ارسال به دیگران پرینت

درباره اوکراین رخ داد؛

محورهای رایزنی تلفنی یک ساعته میان بایدن و پوتین

رسانه ها به تشریح محورهای رایزنی تلفنی یک ساعته میان بایدن و پوتین پرداختند.

محورهای رایزنی تلفنی یک ساعته میان بایدن و پوتین

تماس تلفنی امروز شنبه میان جو بایدن و ولادیمیر پوتین رؤسای جمهور آمریکا و روسیه درباره اوکراین پس از یک ساعت به پایان رسید.

بر اساس اعلام الجزیره، یک مقام کاخ سفید در این باره گفت: رییس جمهور بایدن به تماس خود با پوتین درباره بحران اوکراین پایان داد. تماس تلفنی بایدن و پوتین یک ساعت به طول انجامید.

کاخ سفید نیز در این خصوص اعلام کرد: بایدن در تماس تلفنی با پوتین درباره تشدید تنش در مرز روسیه و اوکراین گفتگو کرده است. بایدن به وضوح به پوتین اعلام کرد که روسیه در صورت تشدید تنش پیرامون اوکراین با عواقب آن از سوی ایالات متحده و متحدانش روبرو خواهد شد.

کاخ سفید اضافه کرد: اگر روسیه به تشدید تنش ها ادامه دهد، ایالات متحده آماده است کمک های خود به اوکراین را افزایش دهد.

به گزارش اسپوتنیک، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه درباره تشدید تنش ها در مرز روسیه و اوکراین صحبت کرد.

این در حالیست که دفتر ریاست جمهوری فرانسه نیز ساعاتی پیش اعلام کرده بود که رؤسای جمهور دو کشور روسیه و فرانسه امروز شنبه در تماسی تلفنی در خصوص آخرین تحولات اوکراین گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی الیزه در این خصوص آمده است: ماکرون و پوتین رؤسای جمهور فرانسه و روسیه در تماسی تلفنی درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند. رئیس جمهور ماکرون در این تماس تلفنی نگرانی های متحدان و شرکای اروپایی فرانسه را به همتای روس خود منتقل کرد.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه