ارسال به دیگران پرینت

کشف جنازه‌ای که پشت میز غذا نشسته بود

جسد یک زن ایتالیایی، نشسته پشت میز، بعد از ۲ سال از مرگش پیدا شد.


کشف جنازه‌ای که پشت میز غذا نشسته بود

به نقل از نیویورک پست، پلیس، جسد متلاشی شده یک زن ایتالیایی ۷۰ ساله را در حالی که پشت میز نشسته بود پیدا کرد، این در حالی بود که بیش از دو سال از مرگ وی می‌گذشت.پلیس پس از رفتن به خانه مارینلا برتا در پرستینو، نزدیک دریاچه کومو در شمال ایتالیا، این کشف تلخ را انجام داد. آن‌ها در حال انجام یک تماس خانگی بودند تا به برتا هشدار دهند که باد‌های شدید در منطقه می‌تواند درختان نادیده گرفته شده در باغ پشتی او را ریشه کن کند.

اسکلت2

همسایه‌ها گفتند آخرین بار این زن مسن را در سپتامبر ۲۰۱۹ دیده اند و تصور می‌کردند که او در شروع همه گیری کرونا از آنجا دور شده است، بر اساس میزان پوسیدگی بدن این زن، محققان تخمین زدند که بیش از دو سال است که مرده. پلیس گفت که در صحنه چیزی که نشان دهنده قتل باشد پیدا نکرده است.

به گفته مقامات، برتا هیچ بستگان درجه یک در قید حیاتی ندارد. النا بونتی، وزیر امور اجتماعی و خانواده ایتالیا، پس از پیدا شدن بقایای جسد این زن گفت: "آنچه برای مارینلا برتا در کومو اتفاق افتاد، وجدان ما را آزار می‌دهد. "

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      نتیجه می گیریم وقتی اجل رسید کاری ندارد کجائی وچکار می کنی درحال خوردن .در حال اختلاس ودزدی .در حال گناه و...درحال نماز وحج وروزه عبادت هر جا وهرنقطه زمین اجل به وقتش لحظه ای کم وزیاد نمی کند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه