ارسال به دیگران پرینت

بازیگر معروف و سرشناس ایرانی

بازیگر معروف در لباس عروس +عکس

تصویری جالب از لیندا کیانی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی در یک لباس عروس باعث شد شایعه ازدواج او در فضای مجازی پخش شود.

 بازیگر معروف در لباس عروس  +عکس

تصویری جالب از لیندا کیانی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی در یک لباس عروس باعث شد شایعه ازدواج او در فضای مجازی پخش شود.

لیندا کیانی عروس شد

 

لیندا کیانی در نمایش «شهسواران را چه شد؟»

رویا نونهالی، محسن قصابیان، علی سلیمانی و لیندا کیانی در جدیدترین فعالیت نمایشی حسین پارسایی با عنوان «شهسواران را چه شد؟» به ایفای نقش می‌پردازند.

 

نمایش «شهسواران را چه شد؟» بر برداشتی از کتاب «دا» به نویسندگی مهرداد رایانی‌مخصوص و کارگردانی حسین پارسایی مهر ماه امسال روی صحنه می‌رود.

پیش از این برای نقش اصلی این نمایش مریلا زارعی و رویا نونهالی مطرح شده بودند که در نهایت نونهالی به ایفای نقش در این اثر می‌پردازد.

محسن قصابیان، دیگر بازیگر این نمایش است که همراه با نونهالی به جمع بازیگران نمایش پیوسته است. پیش از این حضور علی سلیمانی و لیندا کیانی برای بازی در جدیدترین فعالیت حسین پارسایی مشخص شده بود.

 
 

پارسایی که به دلیل فعالیت‌های مدیریتی چند سالی از صحنه تئاتر دور بود، سال گذشته پس از هشت سال، نمایش «بانوی آب و آینه» با بازی دانیال حکیمی، رویا نونهالی و همراهی گروه حرکات نمایشی عرفان و نمایش «سردار مهر و ماه» با بازی سعید داخ، کوروش سلیمانی و همراهی گروه حرکات نمایشی عرفان را با سبک و سیاقی متفاوت روی صحنه برد. پیش از این پارسایی گفته بود که نزدیک به دو سال است به دنبال اجرای نمایشی براساس کتاب «دا» نوشته سیده زهرا حسینی است.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه