و بیجا از قدرت نیست؟
      با طرح مزخرف مجتمع در اغلب موارد حقوق کودکان محرومتر را به مرفهین بخشیدند که البته با درایت وزیر بعدی دکتر فانی منحل شدند
      بیمه ی طلایی او با آن همه تبلیغات و هیاهو به قول معلمان به بیمه ی حلبی تبدیل شد.
      در یک برنامه ی تلویزیونی گفتند آنقدر از طرح های عمرانی خود شهر هه مه دان را جز طرح های ملی قرار دادیم که از کل بودجه ی عادی و مناطق محروم کل استان ایلام بیشتر شده.
      آیا این کار ظلم در حق استانهای محروم نیست؟
      وی هرگز عدالت پیشه نخواهد بود بلکه کاملاً برعکس.
      وی در دوران وزارت نا بجای خود یک کتاب مزخرف با مفاهیم کاملاً ساده تألیف کرد و به زور به مدارسی فروخت که خودش سرانه ی آنها را قطع کرده بود.
      این حیف میل بیت المال یا فشار به جیب معلمانی که سرانه نداشتند و از جیب خود پول آن کتاب را دادند نبود؟
      خداوند خانه ی ظالمان را خراب کند به حق این عید بزرگ.

    • ناشناس ارسالی در

      ماشین پراید۳۰۰درصد گران شد تورم واقعی این است چندسال حقوق بگیرم تایک پراید بخرم افزایش حقوق باید طوری باشد تا بتوان مانند اون نماینده که مخالف افزایش هست بشود خانه لواسان هم نمیخواهم

    • راحله ارسالی در

      کجا ۵ میلیون و۶۰۰ هست حقوقا ما که ۴ و سیصد میگیریم یه مستخدم بدبخت وسرایه دار باید پس بمیره که هنوز حقوقش نرمال هم نیست فقط به فکر حقوق بالا ها هستید که هر روز بیشترش کنید نه یه مستخدم وسرایه دار بدبخت اگه راست میگید به فکر این بدبختها باشید نه پول دارها

    • مهدی ارسالی در

      کی گفته این به فکر معلمانه.با ۱۳ سال سابقه ۵تومان دریافتی....ولی سرکارم در روستایی هست که ۲۰ کیلومتر خاکی داره و ماهانه تا ۲میلیون هزینه ماشین دارم. جون عزیزاتون حرفای اینا و مجریان تلویزیون رو باور نکنید. ممنون

    • ناشناس ارسالی در

      بازنشسته فقط پنج میلیون میده دارو بی انصاف تو حقوق باز نشسته باید آسمونی به اسم هزینه رفاه درمان باشه سی درصد کل حقوق این تشویق بازنشستگان برا رعایت درمانه

    • ناشناس ارسالی در

      تو کمسیون تلفیق شما باید اجاره نشین بازنشسته بیمار وگرسنه باشه تا درست تصمیم بگیرید.شما در رفاه کاملی چطور مادرید درست تصمیم بگیرید یکی مثل جنتی تو صد سالگی داماد میشه جوانها ما حتی نان شب ندارند

    • رضاموسوی ارسالی در

      حاج بابایی،ریاست،تلفیق!!!!!زیر۱۰میلیون زیرخط فقر،پایه حقوق۵۵۰۰تومان،حقوق سرباز۳۳۵۰تومان درصورت تاهل۵۵۰۰تومان،کهنه سربازان(جانبازان ورزمندگان معسر)بابیش از۵۳سال سن مبلغ۳میلیون تومان دریافتی!!!!!اینم شدمعادله کمیسیون تلفیق!!!!!

    • علیرضا ارسالی در

      جناب حاجی بابایی.روز مرد به زحمتکشان مبارک. آیابازنشستگان تامین اجتماعی از جمعیت این مملکت نیستند‌بایدحقوق بشرفکری بحالشون بکنه پس شماموقع رای ریزی این همه قول میدین که همه کارهارامیکنیم پس چی شدهمش دروغ بود

    • حسین ارسالی در

      از بازنشستگان تامین اجتماعی که بالاترین حضور در جبهه ها داشتن چه قدر دانی یا ریالی بابت ایثارگری میدهن چرا صندوق های دیگر دارند ولی ما پول صندوق برمیدارید دست توجیب کارگر میکنید شکر خدا ماها که ۳ سال تو جبهه ها بودیم تو این کشور زندگی نمیکنیم

    • میراث بان ارسالی در

      با ۱۶سال سابقه کار بعنوان نیروی قراردادی ۵میلیون حقوق میگیرم واقعا خدا رو خوش میاد تو این تورم وگرونی درحالی که رسمی های اداره دو یا سه برابر ما دریافتی حقوق دارند...واقعا عدالت کجاست

    • ناشناس ارسالی در

      لعنت خداوند برحاجی بابایی که جلو افزایش یارانه رو گرفت لابی ارز ترجیحی کار خودشو کرد پس دیگه اینقدر سنگ مردم به سینه نزن

    • درودی ارسالی در

      همه که بیمه ندارن که حقوقشون طبق قانون کار باشه کارگر بدبخت که حقوقش زیاد نمیشه حقوق شوهر من دو میلیون پانصد تومنه اگه شما میخواین کاری انجام بدین باید به کارفرما بگید که حقوق هر کارگر نباید کمتر از پنج شیش میلیون باشه کار نیست همه کارمند نیست که حقوق مشخصی داشته باشند سال جدید مجبورن با همون دو سه میلیون کار کنن این افزایش حقوق فقط برای زیر دستان خود دولته

    • کوروش ارسالی در

      یه مطلبی میخوام عرض کنم اینکه وقتی حقوق نمایندگان محترم 150 میلیون میشه که به اصطلاح نماینده ما هستن هیچ کسی حتی جن هم خبردار نمیشه حالا چطور میخوان 1000 تومان حقوق یه کارمند و بازنشسته اضاف کنن همه خبردارمیشن
      بی زحمت اگه کسی میدونه به ماهم خبر بده
      پس بی زحمت خودتون خسته نکنید افزایش همان 10 درصد بیشتر نیست بقیه جنگ زرگری هست

    • رزمندبسیجی دفاع مقدس ارسالی در

      رزمندگان معسرازمیهن دفاع کردندحمایت کنیدتاسف رزمنده معسرباشد

    • ناشناس ارسالی در

      ف

    • یوسف سیفی ارسالی در

      سلام انصاف نیست کسی شش ماه جبهه دارد یک گروه وکسیکه سه سال دارد دو گروه برا هر ماه یک امتیاز در نظر بگیر که هر کس هر چند ماه دارد بر حسب امتیاز یک ماه بر فرص یک امتیاز می گیرد وکسد که شصد ماه دارد شصد امتیاز بگیرد حق کسی ضایع نشود

    • ناشناس ارسالی در

      برنج ۹۰_گوشت۲۰۰_چایی؟روغن؟دارو؟مرغ؟ میوه؟لوازم خانه؟قندوشکر؟شیرینی ؟اجیل؟پراید؟موتورسیگلت؟ قیمت: منزل_ اجاره خانه_کرایه ماشین_ ویزیت دکتر_ هزینه فرزندان دانشجو_عروسی فرزندان وووووو با این (حقوق)؛خنده دار نیست تازه میخواهید (بچه دار هم ) بشیم،،من که خنده ام میگیره مسولین را نمیدانم!

    • ناشناس ارسالی در

      میدونین رشته این آقا که بود جهُ مملکتو میخواد تفکیک کنه الا هیاته

    • بازنشسته ۸۹ ارسالی در

      جانباز بازنشسته فرهنگی هستم فوق لیسانس 8/5حکمم هست .دو فرزند در حال ازدواج .

    • د خ ارسالی در

      جناب حاج بابایی چرا برا بسیجیان که کمتر از ۶ ماه در مناطق عملیاتی فعالیت داشتند امتیازات مانند ۶ ماه وبیشتر رااعمال نمی کنند

    • حسن ارسالی در

      بازنشسته نیروهای مسلح هستم و در مدت خدمت راننده اتوبوس یا کامیون بودم یعنی بهترین رتبه حقوقی بعد بازنشسته کی شغل سازمانی من راننده مینی‌بوس اعمال شده به وزرات مراجعه کردم با مدارک میگن خوشحال کسی که جدول تو را بهش دادند شاید پسر یکی از مدیران وقت بوده منم برم بیخیال شم به همین راحتی شما به این چی میگی اگه ظلم نیست .این مشکل من برا کسی مهم نیست ولی ظلمی بزرگ درحق من است گفتم شاید شنونده ای باشه و دلش برام بسوزه چوب گیر حق امثال من باشه ممنون و متشکر

    • مجیدازمشهد ارسالی در

      باسلام وخداقوت به همه مسئولینی که واقعاً بدون هیچ منتی وفقط برای رضای خدا کارمیکنن حالا مزدی هم باید دریافت کنن ونوش جانشان .اما ای مسئول مبادا حق این مردمی که واقعا توی همه دوران سخت انقلاب ،ازدفاع مقدس ازدفاع ازحریم حرم و ولایت، حضور درتمامی صحنه های نشان دادن قدرت اسلام وایران بوده اند وهیچ کشوری اینچنین مردم وفاداری بخود ندیده، توی مسئول سواستفاده کنی وحقی حتی یکنفره آنان را ضایع کنی که اگر عمدی باشد وای بحالت واگرناآگاهانه بازهم وا مصیبتا ،اگرما برای انقلاب کاری نکردیم متوقع نیستیم ولی شماهم طلبکار آنها نباشید ،شمامسئول مردمی هستید که آنها شما را برای بهبودی وضعیت رفاه وآسایش وبعد آرامششان انتخاب کرده اند ،به حرفها ودرددلهایشان گوش دهید وخداروهم درنظر بگیرید بحق آقاواربابمون حضرت رضا(ع) .نوکروخدمتگذارمردم جانبازوایثارگر

    • ناشناس ارسالی در

      سلام
      نمیدونم چرا دست این دزدا رو قطع نمیکنن، چرا همه اش وحرف میزنن عمل ونمیکنن
      خسته شدیم از این همه وعده وعید بیخود.
      شم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام به غیر از دروغ چیز دیگه ای نیس سرایدار هستم با حکم 4/5فقط دنبال رفاه خودشون وویژه خواران هستن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه