ارسال به دیگران پرینت

شهرداری تهران

حادثه تلخ ریزش چاه در تهران +جزئیات

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: چاه در حال حفر در میدان بهاران ریزش کرد و در پی این حادثه یک کارگر مفقود شده است.

 حادثه تلخ ریزش چاه در تهران +جزئیات

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: چاه در حال حفر در میدان بهاران ریزش کرد و در پی این حادثه یک کارگر مفقود شده است.

سید جلال ملکی در باره جزییات این حادثه گفت: ساعت ١١:۵۶ روز جاری یک مورد حادثه تخریب چاه و گرفتار شدن فرد داخل آن به آدرس میدان بهاران، خیابان سجاد جنوبی، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده می کنند که در کنار خیابان چندین حلقه چاه کنار هم و با فاصله های مشخص حفر شده است. این حلقه های چاه کاربری انتقال و هدایت فاضلاب تولید شده را داشتند. این چاه ها معمولا به عمق شش متر بودند و انتهای شش متری همه آن ها به تونلی منتهی می شد که محل انتقال فاضلاب ها بوده است.

ملکی توضیح داد: زمانی که کارگران در حال کار بودند حد فاصل بین دو چاه که حدودا ٢٠ متر بود، به یکباره دچار ریزش می شود. البته تعدادی از کارگران توانسته بودند در لحظات اولیه خارج شوند اما به گفته افراد حاضر در محل یک نفر از کارگران در زیر حجم زیادی از خاک گرفتار می شود. سایر کارگران می گویند که او جوانی حدودا ٢٠ ساله است.

ملکی ادامه داد: با توجه به اینکه موقعیت دقیق این فرد مشخص نیست و خاک هم سست است، آتش نشانان با حضور عوامل شهرداری و ستاد بحران، یک چاه دیگر حفر کردند و مشغول ادامه عملیات هستند تا به این فرد دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تا حوالی ساعت ١٩ روز جاری همچنان عملیات ادامه دارد. فکر میکنیم که به محل حدودی که فرد در آن مفقود شده است نزدیک شده باشیم اما آوار پیچیده است و اطلاعاتی در خصوص شرایط جسمی وی نداریم.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه