ارسال به دیگران پرینت

یارانه ۲۲ بهمن

چرا همه مشمولان، یارانه ۲۲ بهمن را نگرفتند؟

تعداد کسانی که یارانه ۲۲ بهمن می‌گیرند حدود ۳۲ میلیون نفر است؛ بنابراین ۲۸ میلیون نفر از کسانی که یارانه بنزین دریافت می‌کنند، یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۲ بهمن ماه را دریافت نکرده‌اند.

چرا همه مشمولان، یارانه ۲۲ بهمن را نگرفتند؟

قرار بود تا ساعت ۲۴ روز گذشته پنجشنبه، یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۲ بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. آیا واریزی‌ها تمام شده یا ادامه دارد؟

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در روز گذشته از واریز یارانه ۲۲ بهمن خبر داد. بنا به این دستور، قرار شد یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به مناسبت ۲۲ بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار چهار دهک از جامعه واریز شود. طبق اعلام دولت، قرار بود این یارانه در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه به حساب این چهار دهک واریز شود.

سوال یارانه‌بگیران این است که آیا واریز یارانه ۲۲ بهمن تمام شد و همه‌ی مشمولان یارانه خود را دریافت کرده‌اند یا واریزی‌ها ادامه دارد؟

پیگیری ها از سازمان هدفمندسازی یارانه حاکی از این است که دستور پرداخت این یارانه به بانک‌های عامل داده شده است. در واقع این یارانه به شماره حسابی از سرپرست خانوار واریز می‌شود که برای دریافت یارانه ثبت شده است.

در واقع بانک محل حساب یارانه‌بگیران وظیفه واریز یارانه ۲۲ بهمن را بر عهده دارد، به همین علت ممکن است که برخی از بانک‌ها این واریزی را با تاخیر انجام دهند.

این تاخیر ممکن است امروز نیز ادامه داشته باشد و با شروع کار رسمی بانک‌ها از شنبه واریزی‌ها انجام شود؛ بنابراین کسانی که خود را مشمول دریافت این یارانه می‌دانند تا پایان وقت کاری فردا نیز صبر کنند.

آنطور که مسئولان می‌گویند این چهار دهک را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس شاخص‌های حقوق و دستمزد شناسایی کرده است که حدود ۳۲ میلیون نفر برآورد می‌شود.

این یارانه به چهار دهک اول جمعیت تعلق می‌گیردد و شامل همه‌ی یارانه معیشتی بگیران نمی‌شود.

تعداد کسانی که یارانه معیشتی بنزین دریافت می‌کنند ۶۰ میلیون نفر است که هفت دهک از جمعیت کشور را شامل می‌شود. اما برای واریز یارانه ۲۲ بهمن دولت جامعه هدف را چهار دهک اعلام کرده است.

تعداد کسانی که یارانه ۲۲ بهمن می‌گیرند حدود ۳۲ میلیون نفر است؛ بنابراین ۲۸ میلیون نفر از کسانی که یارانه بنزین دریافت می‌کنند، یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۲ بهمن ماه را دریافت نکرده‌اند.

 

 

یارانه:

واریز یک یارانه اضافه ۱۰۰ هزار تومانی به حساب برخی گروه‌های هدف

طبق دستور رئیس جمهور، امشب یک یارانه اضافه بر یارانه‌های پرداختی ماه، به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به حساب برخی گروه‌های هدف واریز خواهد شد.

واریز یک یارانه اضافه ۱۰۰ هزار تومانی به حساب برخی گروه‌های هدف
 

اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می دهد که مقرر شده ساعت ۲۴ پنج شنبه همزمان با ۲۱ بهمن ماه، یارانه‌ای به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان دهک‌های اول تا چهارم به همراه افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور واریز شود، این پرداخت به دستور رئیس جمهور به مناسبت ۲۲ بهمن ماه صادر شده است.

این یارانه، مازاد بر یارانه‌های پرداختی در هر ماه است؛در ماه دوبار پرداخت انجام می‌شود که یکبار مربوط به دهم هر ماه برای یارانه بگیران معیشتی است که حدود ۶۰ میلیون نفر هستند و از بین یارانه بگیران نقدی گزینش شده اند.

 

یارانه معیشتی از آبان ۱۳۹۸ و با افزایش قیمت بنزین در دستور کار قرار گرفته و به تناسب اعضای خانوار رقم آن بین ۵۰ تا ۲۰۵ هزار تومان متغیر است.

 

یارانه دیگر که در بیستم هر ماه پرداخت می شود رقم ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی است که برای ۷۸ میلیون نفر جمعیت یارانه بگیر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.این یارانه نیز از سال ۱۳۸۹ به ازای هر نفر با همین رقم ثابت پرداخت می‌شود.

 

مجموع هزینه یارانه نقدی و معیشتی در سال به حدود ۷۳ هزار میلیارد تومان می‌رسد و پرداخت آن در سال بعد نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

منبع: ایسنا
منبع : تجارت نیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • نرگس ارسالی در

      اگه 22بهمن مال همه مردم باید به همه داده میشد

      • ناشناس ارسالی در

        مام کارگریم نمیدونم چرا بما ندادن

      • d من یک کارگر ساختمانیم الان ۴ ماه به خاطر هوای سرد تعطیلیم و خودم هم مستجرم بخدا کرایه ای ماه و ندارم بدهم خودم هم الان ۷ ماهه نتونستم بیمه کار گریم را پرداخت کنم قطع کردن اونم بدرک بخدا الان پول خرید نون راهم ندارم آیا رای دادیم جناب آقای رئیس جمهور و صاحبان مملکت این عدالت که میگوئین کشور را اداره میکنی بخدا نه من همه ملت ایران محتاج این ۱۰۰ تومن را دارن لطفا دم از عدالت نزنید عدالت فقط عدالت علی بود که با خود علی رفت حیف به اعتمادمان که کردیم به قران قسم امروز راهم گرسنه بچه هام خوابیدن شرمتان باد ارسالی در

        کارگر

      • غلامرضا ارسالی در

        سلام به مسولان بی عدالت لطفا از عدالت حرفی نزنید من خودم کارگر ساختمانم الان هم ۴ ماهه بیکارم الان ۳ روزه پول نون خالی هم تو جببم ندارم شر منده خانوادم شدم به قران قسم میخورم امشب هم بچه ها گرسنه به خواب رفتن حتی نون خالی هم نداریم من مستجرم کمک ۱۰۰ تومانی نگرفتم ولی صاحب خونه من ۱۰۰ تومانی را دریافت کرده آیا اعدالت اینه شرمتان باد بخدا با گریه این حرفهارا نوشتم دیقه از خداوند فقط مرگ را میخام چون نمیخام بیشتر این پیش فرزندانم خجالت بکشم

      • ایران ارسالی در

        من دست فروش که با بدبختی ماهی ۹۰۰تومن پول بیمه جور میکنم و هر دم ودقیقه ماموران شهرداری گیر میدن برام واریز نشده مسخره است ظرف با ماهی ۱۵میلیون حقوق البته بغیر دزدی از بیت المال ۱۰۰تومن گرفتند قربون خدا خودت دستمون بگیر

    • ایرانی ارسالی در

      اونایی که صد تومن رو نگرفتن تو این مملکت زندگی نمیکنن تورم برا اونا نیست برنج و مرغ و سیب زمینی کیلو خداد تومن فقط برا چهار دهک اول هست بقیه از یک مغازه دیگه خرید میکنن خخخخخخخخخخخخ

    • عباس ارسالی در

      سلام والله من هیچی ندارم یه کارگر کشاورزی تو یه منطقه سردسیر آمل بهم این یارانه ۲۲ بهمن تعلق نگرفت مستاجرم هستم با دو تا بچه میشه بگید چرا؟؟؟

      • علی ارسالی در

        # اجحاف

    • ناشناس ارسالی در

      چرا به ما تعلق نگرفت ما که از کارافتاده کلی هستیم و حقوقمون کم است

      • ناشناس ارسالی در

        خونواده ۵ نفره هستم مستاجر دارای ۳ فرزند محصل نه بینع هستیم، نه کار دارین ۴ ماه هستش که بیکارم لعنت ب عدالتتون
        کارگر ساختمانی هستم

    • حسین ارسالی در

      سلام واسه ما که نریختن ما سرمایه دار هم نیستیم نمی‌دونم چرا

      • ناشناس ارسالی در

        سلام ما از قشر پایین یعنی واقعا این یعنی چی چرا ما این یارانه رو دریافت نکردیم همسایه من دوتا ماشین زیر پاشه به اون یارانه ۱۰۰تومنی رو ریختن به ما نریختن این واقعا انصاف هستش

    • ناشناس ارسالی در

      بما هم‌ندادن

    • لیلی ارسالی در

      والا من یه خانه دارم با دوتا بچه شوهر بیکار میگن بر اساس حقوق افراد بود خدا شاهده من بجز این یارانه هیچ حقوقی ندارم

    • زینب صوفی ارسالی در

      من همسرم زندانه بادوتابچه اخه چراتعلق نگرفته این عدالت نیست هیچ منبع دارمدی هم ندارم بادوتابچه خواهشاواریزکنید

    • ناشناس ارسالی در

      بنده مستمری بگیرم با حقوق سه میلیون و هشتصد و دوتا فرزند پسر مستاجر داماد هستیم. پسرم کارگر قنادی و دومی دانشجو، جز یارانه، نه سهام عدالت دارم و نه معیشیتی، به کدام یک از مسیولین
      میتونم حرفمو برسونم زندگی برام جهنم شده...؟! لطفا راهنماییم کنید.

      • پدرام داود بهاروندی ارسالی در

        چرا همیشه افراد بی بزاعت از این واریزها بی بهره هستند. همکار من 16میلیون حقوق میگیره جز نفرات اول بود که این 100هزار را گرفت ولی افرادی هستند حقوقشان زیر 5میلیونه ولی شامل این واریزی نبودند. لطفا یک مقام یا مرجعی پاسخ دقیقیبه این افراد بده

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا حمایتم کنید
      چطور میتونم با مسئولین درود دل کنم
      با حقوق مستمری واقعا زندگی برام جهنم شد...!!

      • ناشناس ارسالی در

        عزیز من مسئول گوش شنوا ندارن مطمئن باش چون ما ایقد فریاد زدیم ایقد حق خودمون رو گدایی کردیم و اخرش آس و پاس برگشتیم این دولتها فقط دارن مردم رو درگیر میکنن انقد درگیر میکنن که دیگه به جز سکوت هیچ نتوان کرد

    • ناشناس ارسالی در

      این حق ملت ایران نیست.

    • فاطمه ارسالی در

      سلام چرابراماواریزنشده من که شوهرم بیکارومریض یه بچه دارم، ماکه معیشتی داریم چراواریزنشدبرامون

    • ناشناس ارسالی در

      برای بانک سپه واریز شده کسی از بانک سپه گرفته

      • رضا ارسالی در

        آقای رئیس جمهور یارانه فقط مال آن هاست ۲۲بهمن متعلق به تموم مردم ایران ن بعضی ها این عدالت نیست بخدا .من یک کارگر ساده ام ولی برای ما واریز نشد

      • ناشناس ارسالی در

        بله

    • فرزاد ارسالی در

      متاسفم برا دولتی که در جشن ملی انقلاب بین مردمش تبعیض گذاشته وو۶۰ میلیون بدون یارانه مانده...

    • ناشناس ارسالی در

      سلام برای ما هم نریختن نمی دونم چه فکری کردن ای کاش به جای شمردن اموال مردم یه سر هم به دفترچه هاشون بزنید ببینید که چقدر هزینه دارو می‌کنند والا ما بچه ی مریض داریم ماهی دوتا آمپول خون می خرم به ما ندادن بعد برای دوست من ریختن اونم خوش حال شده بره برای ترمیم ناخن نمی دونم عدل اینا کجاست

    • ناشناس ارسالی در

      سلام .ما یه تاکسی داریم و مستاجر هستیم چرا برای ما نریختن این انصافه

    • فرزاد ارسالی در

      متاسفم برای این دولت

    • ناشناس ارسالی در

      آقاحالا بانک اومدوندادتکلیف چیه این وسط دستمون ب کجابنده.خب شمام میذاشتین امروزواریزمیکردین

      • ناشناس ارسالی در

        حتمأمیخواهند سر برج حساب کنند! . باورکنیدهرکس گرفت که هیچ/ هرکسی هم که نگرفت دیگه نمیگیره. مخصوصأبانک رفاه

    • یک ایرانی ارسالی در

      بخاطراینکه این دولت هم مثل دولت قبل کسانیکه درکارودولت خودش قرارداد همان راه دولت قبل راادامه می دهند وحق کسی که بحق نیازمند هست راحق رانمی دهند وکسانیکه واقعآنیازندارند همه کمک یارانهارادریافت میکنند وحق دیگران رادولت به آنهامی دهند بخداقسم مابرای اجاره خانه وخرج زندگیمان بدلیل اینکه بیکارهستیم چونکه باید برای دیکران کارکنیم وهروقت بخواهند برای کارازمااستفاده می کند حالا چراباید حق مارابدیگران که نیازمندهم نیستند بدهند وحق ماراپای مال کنند خداشاهد این مسعولین هیچ کاردرست انجام نمی دهند وحق و ناحق می کنند)

    • قادرآجرلو ارسالی در

      معیار واریز ۱۰۰ تومن چی بوده که به من که سه ساله بیکارم وتحت هیچ بیمه ای نیستم و هیچ درآمدی به جز یارانه معیشتی ندارم ودیابتی هستم وبایدانسولین بزنم واسم دارو باید اسپری ریه بزنم،حالا خرج و مخارج زندگی وزن وبچه بماند،
      چجوری دهک بندی کردید؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      به ماهم هنوزهیچی پرداخت نکردن درصورتی که یارانه معیشتی میگیریم
      ماجزخانواده کم درامدهستیم، چرابه کارمنداتعلق گرفته ولی کارگرا، نه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام فقط می‌خواستند مردم را برای ۲۲ به خیابان بکشند دروغ گوها

      • ناشناس ارسالی در

        برای ما هم نریختن چرا ما چیمون از بقیه کمتره

    • مژگان ارسالی در

      برای ماهم نریختن

    • مریم ارسالی در

      سلام من وبچه هام زیر پوشش کمیته هستیم چرا هنوز یارانه 100هزار تومانی برا من وبچه هام نیامده

    • محمد ارسالی در

      چرا برای ما ۱۰۰ تومان را نریختند؟ولی همان دوستی که باما کار می‌کند ومانند هم هستیم گرفته

    • حسن ارسالی در

      این صد تومان هم دردی را درمان نمیکند ولی بیعدالتی ودروغگویی مسئولان ما را نمایان میکند

    • ناشناس ارسالی در

      مگه ما آدم نبودیم که بهمون بدین ما هم یارانه میگیریم نکنه جز اون افراد ثروتمند جامعه به حساب میاییم که خودمون خبر نداریم اگه هست بگین
      شعور هم خوب چیزیه که متاسفانه دولت ما نداره

    • ناشناس ارسالی در

      باید بخاطر پیروزی انقلاب برای همه ی دهک ها واریز می شد کاری بسیار اشتباه کردند که دراین کار را انجام ندادن

    • ناشناس ارسالی در

      مردم با این کار از انقلاب بدبین می شوند

      • ناشناس ارسالی در

        برای ماهم نریختن

      • ناشناس ارسالی در

        برای ماهم نریختن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام چرابرای ماواریزنکردن ماهم قشرضعیف وسیب پذیرجامعه هستیم باحقوق کمی که می گیرم کفاف قسط ها خرج زندگی رونمیده یارانه معشیتی، یارانه نقدی هم می گیرم بازم کم میارم خواهشمندیم به وضع ماهم رسیدگی کنیدماهماحتیاج داریم

    • ناشناس 5 ارسالی در

      شوهر من کارگره با سه تابچه
      نه یارانه بهمن تعلق گرفته نه سهام عدالت ،عدالت داریم!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      ما که راننده تاکسی هستیم و از هیچ جا حقوق هم دریافت نمی‌کنیم برای ما هم نریختن نکنه ثروتمند شدیم خودمون خبر نداریم

    • محسن ارسالی در

      این‌‌عدالت‌نیست...

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من مستننری بگیر هستم سرپرست خانوار باحقوق ناجیز دومیلیون چرا برای من یارانه صد هزارتومانی واریز نکردن

    • ناشناس ارسالی در

      شنبه هیچ واریزی درکارنیست فقط خواستن دهن مردموببندن

    • ناشناس ارسالی در

      پدرم مستمری بگیرتامین اجتماعی براش واریزنکردن چراواقعا؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      نظرم اینه من که گارگر هستم و مستاجر و چیزی ندارم دهک چند حساب میشم آقای رئیسی عدالت چرا به من تعلق نگرفته

    • افسانه صفرپور دیجوجین ارسالی در

      من سرپرست خانواده هستم دوتا بچه دارم مستا جر هستم ماهی 4 میلیون اجاره میدم خودم به تنهای شب و روز کار میکنم یک دختر معلول دارم بمب شیمایی روش اثر کذاشته به دنیا اومد پا نداشت خرج ونم هست برای اینکه پدرش موفق جنگ داو طلب رفته جبهه هیجا ثبت نشده چونبه نطفه پدرش شیمای اثر کداشته بود نن بجه معلول بدنیا اوردن وحالا که پدرش نیست فوت کرده من تنها هستم خونه های مردم کارمیکنم اما به من هنوز عیدی 22 بهن ندادن هیچی به من نمیدن چونمیکن ثبت نشدی من چیکار کنم حالا به من این 100 هزار تومن نمخوره که ندادید از من فقیر تر ادم وجود داره

    • ناشناس ارسالی در

      این کار شما هیچ اصول و بررسی و منطقی ندارد چون شخص بنده ادمی بیکار و مساجر هستم هیچ حق ومزایای هم جزلطف خدا و یارانه ی اصلی ندارم و جز مایه دارا هم محسوبیم یک عده را فقط زجر و غصه دادی جای شادی ایام الله

    • ناشناس ارسالی در

      چرا برای من‌که تز کار افتاده هستم‌حقوقی ندارم‌ ومنبع در امدی ندارم.این‌۱۰۰تومن‌برای هر نفر واریز نشد، عدالت پر اخت در کجاست

    • سمیه ارسالی در

      این چه دولتیه که تفرقه میزاره بین مردمش

    • حامد ارسالی در

      سلام من یک کارگر ساده تامین اجتماعی هستم ولی یارانه ۲۲بهمن را برای من واریز نکردن خیلی بی عدالتی داره انجام میشه

    • محمد امین ارسالی در

      آخه از کجا معلوم هست که به 32ملیون نفر دادن شاید تصادفی به حساب چند نفر واریز شده که مردم فکر کنن واقعا چیزی بوده

    • رمضانعلی دشتی ۱۰۶۱۶۱۰۲۱۷ ارسالی در

      من کارگر رفتگر شهرداری هستم ۳فرزند دارم ما نه سهام عدالت ونه این عیدی ۲۲ بهمن رو دریافت نکردیم باسه فرزند وحقوق ۴ملیون مستاجر چیکار میتونم بکنم چرا علت کجاس که ما سهمی از این عیدهای که دادین تعلق نگرفت کسانی رو میشناسم از ما خیلی بهترن بهشون دادین یاحق

    • صمد راشدی امراله ارسالی در

      سلام من کارگر ساختمانی هستم و الان بی کارم به من نمیرسه پس به کی میرسه

    • ناشناس ارسالی در

      یعنی هر کسی ۱۰۰ هزار تومان نگرفته ثروتمندی یه خونه و ماشین به من بدید نه یارانه میخوام نه ۱۰۰ هزار تومان ۲۲ بهمن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام منم شوهرم کارگر ما هم نگرفتیم آخه این چه عدالتی دارید شما اومدیم بانک هم نداد کجا بریم بگیریم شما بگید این انصافه تو رو خدا به اونای که دارن می‌دیدید به ماها که با دو بچه شوهر کارگر نمی‌دید یه روز کار هست سه روز نیست خودتون جای گرم هستید عین خیالتون نیست به ما بدبختا کارگر که فکر نمی‌کنید متاسفم براتون

    • قلی ارسالی در

      والله اینا ی کاری میکنن پولدارا پولدارتر
      و فقیرااااا فقیرتر میشوندددددد
      والسلام

    • امین ارسالی در

      بعضیا دنبال عدالت میکردن
      کدوم عدالت

    • ناشناس ارسالی در

      سلام به ماهم ندادن من خودم مستاجر هستم دوتا بچه دارم زنمم مریضه

    • سلام ارسالی در

      ملاک تشخیص افراد نیاز مند که میتونند جزو دهک های اول تا چهارم باشند بنیاد 15خرداد هست چند ماهه از چند وقت پیش اداره گاز از بنیاد خواست که آدرس این افراد رو بده که براشون گاز باقیمت پایین تری محاسبه کنند بنیاد آدرسشونو نداشت بده حالا چطور فهمیده اینها مستحق هستند خدا میدونه اصلا وضعیت زندگی اینها رو بررسی کردند یا نه خدامیدونه من خیلی از اینها رو میشناسم هم. خونه دارند هم زمین کشاورزی دارند یا کاسب هستند دولت هم خوب میدونه فقط یا پارتی داشتند یا در مجلس دستوری مستحق دریافت یارانه معیشتی و دهک اول تا چهارم شدند بنیاد 15خرداد هم به فکر اینه که یک آماری بده یا مبلغی رو اعلام کنه که پول ریخته بحسابشون اون ویط هم مبلغی لفت و لیس میشه خلاصه یک سیاه بازی سیاسیه و این نفراتی رو که یارانه میگرند همیشه در صحنه نگه میدارند که به عنوان هامیا حکوت ازشون استفاده کنند در تجمع ها و...شما جزو افراد مورد نظر نیستید

    • ناشناس ارسالی در

      فقط روحانی

    • ناشناس ارسالی در

      سلام بر دولت بی عدالت

    • ناسناس ارسالی در

      ...

    • حسین ارسالی در

      سلام من هم کارگرم نه بیمه دارم ونه ماشین هر روز هم سر کار نیستم اجاره نشین هستم ولی به من ندادن مگه ما چه داریم

    • ناشناسش ارسالی در

      چرا با ما ندادید ما که وضیعت خوبی ندارم اجاره خانه باید بدیم برای ما چرا نریختید

    • ناشناس ارسالی در

      فقط به سرمایه دارها و مفسدان اقتصادی ومجلسیها دادن اونا دهک اول تا چهارم هستن

    • یاور ارسالی در

      این چه نوع قانونی که هنوز با وجود پرداخت بیش 10 سال یارانه هنوز دولت نتوانسته دهک ها رو به درستی شناسایی کند بعضیا با درآمد بالا همه جوره این یارانه دولت استفاده می‌کنند ولی بیشتر مردم با وجود درآمد کم از حمایت دولت بی بهره اند آیا این بود حکومت اسلامی که از آن دم میزدیدوای به شماکه هنوز نتوانسته اید درست وغلط رو از هم تشخیص بدید

    • ناشناس ارسالی در

      هیچ عدالتی در کار نبوده آقای رییسی این بود دولتت به داراها دادی ولی به ندارها نه متاسفم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام به ما حساب ما هم واریز نشده!

    • ناشناس ارسالی در

      من یک کارگر ساختمانی هستم نه بیمه نه یک حقوق ثابتی ما دردهک چندم هستیم که برای ما نریختن

    • عباس محمدپور ارسالی در

      همش دروغ.اگه نمیخاستین بدین.چرا حرفش را میزنید

    • ایت اله ارسالی در

      به خدابره منم نریختن هردووامم گرفتم بیکارم هستم جزع1تا4هستم نمیدونم چراهرچی خدابخوادهمون میشودان شااله درست میشه میریزن خدانگهدار تون

    • ناشناس ارسالی در

      سلام همش به کسانی دادند که وضعشون خوب وکاردارنددوتاوام یک میلیونی گرفتم الآنم بیکارم به من ندادند چه طوری دهک را انتخاب می کنند

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من یه زن 50 ساله بی سرپرست با یه فرزند معلول لطفا به ما زنان بی سرپرست رسیدگی کنید ممنون میشم

    • ۹۹۹ ارسالی در

      ۴۰ساله دارن براتون میریزن

    • اشنا ارسالی در

      بابا‌سرکاری‌به‌هیچ‌کسندادن

      • رها ارسالی در

        به ما هم ندادن خیلی ناراحت شدیم

    • ابراهیم ارسالی در

      حتما ما ایرانی نیستیم یه کارگر مستاجر با حقوق دووششصد با دوتا بچه بی نیاز تشخیص داده شدیم تازه سهام بی عدالتم نداریم

    • ناشناس ارسالی در

      مردم گدافرض کردین یامسخره می کنیدواقعابااین پول که می گیدیارانه چه دردی دوامی کن همه خوراکی 300برابرشده این پولابراخودتون که فشارتحریم بهتون نیادلح شدیم فقط نفس می کشیم زندگی نمی کنیم

    • ناشناس ارسالی در

      پسرم معلول هست لیسانس گرفته مهندسی کامپیوتر اما هرجا برای کار اقدام می کنه به یه بهانه از کار ردش می کنو کار بهش نمیدن الان نزدیک سه سال هست پی گیر کار هستیم ‌. هرکسی آشنا داشته باشه کارمیدن و استخدام می‌کند برای پس من تا امروز از طریق و ارگان پیگری کردم. بخاطر اینکه معلول جسمی هست کار بهش نمی دن خواهشا خواهشا یه فکری بحال معلولین جامعه بکنید. اینجا اگر پارتی نداشته با‌شی باید بمیری

    • علیپور ارسالی در

      ما که نه خونه و نه ماشین داریم بماهم ندادن؟!!!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      فقط بی عدالتی

    • ناشناس ارسالی در

      سلام به ماهم واریز نشده همه معیارهایی که می سنجید ما هم شاملشان میشیم بازهم باید تاوان یک سری مدیران راداد

    • حسن ارسالی در

      آقا من که خونه ندارم.هیچ چی تو ایم مملکت به نامم نیست و هیچی ندارم. پس چرا برای من که تو بانک ملت حساب دارم و ۲۰۰۰ تومن موجودی داره نریختین.بخدا این انصاف نیست

    • ناشناس ارسالی در

      ایشالا که میدن به همه بایدم که بدن

    • حسن عبدی ارسالی در

      سلام برای ما هم نریختن یه کارگر ساده هستم بخدا. تبعیض تاکی

    • ناشناس ارسالی در

      به ماهم ندادن شوهر من هم یه کارگر هست

    • ابراهیم ارسالی در

      من که هیچ بیمه ای ندارم و فقط دست فروشی میکنم و یه کارت خوان دارم چرا برام واریز نشده

    • کم اقبال ارسالی در

      خدالعنتشون کنه من باحقوق سه تومن باپنج تابچه هم ندادن

    • ناشناس ارسالی در

      چقدر شما ساده هستید فقط برای بهزیستی وکمیته امداد دادن وبقیه هیچ کسی از این یارانه بهمن رو دریافت نکرده دروغ میگن ۳۲ ملیون نفر ۱۰۰هزار رو گرفتند فقط میخواستند مردم بروند بیرون وشلوغ بشه که یعنی مردم درصحنه هستند همین ساده نباشید

    • ناشناس ارسالی در

      دولت یارانه ۲۲ بهمن برایم واریز نکرد برای همسایه ها واریز شد که ثروتمندتر بودندولی برایم واریز نشد این یارانه بصورت ناعادلانه واریز شد بین قشر ضعیف ؟

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا برای خودم متا سفم که برای آقای رئیسی رای دادم چون خیلی بی عدالته باید به همه یارانه صد تومنی رو میداد بعضی آ. قات آدم به عقلش شک میکنه اینا چه طوری ریس جمهور شدن

    • علیرضاصابریان فرد ارسالی در

      سلام. نه خونه دارم. نه ماشین یک حقوق حداقلی وزارت کار. بفرمایید چرا تعلق نگرفت یارانه 22 بهمن. فرزند جانباز هم هستم و ماهی 4 میلیون اقساط بانکی دارم

    • هیچ ارسالی در

      تنهاباری که دولت یارانه را بدست مشمول واقعی رسانید این باراست .عیدی 22بهمن بدست انهایی رسیده که کمتر برحوردار هستند .لطفا کسانیکه نوشتند چرت بما ندادند یک بررسی کوچک انجام بدهند .چقدر حقوق میگیرند.چقدردرامد دارند .اگر حقوق ویا درامد خانوادگیشان کمتراز دومیلیون تومن بود به انها اجهاف شده .

    • جمالی ارسالی در

      سلام تروخدا آقای رئیسی شما به روحانی انتقاد کردین که این کمک یارانه ای رو به مردم مستحق ندادن خودتان بدتر از روحانی کار می‌کنید من یه بیکار و مریضم ومستاجر با دو تا بچه نه درآمدی دارم نه کاری چرا به من ندادن این ۱۰۰ هزارتومان ۲۲ بهمن رو اگه این ۲۲ بهمن روز خوب ملت ایرانه بعد چرا با این کاراتون آزار میدین مردم رو درست پیگیری کنید این پولها رو به کی دارین میدین

    • آلف ارسالی در

      این بودشعاردولت که میگفت عدالت پس کوبه کسی که کلی ثروت داره این پول و داد ولی امثال ما که دستمان به دهنمان نمیرسه شرمنده بچه هامون هستیم نه عدالتتون بخورتوسرتون

    • ناشناس ارسالی در

      آخه این چه عدالتی است این کار از بی عدالتی هم بدتر است یکم انصاف داشته باشید مسولان

    • حمید ارسالی در

      واقعا متاسفم به این که میگن عدالت سهم خودمونو به خودمون نمیدن اونوقت انتظارحمایت هم دارن

    • علی ارسالی در

      باسلام این یارانه ۱۰۰هززارت برای من واریز نشده منیک خانواده ۵نفره هستم ومستجار هستم ویه کارگر ساده حقوق کم وپسرم هم سرباز هست خدایی این انصاف

    • مجاهد ارسالی در

      یعنی این انتظار میره که اول برید حسابها رو چک کنید بعد دهک بندی کنید کل کارتم یک کارت یارانه و معیشته که به جز این دو هیچ پول دیگه ای داخل این حساب ردو بدل نمیشه نمیدونم چطوری به من تعلق نمیگیره ولی همسایه دارم چارتا چارتا ماشین سوارن بهشون تعلق گرفت خسته نباشی کل امیدمون خدا از خدا هم میخام قضاوت کنه

    • علی ارسالی در

      سلام به همه
      احتمالا به شماها که رفتین راه پیمایی تعلق نگرفته ولی ما که نرفتیم و تو خونه بودیم تعلق گرفته.

    • 😂 ارسالی در

      سلام مگه ما آدم نیستیم مگه ما تو این جامعه زندگی نمیکنیم مگه ما از نفت وگازوبرق سهم نداریم نه سهام میگریم از این ور یارانه به هر کیدوستدارین میدین ما مثل بقیه آدم هستیم بی زحمت رسیدیگی کنین

    • ناشناس ارسالی در

      چرا واسه ی ما واریز نکردن یارانه ی ۲۲ بهمن رو ،دولت بین همه فرق میزاره ،من مستاجرم، با دو تا بچه ولی به اینا که خونه وزندگی دارن تعلق گرفته ،اون دنیا باید جواب بدید ،ما از حقمون نمیگذریم.

    • ناشناس ارسالی در

      افرین براین عدالت دولت که بین ملت خودش فرق میندازد منه بیکار ازکار افتاده تنها درامدم یارانه است یارانه نقدی و معیشتی میگیرم وام کرونا هم بهم تعلق گرفت نمبدانم به چه مهنا یارانه ۲۲لهمن به من وامسال من واریز نشد ولی خیلیا هستند پول دار که بهشان تعلف گرفت اینهم عدالت این دولته ماشا الا تبریک به شما مسعولین دلسوز وخیلی زحمت کش فکر کنم یارانه که می بایست به ما بدن دادن به مسعولین زحمت کش که خیلی با دل وجان برای ابن ملت زحمت کشیدند چرا تجارت نیوز پیامهای من پخش نمیکند که حداقل خو دم ببینم یه کم دلم خنک شه به خدا میسپارمتان که این طور ملت دق کش میکنید

    • a ارسالی در

      به درک که یارانه حمایتی بهمن ب حساب ما واریز نشداینقد پول رو بی ارزش کردین آدم چندشش میاد اسم صد هزار تومن رو بیاره ما که زن و بچه داریم بعلت مریض بودن و ناتوانی ۵ سال هست که گوشه نشین خانه ام و بیکارم : این صد هزارتومن تون فقط میشه یه شانه تخم مرغ باهاش خرید پیش کش تون هیچوقت عدالت نداشتین و نخواید داشت

    • ناشناس ارسالی در

      من یه زن هستم خودم سرپرست هستم به امام حسین ماهی شیصدوپنجاه درآمدم هست یعنی نفهمیدن من سرپرست هستم درامدمم زیر املیون هست

    • فاطمه خانم ارسالی در

      با امروز دومین روزی بود که پای پیاده بدنی بیمار با دوتا بچه های مریض اومیکرونی راهی خیابان می‌شدیدتر عابربانک بریم موجودی بگیریم. ای کاش ای کاش می کردیم پول رو برامون ریخته بود ولی دریغ ته مانده حسابم فقط ده هزار. میخواستم میوه برای بچه هام بخرم

    • مهدی ارسالی در

      من که دهک سوم هستم وکارافتاده کلی هستم وجانبازم هستم چرا ریس بانک در آمدنش وحقوقش آزمن کناره که گرفته ولی بنا قشر ضعیف ندادید

    • ناشناس ارسالی در

      چرا همه کامنتها رو نمی گذارید شما هم دروغ هستید مثل اونها

    • ناشناس ارسالی در

      متاسفم برای این دولت

    • حسین ارسالی در

      پشت گوش تونو دیدید یارانه 100 تومانی هم میبینید

    • ناشناس ارسالی در

      والا ماهم نه معیشتی ندادن یارانه بهمن ماه هم به ما شامل نشد شوهر من تو پیک موت ری کار میکنه چقدر اینها دم از عدالت میزنن

    • عدالت ارسالی در

      با سلام این کار که به یک سری دادند و به یک سری ندادن بهترین دروغ است شاید به تعداد خیلی کمی نه ۳۲ میلیون که این ها می گویند پرداخت شده باشد __ و مسله مهم تر این که این یاران جشن پیروزی انقلاب بود و در جشن و شادی باید به همه پرداخت می کردند ودوم اینکه مردم را نسبت به انقلاب و مسولین خیلی دل سرد شدند و این اثر را در مراسم های بعد خواهید دید و مسولین باید منطقی تصمیم می گرفتن اومدن شادی را افزون کنند متاسفانه باعث ناراحتی مردم هم شدند در صورتی که هیچی هم به هیج کس نمی دادند مراسم به همین خوبی انجام می شد فقط این وسط دولت محترم اومد با یه کار خوب کام بیشتر مردم را تلخ کرد

    • رز ارسالی در

      ماکه سهام عدالت نداشتیم،اینم واریزنکردن،نمیدونم عدالت ب چی میگن؟

    • مجید ارسالی در

      ما نور چشمی نبودیم

    • شیخی ارسالی در

      باز هم تبعیض .درمملکت ما شاید عده کمی مرفه باشند ولی بقیه مردم از فقر وتنگ دستی وگرانی کمر راست نمیکنن .ای صدتومن را به همه میدادین .

    • سارا ارسالی در

      بماهم که دوقلو داریم و کلی بدبختی ندادن ،خب یا ندین یا به همه بدین که چی اخه

    • ناشناس ارسالی در

      حالا با ۱۰۰ تومن چی میشه خرید دست بچه بدی قهر میکنه

    • ناشناس ارسالی در

      بی عدالتی

    • سعید ارسالی در

      اخه دوستان عزیز فقط گفتن به حساب کسی واریز نکردن حالا به اسم ملت به کام فرزندان مسئولین جای دوری نمیره اونا هم طفلکیها محتاجن

    • زهرا ارسالی در

      به ما هم ندادن
      این چه جور عدالتی
      شوهرم از کار بیکار شده مستاجر یم با دو تا بچه تورو خدا به فریاد مان برسید

    • ناشناس ارسالی در

      ما درروستا زندگی میکنیم خانوداه پنج نفر هستم شوهرم بیکار وقتی شندم پول میریزن خیلی خوشحال شد م چون وقعا احتیاج داشتیم سه تا بچه کوچک دارم ولی متسفانه برای ما پول واریز نکردن نمیدونم ما را جز پولداراحساب کردن که کاش بودیم به اینجوری پوله احتیاج نداشتیم

    • حمیدرضاکیانی ارسالی در

      ۵۳سالمه،بازنشسته نیستم،بیکارم،فرزندم ندارم،درآمدثابت هم ندارم،همیشه مشمول کمک معیشتی بودم بخاطروضعیت مالی مشخصی که داریم،اماایندفعه،شامل حالمون نشد،چرا؟کسانیکه سرکارهستن حقوق ۵میلیون میگیرن،خونه هم دارن گرفتن امایکی مثل من نه؟

    • ارسلان ارسالی در

      من که جز گروه یک تا چهار هستم به من ندادن ولی به خانواده پدرم اینا واریز شده همه هم توی یک بانک مشترک حساب داریم؟

    • فریبرز ارسالی در

      بازنشسته 4میلیون دویست کدوم دهکه که تعلق نگرفته این 32میلیون کیاهستن

    • مصطفی ریسی شیخ ویسی ارسالی در

      سلام برا من که بیکارم هیچی ندارم بیمه هم نیستم نریختن برا داییم که پمپ بنزین دارن ریختن عجب عدالت عادلانه متاسفم براتون

    • بی نام ارسالی در

      اگه به همه میدادن جای تعجب بود مثل سهام ناعدالت که به یوی دویست میدن به یکی هفتاد به یکی هم هیچی بعد اعلام میکنن همه گرفتن اضافه هم دادیم

    • ناشناس ارسالی در

      ننگ بر این دولت که مردم رو به نون شب محتاج کرده و فقط جیب امسال خودشون رو پر میکنه ظلم پایدار نمی ماند مردم هم خدایی دارند

    • ورشکسته بورس ارسالی در

      ما که از همه حداقلهای زندگی محروم هستیم برای ما هم واریز نکردند اگر بخاطر ۲۲ بهمن شعار میدادید متاسفانه ماشین یا موتور هم نداشتیم شرکت کنیم

    • سادات ارسالی در

      داداش تو رو قرآن یکی بیاد بگه مبنی ش چی بوده
      ن خونه ن ماشین،از داره دنیا ی موتور قسطی بناممون هست اونوقت بنا ندادن
      بعد طرف خونه ماشین حقوق اداره دولتی بهش دادن...
      خدایا منو گاو کن.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه