ارسال به دیگران پرینت

جلوگیری از کلاهبرداری بازی های اینترنتی و مجازی بین المللی

همانطور که میدانید روزانه بازی های بسیار بالایی در سراسر وب خارجی ساخته و منتشر میشوند که هر کدام به نحوی باعث خالی شدن جیب مخاطبان و کاربران اینترنتی در سراسر جهان و حتی کشور عزیزمان ایران شده اند اگر بخواهیم به همه این بازی های جهانی بپردازیم مسلما باید سال ها زمان بزاریم اما ما سعی میکنیم در همین مقاله بازی هایی که در داخل کشورمان باعث ایجاد کلاهبرداری و خالی شدن حساب های کاربران شده اند را به صورت کامل توضیح بدهیم.

جلوگیری از کلاهبرداری بازی های اینترنتی و مجازی بین المللی

همانطور که میدانید روزانه بازی های بسیار بالایی در سراسر وب خارجی ساخته و منتشر میشوند که هر کدام به نحوی باعث خالی شدن جیب مخاطبان و کاربران اینترنتی در سراسر جهان و حتی کشور عزیزمان ایران شده اند اگر بخواهیم به همه این بازی های جهانی بپردازیم مسلما باید سال ها زمان بزاریم اما ما سعی میکنیم در همین مقاله بازی هایی که در داخل کشورمان باعث ایجاد کلاهبرداری و خالی شدن حساب های کاربران شده اند را به صورت کامل توضیح بدهیم. اگر بخواهیم لیست این بازی های را بگوییم شامل بازی های چنده نفره پلتفرم استیم ، بازی انفجار ، بازی جعلی سواق باکس ، بازی میست پلی ، بازی پابلیشر کلیر هاوس ، بازی لانگ گیم ، بازی گیوینگ و هزاران بازی دیگر که هر کدام به نوعی باعث ایجاد کلاهبرداری در وب فارسی شده اند.

روش های کلاهبرداری بازی های آنلاین جدید

کلاهبرداری بازی آنلاین

در این روش ها هر بازی دارای کلاهبرداری خاص خود میباشد بازی های پلتفرم استیم و بازی انفجار بر مبنای فیشینگ و جعل کارت های بانکی شروع به تخلیه اطلاعات کارتی بانک ها میکنند اما بازی های پابلیشر ، لانگ گیم ، گیوینگ و هاوس با وعده های درامدی از ارزهای دیجیتال شروع به سو استفاده از مخاطبان و کاربران اینترنتی خود میکنند و در نهایت کاربر بعد از ماه ها تلاش هیچ دریافتی از این بازی ها صورت نمیگیرد و به نوعی تایم و اینترنت خود را به صورت کاملا غیر منتظر تلف میکند و در اخر باعث شکست نفسی و ایجاد اختلالات روانی در افراد جامعه میشود.

کلاهبرداری با لینک جعلی و فیشینگ

یکی از مشهورترین کلاهبرداری ها نوع کلاهبرداری فیشینگ میباشد شما در ابتدا به یک سایت جعلی سوق داده میشوید و سپس با پر کردن مشخصات کارت بانکی خود در داخل یک سایت جعلی تمامی مشخصات حساب کارتی و بانکی خود را دو دستی تقدیم کلاهبرداران مینمایید که بعد از چند دقیقه شاهد خالی شدن حساب خود توسط این افراد میباشید.

کلاهبرداری مهندسی اجتماعی

کلاهبرداری بازی های آنلاین

در این نوع کلاهبرداری شخص از شما  میخواهد که یک آیتم یا آیتمی که اصلا متعلق به ایشان نیست را با شما معاوضه نماید و در آخر با دریافت آیتم مورد نظر از شما به راحتی شما را از داخل آن حذف خواهد کرد و هیچ آیتمی به شما ارائه نمیکند بنابراین هرگز نباید به پیوند اکانت دیگر اشخاص اعتماد نمایید.

کلاهبرداری از نوع قرض گرفتن

در این روش کلاهبرداران به هر بهانه ای و با کلی وعده و وعید از شما تقاضای درخواست و قرض اکانت و ایتم انجام میدهند و حتی در مراحلی خود را به نام های دختر در می اورند تا عواطف و احساسات شما را جریحه دار نمایند و حتی ممکن هست ماها با شما به صورت جعلی مکاتبه کرده و میزان صمیمیت با شما را افزایش دهند تا بتوانند از بعد احساسی در شما نفوذ کنند و در اخر با قرض گرفتن اکانت شما و آیتم های شما به راحتی بتوانند شما را از داخل انها حذف کرده و صاحب اکانت و ایتم شما شوند.

کلاهبرداری از نوع تروجان

همانطور که اطلاع دارید یکی از بدترین و قویترین نوع کلاهبرداری ها از نوع تروجان میباشد. در واقع در این نوع کلاهبرداری میتوانند تمامی اطلاعات بانکی و اطلاعات بازی ها و ایمیل ها و هرچیز دیگری را به دست بیاورند و حتی میتوانند به صورت مستقیم تمامی اس ام اس ها و لیست مخاطب های شما را استراج کنند و به انها نفوذ پیدا کرده و سو استفاده های بیش از حدی به کار ببرند. روش کلاهبرداری تروجان به این صورت میباشد که ابتدا هکرها برای شما یک فایل آلوده به تروجان ارسال میکنند، شما سپس با دانلود و اجرا کردن این فایل تمامی سیستم خود را آلوده به تروجان میکنید اما باید نظر داشته باشید که این روش در سیستم عامل های ویندوز و اندروید بسیار مشهود میباشد و تاکنون در سیستم عامل ای او اس هیچگونه تروجانی تکثیر نشده است. بهترین راه برای جلوگیری از تروجان این است که شما به هیچ عنوان روی فایل های مشکوک کلیک ننمایید در این صورت به راحتی میتوانید خود را از کلاهبرداری تروجان در امان نگهدارید.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمدصادق ارسالی در

      بله درست مدتها درتلفن بنده چنین اتفاق می افتد وبنده هم شناسای کردم ولی نمیدانم به کجا گذارش کنم من کجا باید مراجعه کنم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه