ارسال به دیگران پرینت

علامت و نشانه مشکل قلبی روی گوش!

تشخیص مشکل قلبی از روی تغییری در ظاهر گوش

طبق تحقیقات پزشکان چین و چروک های روی لاله گوش ها نشانه ای است که می توان مشکل قلبی و بیماری عروق کرونری را تشخیص داد.

تشخیص مشکل قلبی از روی تغییری در ظاهر گوش

تشخیص مشکل قلبی از روی تغییری در ظاهر گوش

آیا این نشانه عمودی کوچک روی گوش می تواند ارتباطی با بیماری های قلبی داشته باشد؟ این یک تست ساده است که می تواند از آسیب جدی بیماری محافظت کند. در سال 1973 پزشکی به نام "ساندرز تی. فرانک" مطالعاتی را انجام داد تا مشخص کند که آیا لاله گوش چین خورده می تواند نشانه مشکل قلبی عروق کرونری باشد یا خیر. او دریافت بیمارانی که لاله گوششان زاویه دار و مورب است درمعرض خطر بالاتری برای بیماری های قلبی قرار داشتند.

 

اما قبل از اینکه نگران شوید، در این بخش از سلامت نمناک چند آمار و سابقه اولیه در مورد آزمایشات وجود دارد ، از زمان انتشار مطالعات وی، دانشمندان بیشتری به ارتباط بین چین و بیماری های قلبی پرداخته اند.

نشانه مشکل قلبی

تشخیص بیماری قلبی از چین و چروک لاله گوش

چین و چروک لاله گوش نشانه مشکل قلبی

محققان دریافته اند که "بیماری های قلبی" ممکن است زیر مجموعه ای از بیماران مبتلا به پیری زودرس و رشد زودرس بیماری عروق کرونر را تشخیص دهند که پیش بینی آن ممکن است با اقدامات پیشگیرانه اولیه بهبود یابد.

در نتیجه، وقتی بافت الاستیک در اطراف رگ های خونی کوچک در گوش شروع به انحطاط می کند. این همان نوع تغییر است که در رگ های خونی رخ می دهد زمانی که بیماری عروق کرونر دارد. بنابراین دانشمندان نتیجه گرفتند که تغییرات مشهود می تواند نشانه ای از تغییرات جدی تر در رگ های خونی اطراف قلب باشد.

برای فراهم کردن تعدادی از اعداد، مطالعه جدید در سال 2006 نشان داد ارزش پیش بینی حدود 80 درصد در افراد 40 سال و کوچک تر است. با این وجود، به نظر می رسد که چین و چروک گوش می تواند برخی بیماری های سالخوردگی مانند بیماری های قلبی و احتمالا دیابت را پیش بینی کند، اما هنوز برخی از دانشمندان قانع نشده اند.

بیماری عروق کرونر

تشخیص بیماری عروق کرونر از تغییر ظاهر گوش ها

نشانه مشکل قلبی و بیماری عروق کرونر

مطالعه ای که در سال 1980 انجام شد نشان داد هیچ رابطه معناداری بین چین و چروک و بیماری عروق کرونر در آمریکا وجود ندارد که نشان می دهد علامت ممکن است همان سطح نشانه ای در دیگر گروه های قومی را نداشته باشد. مطالعه دیگر در مورد ژاپنی ها هیچ همبستگی بین چین و چین و بیماری قلبی را پیدا نکرد.

با این حال دانشمندان دیگری پیشنهاد می کنند که چون مطالعات معمولا بر روی بیماران در سن 50 سال انجام می شود، نتایج ممکن است مغرضانه باشند چون افراد به طور طبیعی ریسک بالاتری برای این بیماری ها دارند. این می تواند این باشد که چین و چروک به سادگی نشانه فرآیند طبیعی پیری هستند.

شکل گوش ها

پیشگیری از بیماری قلبی با چین لاله گوش

با وجود این تردیدهای، اغلب دانشمندان و پزشکان بر این باورند وجود چین و چروک روی گوش ها در 50 سالگی و پایین تر می تواند نشانه خوبی باشد که بدن به اندازه کافی سالم نیست.

به همین دلیل، اگر چین و چروک گوش داشته باشید و یا کسی را می شناسید که اینگونه است مهم است با پزشک مشورت کنید که بتواند خون را آزمایش کند و مشخص کند که آیا این شاخص عجیب دارای حقیقت است یا خیر. و به خاطر داشته باشید، بیماری های قلبی را می توان درمان کرد.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه