ارسال به دیگران پرینت

حمله گروهی شکارچیان مسلح به محیط بانان

حمله مسلحانه شکارچیان به محیط بانان + جزئیات و فیلم

نخستین حمله گروهی شکارچیان مسلح به محیط بانان در میانکاله به اوایل بهمن بر می گردد.

 حمله مسلحانه شکارچیان به محیط بانان +  جزئیات و فیلم

نخستین حمله گروهی شکارچیان مسلح به محیط بانان در میانکاله به اوایل بهمن بر می گردد.

مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: تعدادی از شکارچیان در سواحل آشوراده و بندر ترکمن به شکار غیرقانونی پرندگان مشغول هستند که اوایل بهمن با هشدار‌های محیط بانان مواجه شدند، اما به سمت آن‌ها تیراندازی کردند.

او افزود: پس از این اتفاق نشستی در ۶ بهمن ماه با فرماندار و مسئولان شهر بندرترکمن برگزار و مراتب اعتراض محیط زیست به این اقدام شکارچیان به آن‌ها اعلام شد، اما شکارچیان غیرمجاز چهار روز بعد در تاریخ ۱۰ بهمن دوباره به سمت محیط بانان شلیک کردند.

به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران این اتفاق مجددا در روز‌های ۱۲ و ۱۹ بهمن ماه هم اتفاق افتاد و شکارچیان با تفنگ‌های ساچمه‌ای به سمت محیط بانان شلیک کردند، اما چون قایق محیط بانان در حال حرکت بود و فاصله آن‌ها با شکارچیان نیز زیاد بود ساچمه‌ها به نقاط حساس بدن محیط بانان اصابت نکرد.

بر اساس تصاویر دریافتی تعدادی از شکارچیان که محیط زیست شمار آن‌ها را بیش از ۱۰۰ نفر اعلام می‌کند در حال شکار غیرقانونی هستند که پس از وورد نیرو‌های محیط بانی با سلاح‌هایی که در دست دارند به سمت آنان شلیک می‌کنند.

درخواست این شکارچیان صدور پروانه شکار و قانونی شدن فعالیت آنان است که به گفته آهنگری تعداد شکارچیانی که می‌خواهند در منطقه شکار کنند هیچ تناسبی با تعداد پرندگان ندارد.

حجم ویدیو: 2.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه