ارسال به دیگران پرینت

دهکده آبی پارس آتش گرفت

تلاش آتش‌نشانان برای مهار آتش در دهکده آبی پارس+.ویدئو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از وقوع حریق در دهکده آبی پارس واقع در گرمدره خبر داد.

تلاش آتش‌نشانان برای مهار آتش در دهکده آبی پارس+.ویدئو

مهدی سمیعی اظهار کرد: حدود ساعت ۱۷ عصر امروز ( ۲۱ بهمن ماه) گزارشی مبنی بر وقوع حریق گسترده در دهکده آبی پارس واقع در گرمدره دریافت شد.

وی ادامه داد: به محض دریافت گزارش، ۹ نیروی عملیاتی از سه ایستگاه آتش نشانی به همراه چهار خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی به ایسنا گفت: علاوه براین، دو تانکر آب ۳۰ هزار لیتری هم برای اطفاء این حریق به این مجموعه تفریحی _ ورزشی ارسال شده است. به جز آتش نشانان کرجی، همکارانی از چند ایستگاه آتش نشانی تهران هم به محل حادثه اعزام شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نشده،گفت: عملیات اطفاء حریق همچنان ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام می‌شود.

سامان علی نصب کارشناس روابط عمومی آتش نشانی گرمدره نیز در گفت‌و‌گو با فارس در رابطه با آتش سوزی دهکده آبی پارس واقع در اتوبان تهران – کرج اظهار کرد: خوشبختانه حریق مهار شده و در حال حاضر مراحل پایانی عملیات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از گزارش حادثه تیم هایی از آتش نشانی گرمدره، تهران و کرج به محل حادصه اعزام شدند گفت: با حضور به موقع همکاران آتش سوزی مهار شده و گسترش به مناطق پیرامونی نداشته است.

کارشناس روابط عمومی آتش نشانی گرمدره افزود: با توجه به اینکه این مجموعه با دستور و پلمب قضایی تعطیل بوده کسی در داخل مجموعه حضور نداشته و هیچ تلفات انسانی در حادثه رخ نداده است.  هنوز علت حادثه مشخص نیست و نیاز به بررسی کارشناسی دارد که بلافاصله بعد از صدور نظر کارشناسی تیم عملیات حاضر در صحنه این موضوع اطلاع رسانی خواهد دشد.البته برای شکستن پلمب قضایی و ورود به ساختمان، همکاران ما با کلانتری منطقه وارد رایزنی شدند و خوشبختانه کلانتری و دستگاه قضایی بلافاصله هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام دادند و مشکلی برای خدمات رسانی سریع پیش نیامد.

در ادامه، ویدئویی از تلاش آتشنشانان برای مهار آتش سوزی دهکده آبی پارس را مشاهده میکنید.

حجم ویدیو: 1.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35
منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه