ارسال به دیگران پرینت

دوشنبه و سه‌شنبه انجام می شود؛

سفر «اولاف شولتز» به اوکراین و روسیه

صدراعظم آلمان قرار است دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ابتدا به اوکراین و سپس به روسیه سفر کند؛ وی در این سفر با «پوتین» دیدار خواهد کرد.

سفر «اولاف شولتز» به اوکراین و روسیه

 «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان سه‌شنبه هفته جاری به روسیه سفر کرده و با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور دیدار می کند.

بر اساس اعلام روزنامه گاردین، صدراعظم آلمان دوشنبه هفته جاری ابتدا به کی‌یف سفر کرده و با «ولادیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین دیدار می کند؛ سپس روز سه‌ شنبه در سفر به مسکو با رئیس‌جمهور روسیه دیدار خواهد کرد.

یک منبع آگاه در دولت آلمان در این خصوص ادعا کرد که «اولاف شولتز» به پوتین خواهد گفت که شرکای غربی هم عقیده هستند که هرگونه تهاجم از سوی روسیه، تحریم‌ هایی زیادی را برای مسکو به دنبال خواهد داشت!

این در حالیست که سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ساعاتی پیش با رد ادعاهای پیشین مقامات کشورش گفته بود: گزارش‌ ها درباره برنامه‌ ریزی روسیه مبنی بر حمله به اوکراین در روز چهارشنبه را نمی‌توانیم تایید کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، آمریکا و متحدان غربی اش مسکو را به آماده شدن برای حمله به اوکراین متهم می‌کنند، به طوری که مقامات کاخ سفید چهارشنبه هفته جاری را به عنوان زمان این حمله مطرح کرده بودند.

از سوی دیگر، کرملین با رد تمام اتهامات در این زمینه، به شدت تاکید کرده است که قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد و آمریکا و ناتو مسبب اصلی ایجاد تنش‌ها در شرق اروپا هستند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه