ارسال به دیگران پرینت

کریستین اریکسن

اریکسن: برای پنج دقیقه از دنیا رفته بودم

کریستین اریکسن، هافبک برنتفورد، می‌گوید در حادثه یورو 2020 به مدت پنج دقیقه از دنیا رفته بود.

اریکسن: برای پنج دقیقه از دنیا رفته بودم

 اریکسن در اولین بازی تیم ملی دانمارک در رقابت‌های یورو 2020 برابر فنلاند به میدان رفته بود که ناگهان روی زمین افتاد و قلبش از تپیدن ایستاد.

نگاه تمام جهان به این ورزشگاه و جایی بود که تیم پزشکی در تلاش بود تا دوباره ضربان قلب او را برگردانند و مانع از رخ دادن یک تراژدی در زمین بازی وند.

سیمون کیائر، هم تیمی او، از دیگر بازیکنان خواست تا سپر انسانی در اطراف این بازیکن تشکیل دهند تا برای حفظ حریم خصوصی و تراژدی احتمالی که ممکن بود رخ دهد، این صحنه از چشم دیگران دور بماند

اریکسن در گفتگو با بی بی سی اسپورت در این باره اظهار داشت:« من همه چیز به جز آن پنج دقیقه را به خاطر دارم. پس از آن به من گفته شد که در آن پنج دقیقه چه رخ داد. جز آن همه چیز را با یاد دارم، پرتاب اوت، توپی که به زانویم خورد  اما نفهمیدم بعدش چه شد.»

01611922

این بازیکن درباره نحوه به هوش آمدنش پس از این اتفاق گفت:« ناگهان به هوش آمدم و افرادی که کنارم بودند را دیدم. احساس فشاری روی قفسه سینه‌ام داشتم، سعی می‌کردم دوباره نفس بکشم و بعد بیدار شدم. چشمانم را باز کردم و افرادی که دورم بودند را دیدم. واقعا نمی‌فهمیدم که چه اتفاقی در جریان است.»

این هافبک برنتفورد درباره حسی که در آن لحظات داشت اضافه کرد:« در آن زمان اصلا نمی‌دانستم چه اتفاقی رخ داده است. سپس به خاطراتم مراجعه کردم و با خودم گفتم آیا اتفاقی برای پاهایم افتاده است؟ آیا کمرم شکسته است؟ می‌توانم پایم را بالا بیاورم؟ همه این کارهای کوچک را امتحان کردم. سپس در آمبولانس شنیدم که یک نفر پرسید چقدر در این دنیا نبود؟  کسی گفت پنج دقیقه. آنجا بودم که فهمیدم رفته بودم

منبع : ورزش3
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه