ارسال به دیگران پرینت

دستیار رسانه ای قالیباف: فایل صوتی پخش شده مجموعه ای ادعا علیه بسیاری از افراد است | سردار جعفری و سخنگوی سپاه باید درمورد آن توضیح دهند

سعید احدیان دستیار رسانه ای محمدباقر قالیباف نوشت: فایل صوتی مجموعه ای ادعا علیه بسیاری صحبت کرده که سردار جعفری و سخنگوی سپاه باید درباره آن توضیح دهند ، آنچه روشن است ادعاهای مطرح شده علیه آقای قالیباف در دادگاه بررسی شده و در نهایت در دادگاه دروغ بودن آنها روشن شده است.


دستیار رسانه ای قالیباف: فایل صوتی پخش شده مجموعه ای ادعا علیه بسیاری از افراد است | سردار جعفری و سخنگوی سپاه باید درمورد آن توضیح دهند

سعید احدیان دستیار رسانه ای محمدباقر قالیباف به صوت پخش شده نظامی اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش «انتخاب»؛ احدیان با انتشار سه توییت در این باره نوشت: 

«این صوت ادعاها و اتهامات زیادی درباره افراد مختلف مطرح کرده که سردار جعفری یاسخنگوی سپاه درباره نادرست بودن اتهامات قاعدتاً توضیح لازم را میدهند اماچون کمتر کسی کل فایل راگوش می کند، هدف شما و دیگران از اینکه میخواهید کل این فایل را به آقای قالیباف نسبت دهید، محل سوال جدی است»

«درباره هلدینگ یاس هم هرچه می گوییم بررسی شده و حکم اولیه صادر شده و هیچ موضوعی متوجه آقای قالیباف نیست، شما، دوستانتان و آمرانتان عامدانه نمی شنوید تا دروغ را واقعیت نشان دهید. از دستگاه قضایی می‌خواهم یکبار دیگر درباره آن اطلاع رسانی کنند. تا افکار عمومی روشن شود.

‌‎فایل صوتی مجموعه ای ادعا علیه بسیاری صحبت کرده که سردار جعفری و سخنگوی سپاه باید درباره آن توضیح دهند ، آنچه روشن است ادعاهای مطرح شده علیه آقای قالیباف در دادگاه بررسی شده و در نهایت در دادگاه دروغ بودن آنها روشن شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه